ข่าวลิเวอร์พูล

เหมาะสม! แฟนหงส์โหวต ‘สเตอร์ริดจ์’แข้งยอดเยี่ยมเดือนกันยายน

แดเนี่ยล สเตอร์ริดจ์ กองหน้าลิเวอร์พูล ได้รับคะแนนโหวตจากแฟนบอลหงส์แด ในเว็บไซต์อย่างเป็นทางการ ให้คว้ารางวัลนักเตะยอดเยี่ยมประจำเดือนกันยายนไปครอง

สเตอร์ริดจ์ ทำผลงานได้ดีโดดเด่น แม้ว่าจะเป็นสำรอง 3 นัดตัวจริง 1 นัดเท่านั้น ในเดือนที่ผ่านมา แต่ยิงไป 3 ประตู ทำให้ชนะใจแฟนบอลได้โหวตคะแนนชนะ เฟอร์กิล ฟาน ไดค์ และ เจมส์ มิลเนอร์

สเตอร์ริดจ์ กล่าวว่า “มันดีมากๆ มันเป็นเดือนที่ดีสำหรับผมนะ ผมรู้สึกเหมือนว่าได้ทำเพื่อทีม ผมรู้สึกว่าเราไม่ได้ผลการแข่งขันที่เราต้องการทั้งหมด แต่มันเป็นเดือนที่ดีเลยนะ”

Related posts

ไม่ต้องถึงมือบอส!!!มิลเนอร์รับบางทีนักเตะหงส์จับเข่าคุยกันเองในห้องแต่งตัวนักเตะ

คลอปป์เอาไง!? กาลา ร่วมแจมเช่า “โซลันกี” ปีใหม่นี้

เฮ้ออ! สื่อบราซิลตี ‘ฟีร์มีโน่’ ยังสำรองเกมพบ ‘เซอร์เบีย’ คืนนี้

5 comments

plenty of fish dating site 26 November 2019 at 09:12

Asking questions are in fact fastidious thing if you are not
understanding anything totally, except this article offers pleasant understanding even.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 20:07

Your style is unique compared to other folks I’ve read stuff
from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 06:22

Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us so I
came to take a look. I’m definitely enjoying the information. I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!
Great blog and superb design.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 05:44

What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious know-how concerning unexpected feelings.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 17:50

Howdy excellent website! Does running a blog similar to this require a large amount of work?

I have absolutely no knowledge of computer programming but
I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow,
if you have any recommendations or tips for new blog owners please
share. I know this is off subject however I
simply needed to ask. Thanks!

Reply