ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่ใช้งั้นขอ!! ‘วูล์ฟ’ สนดึง ‘ไคลน์’ แบ็กโลกลืมมกรานี้

Tbrfootball สื่อชื่อดังรายงานว่า “หมาป่า” วูล์ฟแฮมป์ตัน วันเดอเรอร์ส น้องใหม่ไฟแรงของพรีเมียร์ลีก อังกฤษ สนใจดึงตัว นาธาเนียล ไคลน์ แบ็กขวาของทีมลิเวอร์พูลไปร่วมทีม

ไคลน์ ไม่ค่อยได้รับโอกาสลงสนามให้กับหงส์แดงในฤดูกาลนี้โดยตกเป็นตัวสำรองของ เทรนต์ อเล็กซานเดอร์ อาร์โนลด์ รวมถึง โจ โกเมซ สองดาวรุ่ง

ทำให้เขาอาจพิจารณาย้ายออกจากทีมในเดือนมกราคม ซึ่ง นูโน เอสปิริโต กุนซือของวูล์ฟก็แสดงตัวให้ความสนใจดึงตัวไปร่วมทีม

แม้ว่าปัจจุบันตำแหน่งแบ็กขวาของวูล์ฟจะเป็น แมตต์ โดเฮอร์ตี ที่ฟอร์มไม่ได้ขี้เหร่ แต่กุนซือรายนี้ต้องการใด้ตัวไคลน์เพื่อมาแข่งขันตำแหน่งแบ็กขวาของทีม

Related posts

ย้ำอีกครั้ง! คล็อปป์ ยันส่งชุดใหญ่เจอปอร์โต้นัดสอง

เดอะแบก!! ค็อปบนทวีตเตอร์โหวต “ซาลาห์” ซิว MOM เกมชนะนิว

มันต้องยังงี้! คล็อปป์ปลื้มสิ่งนี้ของลูกทีมในเกมอัดไบรท์ตัน

21 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 06:39

Hurrah! At last I got a webpage from where I be able to really take helpful
facts concerning my study and knowledge.

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 17:27

It’s an awesome piece of writing designed for all the internet visitors; they will
obtain benefit from it I am sure.

Reply
is coconut oil 25 November 2019 at 15:33

My spouse and I stumbled over here different website and
thought I should check things out. I like what I see so
now i’m following you. Look forward to looking into your web page
repeatedly.

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 13:28

I’ve been browsing on-line greater than three
hours nowadays, yet I by no means discovered any attention-grabbing article like yours.

It is lovely worth sufficient for me. Personally,
if all site owners and bloggers made excellent content
as you probably did, the net will probably be a lot more helpful than ever before.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 23:12

Please let me know if you’re looking for a writer for your weblog.
You have some really great articles and I think I would be a good asset.
If you ever want to take some of the load off, I’d love to
write some articles for your blog in exchange for a link back to mine.

Please shoot me an email if interested. Regards!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 03:28

Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren’t loading properly.
I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different browsers and both show the same outcome.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 20:10

I enjoy reading through an article that will make people think.
Also, many thanks for allowing me to comment!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 15:55

We’re a group of volunteers and starting a
new scheme in our community. Your site offered us with valuable information to
work on. You have done a formidable job and our entire community will be thankful to you.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 14:41

Hey just wanted to give you a quick heads up. The text in your post
seem to be running off the screen in Firefox.
I’m not sure if this is a format issue or something to
do with internet browser compatibility but I
figured I’d post to let you know. The design look great though!
Hope you get the problem fixed soon. Many thanks

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 23:24

If you desire to get a great deal from this paragraph then you have to apply such techniques to your won blog.

Reply
ps4 games 14 December 2019 at 11:32

Hello there! I know this is somewhat off topic but I was
wondering which blog platform are you using for this site?
I’m getting tired of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another platform.
I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 04:56

Aw, this was an incredibly nice post. Taking the time and actual effort to
generate a great article… but what can I say… I hesitate a
lot and don’t seem to get anything done.

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 04:48

Hurrah, that’s what I was searching for, what a material!
existing here at this weblog, thanks admin of this web site.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 20:56

An impressive share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who had been conducting a
little homework on this. And he in fact bought me dinner because I stumbled upon it for him…
lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanx for spending the time to discuss this subject
here on your site.

Reply
asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 13:43

A person necessarily lend a hand to make seriously articles I would state.
That is the first time I frequented your website page
and to this point? I amazed with the research you
made to create this particular put up extraordinary.

Great activity!

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 07:01

Greetings! Very useful advice in this particular article!
It’s the little changes which will make the most important changes.
Thanks for sharing!

Reply
sling tv 3 January 2020 at 13:09

Incredible points. Sound arguments. Keep up the good work.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 06:51

My family members always say that I am killing my time here at web, except I know I am getting familiarity all the time by reading such nice
articles.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 19:11

We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your site provided us with valuable information to work on. You have
done an impressive job and our whole community will be grateful
to you.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 09:28

Truly when someone doesn’t know afterward its up to other viewers that they will
assist, so here it occurs.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 21:11

Hi! I could have sworn I’ve been to this website before but after checking through some of the post I realized it’s new to me.
Nonetheless, I’m definitely glad I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!

Reply