ข่าวลิเวอร์พูล

พูดเป็นเล่น! ต่างดาวเตรียมเคลื่อนยานดูด ‘ลอฟเรน’ อุดหลัง

มุนโด้ เดปอร์ติโบ้ สื่อสเปนจากสเปน รายงานว่า บาร์เซโลน่า กำลังวางแผนที่จะคว้าตัว เดยัน ลอฟเรน กองหลังระดับโลกของ ลิเวอร์พูล ไปเสริมทัพในตลาดเดือนมกราคมนี้ หลังกำลังเจอวิกฤติปัญหาแนวรับอย่างหนัก

บาร์เซโลน่า เจอปัญหาปวดหัวเมื่อ ซามูแอล อุมติตี้ และ โธมัส แฟร์มาเลน สองกองหลังมีอาการบาดเจ็บต้องพักยาวจนถึงปีใหม่เป็นอย่างน้อยทั้งคูา ทำให้จะเหลืองแค่ เคลม็องต์ ลองช์เล่ต์ กับ เคร์ราด ปีเก้ สองคนเท่านั้น

ทั้งนี้ บาร์เซโลน่า เล็งเห็นถึงฝีเท้าของ ลอฟเรน ว่าดีพอที่จะเล่นให้ทีมได้ และมองว่า เจ้าตัวอาจจะอยากย้ายทีม เนื่องจากปัจจุบันตกเป็นสำรองต่อจาก โจ โกเมซ ที่กำลังโชว์ฟอร์มได้แบบระดับสุดยอด

Related posts

อัดอั้น! ‘เร้ดแน็ปป์’ จวกจัดหนัก ‘คล็อปป์’ เสริมทัพไม่โดนทำหงส์แย่

ไม่มีค้าน!!!ฟาน ไดจ์คคว้ารางวัลผู้เล่นยอดเยี่ยมยุโรปพ่วงกองหลังยอดเยี่ยมประจำปี

‘เอ็คโค่’ วิเคราะห์ 5 แข้งหงส์ที่มีโอกาสโดนปล่อยมกราคมนี้

18 comments

http://tinyurl.com/quest-bars-cheap-85497 24 November 2019 at 00:14

What’s up to all, how is everything, I think every one is getting more from this site, and your views are fastidious in favor
of new users.

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 22:03

Why visitors still make use of to read news papers
when in this technological globe the whole thing is
accessible on net?

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 06:51

Why viewers still make use of to read news papers when in this technological world all is accessible on net?

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 13:09

Hello, I enjoy reading through your post. I like to write
a little comment to support you.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 17:27

Heya i am for the first time here. I found this board and I
find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you aided me.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 14:57

At this time it seems like Movable Type is the best blogging platform out there right now.
(from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 23:30

It’s enormous that you are getting thoughts from this paragraph as well
as from our discussion made at this time.

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 03:48

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have
really enjoyed surfing around your blog posts.

After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

Reply
tinyurl.com 2 January 2020 at 23:39

Wonderful site. Plenty of useful information here. I’m sending it
to several buddies ans additionally sharing
in delicious. And naturally, thanks for your sweat!

Reply
sling tv 3 January 2020 at 10:06

When someone writes an piece of writing he/she retains the
thought of a user in his/her mind that how a user can be aware of it.
Thus that’s why this article is outstdanding.

Thanks!

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com/ sling tv 5 January 2020 at 06:17

Hi there this is somewhat of off topic but I was wanting to know if
blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML.

I’m starting a blog soon but have no coding skills
so I wanted to get advice from someone with experience.
Any help would be enormously appreciated!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 20:57

I’m gone to say to my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to take updated from hottest news.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 07:29

Good day! Do you know if they make any plugins to safeguard against
hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any
tips?

Reply
sling tv 14 January 2020 at 21:05

wonderful put up, very informative. I ponder why the opposite experts
of this sector do not notice this. You should continue your writing.
I’m sure, you’ve a huge readers’ base already!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 21:47

Excellent article. Keep posting such kind of information on your blog.
Im really impressed by your blog.
Hey there, You have done a great job. I’ll definitely digg it and in my opinion suggest to my friends.

I am confident they will be benefited from this website.

Reply
sling tv best package 2020 25 January 2020 at 03:44

For most up-to-date news you have to pay a visit world-wide-web and on internet I found this web site as a
finest web page for most up-to-date updates.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 10:23

When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment.
Is there any way you can remove me from that service?
Many thanks!

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 17:34

For most up-to-date information you have to pay
a visit world wide web and on internet I found this web site as a most excellent web page for
newest updates.

Reply