• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • ล้มต้องขยี้!! รามอส ไม่จบไลค์รูป ‘ลอฟเรน’ ร้องไห้หลังโครแอตร่วงเนชันส์ลีก
ข่าวลิเวอร์พูล

ล้มต้องขยี้!! รามอส ไม่จบไลค์รูป ‘ลอฟเรน’ ร้องไห้หลังโครแอตร่วงเนชันส์ลีก

เซร์คิโอ รามอส กองหลังของเรอัล มาดริด ยังไม่จบถูกพบว่ากดไลค์รูปของ เดยัน ลอฟเรน ปราการหลังของลิเวอร์พูล ในอินสตาแกรมรูปที่กำลังร้องไห้

รามอส กับ ลอฟเรน ทำสงครามน้ำลายกันไปมา หลังโครเอเชีย เอาชนะ สเปน 3-2 ลอฟเรนได้ทีไลฟ์สดอัด รามอส ให้แฟนคลับรับฟัง

แต่หลังเกมล่าสุดที่โครเอเชียแพ้อังกฤษ 1-2 ทำให้พวกเขาร่วงตกชั้นไปเล่นยูฟ่า เนชันส์ลีก ลีกบี ทำให้เข้าทางรามอสขยี้ซ้ำกดไลค์รูปตัดต่อที่ลอฟเรนกุมหน้าร้องไห้ โดยรามอสถือถ้วยแชมป์ ชปล. เหมือนสะใจอย่างไรอย่างนั้น

เหตุการณ์นี้เรียกเสียงฮือฮาของแฟนลูกหนังทั่วโลก และคาดกันว่าสงครามน้ำลายของทั้งคู่จะยังไม่จบเพียงเท่านี้

Related posts

‘หงส์’ ถอยตัวดีล ‘แวร์เนอร์’ หลังมองค่าตัวสูงเกินไป ,’สิงห์’ เตรียมปาดหน้า

เป็นอะไรไป!! ซาลาห์ ปิดโลกโซเชียลติดต่อทุกช่องทาง

‘มาร์ค ฮิวจ์ส’ คอนเฟอร์ม ‘ชากิรี่’ ของจริง ไปได้สวยกับหงส์แดงแน่

22 comments

Dfaxro d 19 May 2020 at 21:25

Expyfh gtsfqu order sildenafil

Reply
my g 21 June 2020 at 02:08

This is a topic that’s near to my heart… Best wishes!
Exactly where are your contact details though?

Reply
http://tinyurl.com/ 27 June 2020 at 01:50

You actually make it seem really easy with your presentation but I in finding this matter to be really something which I
feel I might by no means understand. It kind of feels too complex and very large for me.
I am having a look ahead in your subsequent publish, I will attempt to get
the hang of it!

Reply
best web hosting sites 18 July 2020 at 13:23

whoah this weblog is excellent i love reading your posts.
Stay up the good work! You know, a lot of persons
are looking round for this info, you could aid
them greatly.

Reply
best web hosting 22 July 2020 at 07:07

My family members always say that I am wasting my time here at net, but I know I
am getting know-how daily by reading such fastidious articles or reviews.

Reply
cheap flights to alicante 29 July 2020 at 11:56

Hurrah, that’s what I was seeking for, what a stuff!

present here at this blog, thanks admin of this site.

Reply
adreamoftrains web hosting providers 30 July 2020 at 17:37

Hello my friend! I want to say that this article is awesome, nice written and
come with almost all important infos. I would like to look more posts like this .
adreamoftrains web hosting companies

Reply
cheap flights with jet2 offers 2020 31 July 2020 at 11:04

Thanks , I have recently been looking for information approximately this topic
for a long time and yours is the best I have came upon so far.
But, what concerning the conclusion? Are you positive
in regards to the source?

Reply
best hosting 14 August 2020 at 15:21

I really like what you guys tend to be up too.
This type of clever work and coverage! Keep up
the great works guys I’ve incorporated you guys to our blogroll.

Reply
cheap flights 25 August 2020 at 03:48

Can I simply just say what a comfort to uncover
a person that truly understands what they are talking about over the internet.

You definitely realize how to bring an issue to light and make it important.
A lot more people ought to check this out and understand this side of your story.
I was surprised that you’re not more popular because you certainly have the gift.
cheap flights 3aN8IMa

Reply
thefeed 23 December 2020 at 19:00

That is really attention-grabbing, You are a very skilled blogger. I have joined your feed and look forward to looking for more of your excellent post. Additionally, I’ve shared your website in my social networks|

Reply
thefeed 25 December 2020 at 12:28

It’s actually a cool and helpful piece of info. I’m satisfied that you simply shared this useful information with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.|

Reply
feed 26 December 2020 at 03:08

A motivating discussion is definitely worth comment. I do believe that you need to write more about this subject, it might not be a taboo matter but usually people don’t discuss such topics. To the next! Kind regards!!|

Reply
feed 26 December 2020 at 16:54

Greate article. Keep writing such kind of info on your blog. Im really impressed by your blog.

Reply
frolep rotrem 7 February 2021 at 01:20

Some genuinely nice and utilitarian information on this website, also I think the style and design contains fantastic features.

Reply
vreyrolinomit 26 February 2021 at 17:54

I am not sure the place you’re getting your information, however good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for fantastic information I used to be in search of this information for my mission.

Reply
asmr https://0mniartist.tumblr.com 11 April 2021 at 00:58

What i do not understood is if truth be told how
you’re no longer really a lot more well-favored than you might be now.
You are so intelligent. You understand therefore significantly relating to
this matter, produced me in my opinion imagine it from a
lot of various angles. Its like men and women aren’t
fascinated except it’s one thing to accomplish with Lady gaga!
Your own stuffs nice. All the time handle it up! asmr 0mniartist

Reply
blog. Cheers for showing us. 13 April 2021 at 03:56

cool site. Cheers for posting.

Reply
0mniartist 13 April 2021 at 08:15

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as
though you relied on the video to make your point.
You clearly know what youre talking about,
why waste your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving
us something enlightening to read? asmr 0mniartist

Reply
asmr https://0mniartist.tumblr.com 13 April 2021 at 17:51

I used to be suggested this website through my cousin. I’m
no longer certain whether this submit is written via him as nobody
else understand such targeted about my problem. You’re incredible!
Thanks! asmr 0mniartist

Reply
Heriberto Gahagan 20 April 2021 at 01:07

Great site. Thanks for showing us.

Reply
Theo Caminiti 20 April 2021 at 19:19

Great blog. Thanks for showing us.

Reply