ข่าวลิเวอร์พูล

เฮียเบิร์บ ไม่เชื่อ ซาลาห์ ระดับเดียวกับ “เมสซี-โด้”

ดิมิทรา เบอร์บาตอฟ อดีตดาวยิงจอมศิลปินของ “ผีแดง” แมนเชสเตอร์ ยูไนเต็ด บอกว่า โมฮาเหม็ด ซาลาห์ ปีกจอมถล่มประตูของลิเวอร์พูล ยังไม่ได้อยู่ในระดับใกล้เคียงกับ ลิโอเนล เมสซี หรือ คริสเตียโน โรนัลโด

แม้ว่า ซาลาห์ จะโชว์ฟอร์มร้อนแรงยิงไป 44 ประตูในฤดูกาลแรกของหงส์แดง และยิงไป 10 ประตูในพรีเมียร์ลีกฤดูกาลนี้

แต่อดีตดาวยิงของผีแดง ยังไม่เชื่อว่า ซาลาห์ อยู่ในระดับเดียวกันกับ เมสซี หรือ โรนัลโด สองโคตรลูกหนังแห่งยุค

“เขาไม่ได้อยู่ในระดับเดียวกับเมสซีและโรนัลโด และยังไม่มีใครอยู่ในระดับนั้น” เบอร์บาตอฟ กล่าวผ่านสกายสปอร์ต

“บางที โม ซาลาห์ ก็มีคุณภาพคล้ายๆกับเมสซีบ้าง แต่บางทีก็ไม่ได้อยู่ในระดับที่ใกล้เคียงเลย”

Related posts

“คลอปป์” อัพเดตอาการเจ็บ “ฟานไดค์” ก่อนเกมเจอนักบุญทีมเก่า

เอเยนต์ออกโรงจวก ‘คล็อปป์’ ไม่เข้าใจเหตุผลดร็อป ‘เกอิต้า’ เกมเจ๊า ‘สิงห์’

พลิกอีกรอบ! เอเยนต์ยันเองเฟคีร์กับหงส์แดงยังไม่จบ!

8 comments

berkey 27 November 2020 at 19:51

I’m not sure exactly why but this blog is loading extremely slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end? I’ll check back later on and see if the problem still exists.|

Reply
thefeed 23 December 2020 at 18:59

Howdy! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my previous room mate! He always kept chatting about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!|

Reply
the feed 24 December 2020 at 19:39

I loved as much as you will receive carried out right here. The sketch is attractive, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get bought an impatience over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.|

Reply
thefeed 25 December 2020 at 12:27

I was recommended this website through my cousin. I am now not positive whether or not this submit is written through him as nobody else realize such distinctive about my problem. You are incredible! Thank you!|

Reply
the feed 26 December 2020 at 16:54

Excellent web site you have here.. It’s hard to find high-quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!|

Reply