ข่าวลิเวอร์พูล

กลัวที่ไหน!! น้องเป้-เนย์มาร์ สลัดเดี้ยงคัมแบ็กซ้อมพร้อมดวลหงส์

คิลิยัน เอ็มบัปเป และ เนย์มาร์ สองสตาร์ตัวเก่งของปารีส แซงต์แชร์กแมง สลัดอาการบาดเจ็บกลับมาลงซ้อมให้กับทีมได้แล้

เปแอสเช มีโปรแกรมชี้ชะตาแชมเปียนส์ลีก กลุ่มซี พบกับ ลิเวอร์พูล ที่สนามปาร์ค เดอ แปรงซ์ ในวันพุธนี้ ซึ่งพวกเขาต้องการเก็บสามแต้มให้ได้สถานเดียวถึงจะมีโอกาสเข้ารอบต่อไป

แม้ว่าในเกมวันเสาร์ที่ผ่านมานัดที่เอาชนะ ตูลูส 1-0 จะไร้เงาสองสตาร์ตัวเก่งของทีมอย่าง เนย์มาร์ และ เอ็มบัปเป แต่ล่าสุดวันนี้ทั้งคู่ก็กลับมาซ้อมได้แล้ว

เนย์มาร์ ได้รับบาดเจ็บที่โคนขาหนีบ ส่วน เอ็มบัปเป มีปัญหาบาดเจ็บที่หัวไหล่จนไม่ได้ลงเล่นในเกมนัดที่ผ่านมา แต่ในเกมที่จะพบกับ ลิเวอร์พุล วันพุธนี้ ทั้งคู่จะพร้อมลงสนามแน่นอน

Related posts

‘เกอิต้า’ เปิดตัวหงส์-เผยแล้วใครชักจูงให้มาหงส์

‘อ็อกซ์เลด’ เผยเล่นให้หงส์สุขใจกว่าอดีตที่ผ่านมา

เลือกถูกชีวิตเปลี่ยน!! โรเบิร์ตสัน ไม่อยากจะเชื่อซบหงส์ รับเกือบลงหม้อ

17 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 00:33

I’m extremely inspired along with your writing
abilities as neatly as with the format on your
weblog. Is that this a paid topic or did you customize it yourself?
Either way stay up the nice quality writing, it is uncommon to see
a great weblog like this one nowadays..

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 01:14

I love your blog.. very nice colors & theme.

Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I’m looking to create my own blog
and would like to know where u got this from. appreciate it

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 19:11

Keep on writing, great job!

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:40

I’m truly enjoying the design and layout
of your site. It’s a very easy on the eyes which makes
it much more pleasant for me to come here and visit
more often. Did you hire out a designer to create your theme?

Fantastic work!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 01:28

Hi there everybody, here every one is sharing these kinds of knowledge,
so it’s fastidious to read this blog, and
I used to pay a visit this webpage every day.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 16:53

Howdy! I know this is somewhat off topic but I was
wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?
Thanks a lot!

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 09:47

I got this web site from my pal who shared with me regarding this web page and now this time I am browsing this
site and reading very informative articles or reviews here.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 02:00

Hi would you mind letting me know which web host
you’re utilizing? I’ve loaded your blog in 3 different
web browsers and I must say this blog loads a lot faster then most.
Can you suggest a good internet hosting provider at a reasonable price?
Thanks, I appreciate it!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 16:55

I have been browsing online more than 2 hours today, yet
I never found any interesting article like yours.
It is pretty worth enough for me. In my
opinion, if all web owners and bloggers made good content as you did, the web will be a lot more useful than ever before.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 07:07

What’s up friends, its impressive piece of writing on the topic of cultureand
entirely defined, keep it up all the time.

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 04:25

I believe this is among the so much significant info for me.
And i’m glad studying your article. However should statement on some common issues,
The site taste is perfect, the articles is truly excellent :
D. Excellent job, cheers

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 06:47

I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites really nice, keep it up!
I’ll go ahead and bookmark your site to come back later.

All the best

Reply
asksylphoflight.tumblr.com sling tv 5 January 2020 at 12:35

Thanks on your marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you
happen to be a great author. I will make certain to bookmark your blog and may come back later in life.
I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice holiday weekend!

Reply
sling tv 17 January 2020 at 05:13

I couldn’t resist commenting. Well written!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 18:37

Hi there, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if
you get a lot of spam remarks? If so how do you stop it, any
plugin or anything you can recommend? I get so much lately it’s driving me mad
so any support is very much appreciated.

Reply
sling tv 19 January 2020 at 05:38

Greetings! Very useful advice within this article!
It is the little changes that make the most significant changes.

Many thanks for sharing!

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 21:02

I’m not sure why but this blog is loading very slow for me.

Is anyone else having this problem or is it a issue on my end?
I’ll check back later on and see if the problem still exists.

Reply