ข่าวลิเวอร์พูล

มิลาน ทำช็อก!! สนดึง ‘ฟาบินโญ’ กู้วิกฤติกลางเดี้ยงมกรานี้

“คอร์เรีย เดลโล สปอร์ต” สื่อดังแดนมักกะโรนีตีข่าวสุดช็อกว่า “ปิศาจแดงดำ” เอซี มิลาน สนใจดึงตัว ฟาบินโญ กองกลางของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ไปร่วมทีมในเดือนมกราคมนี้

ฟาบินโญ ประสบปัญหาในการลงสนามให้กับหงส์แดง นับตั้งแต่ย้ายจาก โมนาโก มายังถิ่นแอนฟิลด์เมื่อซํมเมอร์ที่ผ่านมา

ทำให้ มิลาน ให้ความสนใจแข้งรายนี้ ภายหลังจากที่ จิอาโคโม โบนาเวนตูรา และ ลูคัส บีญา สองกองกลางตัวหลักได้รับบาดเจ็บยาว

อย่างไรก็ตามเป็นที่คาดว่า เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของหงส์แดงอาจไม่เต็มใจขายแข้งรายนี้ เนื่องจากฟาบินโญยังอยู่ในแผนของเขาเวลาต้องการโรเตชั่นทีม

Related posts

ตำนานหลังหงส์ ชี้ปัญหาใหญ่ทีมรัก ถ้าไม่แก้ไม่มีทางได้แชมป์

ฟานไดค์ เจ็บปวดหงส์แพ้เปแอสเชเพราะครึ่งแรกล้วนๆ

จุกเสียด! ‘โรม่า’ เล่นแง่โก่งค่าตัว ‘อลิสซอน’ 79 ลป.

27 comments

coconut oil or 25 November 2019 at 14:39

Hi! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months of hard work
due to no backup. Do you have any solutions to protect against hackers?

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 04:24

Hey I know this is off topic but I was wondering if
you knew of any widgets I could add to my
blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy
reading your blog and I look forward to your new updates.

Reply
ps4 games 1 December 2019 at 13:54

This piece of writing presents clear idea in favor of
the new viewers of blogging, that really how to do running a blog.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 05:40

It’s wonderful that you are getting thoughts from this article
as well as from our discussion made here.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 03:50

Have you ever thought about including a little bit more
than just your articles? I mean, what you say is important and all.
But think about if you added some great visuals or videos to give your
posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and clips, this site
could undeniably be one of the most beneficial in its niche.

Good blog!

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 10:22

Hi there, just became aware of your blog through Google, and
found that it’s really informative. I’m going to watch out for brussels.
I’ll be grateful if you continue this in future.
A lot of people will be benefited from your writing.
Cheers!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 01:49

I delight in, cause I found exactly what I was taking a look
for. You’ve ended my four day long hunt! God Bless you man. Have a great day.
Bye

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 03:01

Every weekend i used to pay a quick visit
this web site, because i want enjoyment, since this this website conations in fact good funny stuff too.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 15:09

We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your web site provided us with valuable info to work on. You have done an impressive job
and our whole community will be grateful to you.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 23:30

Terrific post however , I was wanting to know if you could write a
litte more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.

Many thanks!

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 00:36

Thankfulness to my father who stated to me concerning this webpage,
this weblog is truly awesome.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 23:13

Great article, exactly what I was looking for.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 15:09

Excellent post. I will be going through some of these issues as well..

Reply
ps4 games 14 December 2019 at 04:46

Right away I am going to do my breakfast, when having my breakfast coming again to read other news.

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 20:54

I am sure this paragraph has touched all the internet people,
its really really fastidious paragraph on building up new blog.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 12:58

Great blog here! Also your site loads up fast! What web host are you using?

Can I get your affiliate link to your host? I wish my web site loaded up as quickly as yours lol

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 15:40

Generally I don’t read post on blogs, but I would like
to say that this write-up very forced me to try and do so!
Your writing style has been amazed me. Thank you, very
nice post.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 23:39

Just desire to say your article is as surprising.
The clarity to your post is just cool and i can think you are a professional on this subject.
Well along with your permission allow me to grasp your feed to keep updated
with approaching post. Thanks 1,000,000 and please continue the enjoyable work.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 00:00

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good.
I do not know who you are but definitely you are going to a famous
blogger if you aren’t already 😉 Cheers!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 08:56

It’s the best time to make some plans for the future and it is time to be happy.
I have learn this put up and if I could I wish to suggest you some attention-grabbing things or tips.
Maybe you can write subsequent articles regarding this article.

I desire to read more issues about it!

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 14:26

I think that is one of the such a lot vital information for
me. And i am happy studying your article. But want to observation on some normal things,
The site style is great, the articles is in point of fact nice : D.
Just right process, cheers

Reply
sling tv 1 January 2020 at 20:20

Hi there Dear, are you really visiting this site daily, if so
then you will definitely take pleasant know-how.

Reply
http://tinyurl.com/ 2 January 2020 at 23:41

hi!,I love your writing so a lot! proportion we be in contact extra approximately your article on AOL?
I require an expert in this house to resolve my problem. May be that’s you!
Looking ahead to peer you.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 09:28

I all the time emailed this blog post page to all my friends, as if like to read it next my
links will too.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 07:49

Asking questions are truly good thing if you are not understanding something
totally, however this article offers good understanding yet.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 20:04

Hi friends, its fantastic piece of writing concerning tutoringand fully explained,
keep it up all the time.

Reply
sling tv best package 2020 24 January 2020 at 13:45

Hi! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a marvellous job!

Reply