ข่าวลิเวอร์พูล

JK ซูฮก เป๊ป สุดจัดปลัดขิก โค้ชเจ๋งสุดในยุคนี้

เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ซูฮก เป๊ป กวาร์ดิโอลา คือโค้ชที่ยอดเยี่ยมที่สุดในยุคนี้

เป๊ป เพิ่งพาทีมแมนเชสเตอร์ ซิตี้ คว้าแชมป์พรีเมียร์ลีกพร้อมกับทำสถิติเก็บได้ 100 คะแนน อีกทั้งฤดูกาลนี้เขาก็พาเรือใบสีฟ้านำจ่าฝูงพรีเมียร์ลีกนำหน้า ลิเวอร์พูล ของคลอปป์ 2 แต้ม

ล่าสุดเมื่อ คลอปป์ ถูกถามว่าใครเจ๋งกว่ากันระหว่าง มูรินโญ หรือ เป๊ป กุนซือชาวเยอรมันรายนี้ก็ตอบว่า“ผมคิดว่า เป๊ป คือโค้ชที่เจ๋งที่สุดในโลกนะ

“คนอื่นๆก็อาจเปรียบเทียบได้หมดแหละ ดังนั้นคุณไม่ต้องมาเปรียบเทียบเขากับโชเซหรอก แต่เป๊ปกำลังทำทีมได้เจ๋งจริงๆ!!”

Related posts

สื่อผู้ดีตี ‘หงส์’ จ่อคว้า ‘บัตแลนด์’ ยืนเฝ้าเสาซัมเมอร์นี้

คลอปป์ จัดเต็ม! พูดถึง ‘คูตี้’ หลังแห้วไปบาร์ซา

ลิเวอร์พูล แถลงปล่อย ‘วิลสัน’ ซบดาร์บี้ 1 ซีซั่น

7 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 16:14

Thank you a lot for sharing this with all people you really know what you are speaking about!
Bookmarked. Please additionally talk over with my web site =).
We will have a link alternate agreement between us

Reply
there coconut oil 26 November 2019 at 00:37

My coder is trying to convince me to move to .net from PHP.

I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less.
I’ve been using Movable-type on numerous websites for about a year and am worried about switching
to another platform. I have heard good things about blogengine.net.
Is there a way I can import all my wordpress content into it?

Any help would be really appreciated!

Reply
quest bars cheap 30 November 2019 at 14:00

It’s in reality a great and helpful piece of information. I’m happy that you just shared this useful info
with us. Please keep us up to date like this.
Thanks for sharing.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 06:04

Hello, everything is going nicely here and ofcourse every one is sharing data, that’s
truly excellent, keep up writing.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 13:20

Simply want to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply cool and i could assume
you’re an expert on this subject. Fine with your permission allow me to grab your feed to
keep updated with forthcoming post. Thanks a million and please keep up the rewarding work.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 23:43

Thanks for the auspicious writeup. It if truth be told was once a entertainment account it.
Look complicated to far added agreeable from you!
However, how could we be in contact?

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 03:57

You could certainly see your expertise in the article you write.
The arena hopes for even more passionate writers like you who are
not afraid to say how they believe. At all times go after your
heart.

Reply