ข่าวลิเวอร์พูล

‘เฮนเดอร์สัน’ เชื่อ ‘ลัลลาน่า’ คัมแบ็คช่วยเติมเต็มหงส์แดง

จอร์แดน เฮนเดอร์สัน กองกลางกัปตันทีมลิเวอร์พูล ออกมาแสดงความเห็นถึง อดัม ลัลลาน่า มิดฟิลด์จอมม้วนเพื่อนร่วมทีม ที่หายเจ็บกลับมาพร้อมลงเล่นเจอ ฮัดเดอร์สฟิลด์ ว่า เปรียบเสมือนการได้นักเตะที่เก่งมากๆ คนหนึ่งกลับสู่ทีม

เฮนเดอร์สัน กล่าวว่า “เขาเป็นคนที่มีพรสวรรค์สูง, เมื่อไม่นานมานี้เขาเป็นนักเตะที่ดีที่สุดของอังกฤษเลยนะ เขาเป็นผู้เล่นที่เก่งและทั้งลิเวอร์พูล กับ อังกฤษ ต่างคิดถึงเขา และมันก็ทำให้ผมตื่นเต้นเมื่อเขากลับมาพร้อมลงเล่นอีกครั้ง”

“เขาช่วยให้เรามีทางเลือกที่เพิ่มขึ้นได้แน่ เขาจะทำให้เราเห็นว่าเขาทำอะไรได้บ้าง มีผู้เล่นแบบ อดัม ไม่กี่คนหลอก เพราะตลาดการเล่นของเขาเป็นเอกลักษณ์ การเชื่อมบอลของเขา เขาเล่นกับบอลดีมากๆ เขาขยันมากๆ และยังเล่นเกมรับดีด้วย เราคิดถึงเขา และการกลับมาของเขาจะช่วยให้ทีมแกร่งขึ้น”

Related posts

ใจเย็นแบ็กขาดแคลน!! วอร์น็อค เฟิร์มสนไคลน์เสริมแกร่งคาร์ดิฟฟ์จริ

JK ซูฮก เป๊ป สุดจัดปลัดขิก โค้ชเจ๋งสุดในยุคนี้

‘เอลเลียตต์’ เตรียมเข้ารับการผ่าตัด หลังเจ็บหนักเกมบุกปราบ ‘ยูงทอง’

24 comments

berkey 27 November 2020 at 20:16

Very great post. I simply stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed browsing your weblog posts. In any case I’ll be subscribing to your rss feed and I hope you write once more soon!|

Reply
the feed 23 December 2020 at 19:05

I like it when people get together and share ideas. Great site, keep it up!|

Reply
the feed 25 December 2020 at 12:31

This post is actually a pleasant one it assists new net people, who are wishing for blogging.|

Reply
feed 26 December 2020 at 03:11

Hi, i feel that i saw you visited my blog so i came to return the prefer?.I am trying to find things to enhance my site!I guess its good enough to make use of some of your ideas!!|

Reply
thefeed 26 December 2020 at 16:57

I’m very happy to uncover this page. I need to to thank you for your time for this wonderful read!! I definitely really liked every part of it and I have you saved to fav to check out new information on your web site.|

Reply
cheap flights 31 January 2021 at 18:37

Wow, this article is fastidious, my sister is analyzing
such things, thus I am going to convey her.

Reply
cheap flights 1 February 2021 at 13:57

Helpful information. Fortunate me I found your website by chance, and I am
stunned why this twist of fate didn’t took place earlier!
I bookmarked it.

Reply
cheap flights 2 February 2021 at 04:11

My brother recommended I might like this website.
He was entirely right. This post actually made my day.
You cann’t imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

Reply
cheap flights 2 February 2021 at 22:17

Wonderful, what a weblog it is! This webpage provides useful
data to us, keep it up.

Reply
http://tinyurl.com/ 3 February 2021 at 10:58

Thanks for finally writing about > 'เฮนเดอร์สัน' เชื่อ 'ลัลลาน่า' คัมแบ็คช่วยเติมเต็มหงส์แดง – ข่าวสโมสรฟุตบอลลิเวอร์พูล < Liked it!

Reply
tinyurl.com 3 February 2021 at 17:34

Saved as a favorite, I really like your website!

Reply
tinyurl.com 12 February 2021 at 10:26

Hi there, this weekend is fastidious for me, because this occasion i am reading this enormous informative paragraph here at
my house.

Reply
houston junk car buyer 6 March 2021 at 14:02

Very nice article, just what I was looking for.|

Reply
tinyurl.com 10 March 2021 at 16:06

whoah this blog is excellent i love studying your articles.
Stay up the great work! You know, a lot of individuals are looking around for this info, you could aid them greatly.

Reply
bit.ly 15 March 2021 at 07:53

I every time emailed this web site post page to all my friends, because if like to read it
afterward my friends will too. games ps4 allenferguson games ps4

Reply
coconut oil 16 March 2021 at 04:43

Hurrah! In the end I got a website from where I can genuinely get helpful facts concerning my study and knowledge.
games ps4 allenferguson games ps4

Reply
bit.ly 18 March 2021 at 20:37

Everyone loves what you guys are usually up too. This kind of clever work and exposure!
Keep up the excellent works guys I’ve added you guys to
blogroll.

Reply
ps4 games 19 March 2021 at 07:27

Normally I do not read post on blogs, however I wish to say that this write-up
very forced me to take a look at and do so!
Your writing style has been amazed me. Thanks, very great
article.

Reply
web hosting 19 March 2021 at 17:40

Hi! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would be okay.

I’m undoubtedly enjoying your blog and look forward to new
posts.

Reply
http://tinyurl.com/yg4jvkec 22 March 2021 at 04:59

Hi, all is going nicely here and ofcourse every one
is sharing information, that’s truly excellent, keep up writing.

Reply
tinyurl.com 22 March 2021 at 14:34

Fantastic beat ! I wish to apprentice even as you amend your web site, how can i subscribe for a weblog website?
The account aided me a applicable deal. I had
been a little bit acquainted of this your broadcast
provided brilliant clear idea

Reply
tinyurl.com 23 March 2021 at 08:56

If you wish for to improve your knowledge simply keep visiting this
website and be updated with the newest information posted here.

Reply
0mniartist 10 April 2021 at 04:36

We stumbled over here different website and thought I should check things
out. I like what I see so now i’m following you.
Look forward to checking out your web page yet again. asmr
0mniartist

Reply