• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • สื่อกระทิงปูด!! หงส์ กาหัว อเซนซิโอ เป้าหมายเบอร์ 1 เติมโหดซัมเมอร์หน้า
ข่าวลิเวอร์พูล

สื่อกระทิงปูด!! หงส์ กาหัว อเซนซิโอ เป้าหมายเบอร์ 1 เติมโหดซัมเมอร์หน้า

“OK Dairio” สื่อดังประเทศสเปนตีข่าวว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล กาหัว มาร์โก อเซนซิโอ ตัวรุกของเรอัล มาดริด คือเป้าหมายเสริมทัพเบอร์ 1 ในซัมเมอร์หน้า

ดาวเตะวัย 22 ปีเคยตกเป็นข่าวย้ายมาเล่นในถิ่นแอนฟิลด์เมื่อช่วงซัมเมอร์ที่ผ่านมา ก่อนที่เรอัล มาดริด จะปฏิเสธขายแข้งรายนี้

แต่ล่าสุดจากสื่อดังกล่าวรายงานว่า เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของหงส์แดงยังมุ่งมั่นที่จะดึงตัวแข้งรายนี้มาร่วมทีม และนายใหญ่ชาวเยอรมันก็มั่นใจว่ามาดริดจะยอมขาย อเซนซิโอ หากได้ราคาที่เหมาะสมหลังจบฤดุกาล

สำหรับ อเซนซิโอ เหลือสัญญากับเรอัล มาดริด ถึงปี 2023 จนถึงตอนนี้เขาลงเล่นให้กับเรอัล มาดริด ไปแล้ว 109 นัดรวมทุกรายการยิงได้ 23 ประตูกับอีก 13 แอสซิสต์

Related posts

‘เฮนโด้’ สวมปลอกแขนกัปตันสิงโต ลงหวดมอลตา

โรเบิร์ตสัน เผยเคล็ดลับเคี้ยวทอฟฟี่ศึกเมอร์ซีย์ไซด์

เผยสถิติย้อนแยง ‘อ็อกซ์เลด’ ทำหงส์ฟอร์มตกสวนทางปืน

22 comments

berkey 27 November 2020 at 19:56

Fine way of describing, and pleasant post to get information regarding my presentation topic, which i am going to present in institution of higher education.|

Reply
thefeed 23 December 2020 at 19:00

Hi there, yes this paragraph is really good and I have learned lot of things from it about blogging. thanks.|

Reply
thefeed 24 December 2020 at 19:39

That is a really good tip especially to those fresh to the blogosphere. Simple but very accurate information… Many thanks for sharing this one. A must read post!|

Reply
thefeed 26 December 2020 at 03:08

Good day very cool site!! Man .. Excellent .. Amazing .. I will bookmark your site and take the feeds additionally? I’m happy to search out numerous helpful info right here within the put up, we want work out more strategies on this regard, thank you for sharing. . . . . .|

Reply
cheap flights 31 January 2021 at 12:00

Wow, wonderful blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your site is magnificent, as well as the content!

Reply
cheap flights 1 February 2021 at 10:07

Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it 😉
I’m going to return yet again since I saved as a favorite it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other people.

Reply
cheap flights 2 February 2021 at 03:07

I have been browsing online more than 3 hours today,
yet I never found any interesting article like yours.
It is pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and
bloggers made good content as you did, the internet will be a lot more useful than ever before.

Reply
tinyurl.com 3 February 2021 at 07:51

I am extremely inspired together with your writing abilities and also
with the structure on your blog. Is this a paid topic or did you modify it yourself?
Anyway keep up the excellent high quality writing, it is
uncommon to look a nice weblog like this one nowadays..

Reply
cheap flights 3 February 2021 at 08:55

Thank you for any other informative blog. Where else may just I am getting that
type of information written in such an ideal manner?
I’ve a project that I’m simply now operating on, and I have been at
the glance out for such info.

Reply
http://tinyurl.com/ 3 February 2021 at 20:27

Wow that was odd. I just wrote an very long comment
but after I clicked submit my comment didn’t show up.
Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyways, just wanted to say excellent blog!

Reply
http://tinyurl.com/y3zan77x 12 February 2021 at 12:36

Thanks for any other informative site. The place else
could I get that kind of info written in such an ideal approach?
I’ve a challenge that I’m just now running on,
and I’ve been on the glance out for such information.

Reply
car buyers houston 6 March 2021 at 13:59

Asking questions are genuinely fastidious thing if you are not understanding anything completely, however this piece of writing presents fastidious understanding even.|

Reply
tinyurl.com 10 March 2021 at 15:32

Hi! I just wanted to ask if you ever have any issues with hackers?

My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
a few months of hard work due to no backup. Do you have any solutions to prevent hackers?

Reply
gamefly 15 March 2021 at 13:17

Hi colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say about this paragraph, in my view its in fact amazing designed
for me. games ps4 185413490784 games ps4

Reply
j.mp 16 March 2021 at 07:39

Hello, I enjoy reading all of your article. I wanted to write a little comment to support you.
games ps4 allenferguson games ps4

Reply
bit.ly 18 March 2021 at 21:58

I am regular reader, how are you everybody?
This piece of writing posted at this website is actually pleasant.

Reply
ps4 games 19 March 2021 at 08:43

Thanks for sharing your thoughts about ps4 games. Regards

Reply
bit.ly 19 March 2021 at 17:31

It is in reality a nice and helpful piece of info.
I am satisfied that you simply shared this helpful information with us.
Please stay us up to date like this. Thanks for sharing.

Reply
web hosting 22 March 2021 at 06:11

Keep this going please, great job!

Reply
web hosting 22 March 2021 at 16:15

I absolutely love your website.. Excellent colors & theme.
Did you create this web site yourself? Please reply
back as I’m wanting to create my own website and would like to learn where you
got this from or what the theme is called.
Thanks!

Reply
http://tinyurl.com 23 March 2021 at 09:51

It’s fantastic that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our
dialogue made here.

Reply
0mniartist 10 April 2021 at 04:29

I think this is one of the most vital information for me.
And i am glad reading your article. But want to commentary
on few common things, The web site taste is ideal, the articles is truly great :
D. Good activity, cheers 0mniartist asmr

Reply