ข่าวลิเวอร์พูล

ฟอร์มดีต้องได้รางวัล!! โรเบิร์ตสัน เตรียมต่อสัญญาใหม่หงส์อีก 5 ปี

“เดอะ มิร์เรอร์” สื่อดังเมืองผู้ดีตีข่าวว่า แอนดรูว์ โรเบิร์ตสัน แบ็กซ้ายของทีมลิเวอร์พูล จ่อเซ็นสัญญาฉบับใหม่กับทีมออกไปอีก 5 ปี

ดาวเตะวัย 24 ปีย้ายจาก ฮัลล์ ซิตี้ มาเล่นให้กับ หงส์แดง เมื่อซัมเมอร์ปี 2017 ก่อนจะขึ้นมาเป็นแบ็กซ้ายตัวหลักของทีมในฤดูกาลนี้

และด้วยฟอร์มยอดเยี่ยมของเขาทำให้หงส์แดงเตรียมจับแข้งรายนี้ต่อสัญญาระยะยาวออกไปถึงปี 2023

พร้อมกับรับค่าเหนื่อยมากกว่าสองเท่าจากเดิมที่ได้รับ 60,000 ปอนด์ต่อสัปดาห์ ไปเป็น 120,000 ปอนด์ต่อสัปดาห์เลยทีเดียว

Related posts

ไปกันใหญ่! ลียงยันล้มเลิกคุยขายเฟคีร์ให้หงส์แล้ว

ไม่กั๊กเลยนะ! ‘บิ๊กยูเว่’ เผยเรื่องแผนการเซ็น ‘เอ็มเร่ เมสซี่ ชาน’

จริงจังวุ้ย!! หงส์ส่งแมวมองซุ่มดูฟอร์ม “อิมโมบิเล”

16 comments

http://tinyurl.com/quest-bars-cheap-85497 23 November 2019 at 19:14

Hello to all, how is everything, I think every one is getting more from this web
site, and your views are fastidious in favor of new people.

Reply
there coconut oil 25 November 2019 at 13:57

There is certainly a great deal to find out about this subject.
I like all of the points you’ve made.

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 21:03

Hello There. I discovered your blog using msn. That is a very smartly
written article. I’ll be sure to bookmark it and come back
to learn more of your helpful info. Thanks for the post.
I’ll definitely return.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 14:11

Thanks for sharing your info. I truly appreciate
your efforts and I will be waiting for your further write
ups thank you once again.

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 07:44

Heya i am for the primary time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me
out much. I’m hoping to present one thing again and aid others such
as you helped me.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 11:59

of course like your web site but you need to check the spelling on several of your
posts. Several of them are rife with spelling issues and I find it
very troublesome to inform the truth however I’ll certainly come again again.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 21:20

Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my
good old room mate! He always kept chatting about
this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read.
Thanks for sharing!

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 15:21

I visited several web sites but the audio feature for audio songs present at this web page is in fact
superb.

Reply
ps4 games 15 December 2019 at 02:18

Hi there Dear, are you in fact visiting this website daily,
if so then you will without doubt take fastidious knowledge.

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 21:38

Very great post. I simply stumbled upon your weblog and wished to say
that I’ve really enjoyed browsing your weblog posts. In any case I will be subscribing on your rss
feed and I’m hoping you write once more soon!

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 01:44

Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I will revisit yet again since i have saved as
a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may
you be rich and continue to guide others.

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 04:32

It’s difficult to find experienced people in this particular topic, however, you sound
like you know what you’re talking about! Thanks

Reply
sling tv 7 January 2020 at 19:58

Do you mind if I quote a few of your posts as
long as I provide credit and sources back to your webpage?
My website is in the very same niche as yours and my users would really benefit from some of the information you present here.
Please let me know if this okay with you. Thank you!

Reply
sling tv 15 January 2020 at 19:28

Your way of describing everything in this article is in fact pleasant, all can effortlessly know
it, Thanks a lot.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 23:28

Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!

Extremely useful info specifically the last part 🙂 I care for such
information a lot. I was seeking this particular info for a long time.
Thank you and good luck.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 06:15

You really make it seem really easy along with your presentation however I find this topic to be actually something which
I feel I might never understand. It kind of feels too complicated and extremely large for me.
I am looking ahead in your subsequent post, I will attempt to get the cling of it!

Reply