ข่าวลิเวอร์พูล

แอบมองอยู่นะจ๊ะ! สื่อเบียร์แฉหงส์ส่งแมวมองตามฟอร์ม เดเมียร์บาย

บิลด์ สื่อในประเทศเยอรมนี รายงานว่า เคเรม เดเมียร์บาย มิดฟิลด์ฟอร์มร้อนแรงของ ฮอฟเฟ่นไฮม ตกเป็นเป้าหมายของ ลิเวอร์พูล อย่างจริงจัง

สื่อดังกล่าวระบุว่า ลิเวอร์พูล ได้ส่งแมวมองไปตามดูฟอร์มของนักเตะตั้งแต่เกมที่ ฮอฟเฟ่นไฮม์ เสมอกับ ลียง ไป 3-3 รวมไปถึงเกมลีกล่าสุด ที่ถล่ม สตุ๊ตการ์ต 4-0 ซึ่งเจ้าตัวลงมาช่วยยิงประตูอีกด้วย

ทั้งนี้ด้วยความสารพัดประโยชน์ของเจ้าตัวที่สามารถเล่นได้ทั้ง มิดฟิลด์ตัวรับ และมิดฟิลด์ตัวรุก ตามสถานการณ์ ซึ่งทำให้คล็อปป์ อยากได้ตัวมาร่วมทีม หลังจากพลาดคว้า เฟคีร์ ไปเมื่อซัมเมอร์ผ่านมา

Related posts

‘อันเช่’ รับแนวรุกหงส์โคตรอันตรายต้องจัดการให้ดีล

เปิดก่อนเลย! ‘ลอฟเรน’ ผีมาแผน ‘รถบัส’ เจอ ‘หงส์’ ตามเคย

‘คลอปป์’ พูดถึงการเสริมทัพ-โละแข้งหงส์มกรานี้

20 comments

http://tinyurl.com 25 November 2019 at 07:41

Wow! Finally I got a web site from where I know
how to truly take useful information concerning my study and knowledge.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 18:41

Wonderful site. A lot of helpful info here. I am sending it to a few friends
ans additionally sharing in delicious. And obviously, thank you for your
effort!

Reply
quest bars cheap 30 November 2019 at 12:34

I always used to read post in news papers but now as I am a user of web thus from now I am using net for articles,
thanks to web.

Reply
ps4 games 1 December 2019 at 13:59

Wonderful blog you have here but I was wanting to know if you
knew of any discussion boards that cover the same topics talked
about here? I’d really like to be a part of group where I can get responses from other experienced
individuals that share the same interest. If you have any recommendations,
please let me know. Bless you!

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 05:03

I’ve been browsing online more than three hours as of
late, yet I by no means discovered any interesting article like yours.
It is beautiful price sufficient for me. Personally, if
all website owners and bloggers made good content material as
you probably did, the net might be much more helpful than ever before.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 01:53

It is perfect time to make a few plans for the longer term and it
is time to be happy. I have read this post and if I may I want to
recommend you some interesting issues or tips.
Perhaps you could write subsequent articles relating to this article.
I wish to learn more issues approximately
it!

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 07:35

I was recommended this blog through my cousin. I’m now not certain whether this post is written by means of
him as nobody else realize such unique about
my trouble. You’re incredible! Thanks!

Reply
ps4 games 15 December 2019 at 02:24

I have been exploring for a little bit for any high-quality articles or blog
posts in this kind of space . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this website.
Reading this information So i am happy to exhibit that I have a very excellent uncanny feeling I came upon exactly what I needed.
I most unquestionably will make certain to don?t omit this
site and provides it a look on a constant basis.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 11:43

Normally I don’t read article on blogs, however I wish to say that this write-up very forced me to take a look at
and do it! Your writing style has been surprised me.
Thank you, quite nice post.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 15:27

you’re truly a excellent webmaster. The website loading speed is incredible.
It sort of feels that you’re doing any distinctive trick. In addition,
The contents are masterwork. you have performed a wonderful
activity on this subject!

Reply
coconut oil 20 December 2019 at 14:33

Hi, i think that i saw you visited my web site so i came to “return the favor”.I am attempting to find things
to enhance my website!I suppose its ok to use
some of your ideas!!

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 20:03

Greetings from California! I’m bored at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.
I enjoy the info you present here and can’t wait to take
a look when I get home. I’m shocked at how fast your blog loaded on my mobile ..
I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, excellent blog!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 04:39

I’m not sure where you’re getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning more or understanding more.

Thanks for excellent info I was looking for this info for my mission.

Reply
http://tinyurl.com/taedfgd 31 December 2019 at 16:00

Hurrah, that’s what I was looking for, what a material! present here
at this blog, thanks admin of this site.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 07:37

Because the admin of this website is working, no question very soon it will
be well-known, due to its quality contents.

Reply
asksylphoflight sling tv 5 January 2020 at 05:44

If some one wants to be updated with most up-to-date technologies afterward he must be visit this web page and be up to
date daily.

Reply
sling tv 8 January 2020 at 03:20

What a information of un-ambiguity and preserveness
of valuable experience on the topic of unpredicted feelings.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 19:15

It’s wonderful that you are getting thoughts from this article as well as from our argument made at this place.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 17:28

Hi to every single one, it’s genuinely a good for me to visit this website, it includes important Information.

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 20:40

Unquestionably consider that that you said. Your favourite justification seemed to be at the web the easiest factor to have in mind
of. I say to you, I certainly get annoyed whilst folks think about worries that they
plainly don’t understand about. You managed to hit the nail upon the highest and outlined out the whole thing with no need side effect ,
people could take a signal. Will likely be back to get more.
Thank you

Reply