ข่าวลิเวอร์พูล

‘ชากิรี่’ เผยสิ่งที่ ‘คล็อปป์’ สั่งก่อนลงไปซัดประตู

เซอร์ดาน ชากิรี่ ตัวรุกร่างตันของ ลิเวอร์พูล ออกมาเปิดเผยว่า สาเหตุสำคัญที่ทำให้เขาลงไปยิงประตูแรกในสีเสื้อหงส์แดง ในเกมที่เปิดบ้านชนะ คาร์ดิฟฟ์ 4-1 เนื่องจาก ได้เล่นตามรูปแบบที่ตัวเองถนัดและ เจอร์เก้น คล็อปป์ ยืนยันว่า ให้เล่นไปแบบนั้น

ชากิรี่ กล่าวว่า “ผมดีใจที่ยิงประตูได้ ผมรอประตูแรกมานานมากๆ ผมภูมิใจที่ยิงประตูแรกได้ที่นี่ต่อหน้าแฟนบอลในแอนฟิลด์ และหวังว่าผมจะทำได้อีกเรื่อยๆ นะ”

“ผู้จัดการทีมบอกให้ผมลงไปสนุกกับเกมเพื่อช่วยทีม และเล่นไปตามเกมของตัวเอง ซึ่งผมเองก็ทุ่มสุดความสามารถ มันเป็นวันที่ดีสำหรับผม”

“เราเป็นทีมชั้นยอด และการจะประสบความสำเร็จได้คุณต้องชนะเกมแบบนี้แหละ คาร์ดิฟฟ์ แข็งแกร่งนะ เล่นเกมรับกันแน่นอนมากๆ ตอนนี้ยังเป็นช่วงต้นซีซั่นอยู่ ดังนั้นเราจะพยายามกันต่อไปเพื่อประสบความสำเร็จในปีนี้”

Related posts

น่าอยู่ด้วยกัน!!!ซัวเรซหนุนหลังหงส์อนาคตสดใสรออยู่,ยากตัดสินแชมป์กับเรือ

ไม่ปล่อยง่ายๆนะครับ!!!สื่อกระทิงดุเผยเบติสวางเป้าเทพกี้ล่าตาข่าย

เงินมาผ้าหลุด!! หงส์แจ้ง 2 ยักษ์ค่าหัว “มาเน” ซัมเมอร์นี้

6 comments

berkey 27 November 2020 at 19:54

Hey there, You have performed an excellent job. I will certainly digg it and personally recommend to my friends. I’m sure they’ll be benefited from this site.|

Reply
thefeed 24 December 2020 at 06:22

Hi! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to look it over. I’m definitely enjoying the information. I’m bookmarking and will be tweeting this to my followers! Great blog and amazing style and design.|

Reply
the feed 25 December 2020 at 03:54

Undeniably believe that which you stated. Your favorite justification appeared to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they plainly don’t know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks|

Reply
the feed 25 December 2020 at 18:58

Howdy! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new project in a community in the same niche. Your blog provided us valuable information to work on. You have done a outstanding job!|

Reply
the feed 26 December 2020 at 09:29

It’s going to be end of mine day, however before end I am reading this great paragraph to increase my experience.|

Reply
junk car buyer 6 March 2021 at 03:17

This site was… how do you say it? Relevant!! Finally I have found something that helped me. Thanks a lot!|

Reply