ข่าวลิเวอร์พูล

กูรูเว็บ ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ ชี้แจงข่าวเรื่องหงส์สนใจ ‘แรมซี่ย์’

เอียน ดอยล์ นักข่าวจากเว็บไซต์ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ ออกมาตอบคำถามนักข่าวในเว็บไซต์ ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ ถึงประเด็นข่าวที่ทีมหงส์แดง สนใจคว้า อารอน แรมซี่ย์ กองกลางของ อาร์เซน่อล ที่ตกเป็นข่าวในช่วงสัปดาห์ที่ผ่านมา

แรมซี่ย์ วัย 27 ปี เหลือสัญญาถึงจบฤดูกาลนี้เท่านั้น และการเจรจาต่อสัญญาถูกอาร์เซน่อลยกเลิกไปแล้ว ทำให้คาดว่านักเตะจะย้ายออกจากทีมแน่ ไม่ว่าจะในเดือนมกราคมนี้ หรือ ย้ายฟรี ซัมเมอร์หน้า ซึ่งมีชื่อ ลิเวอร์พูล เป็นหนึ่งในทีมที่สนใจ

ล่าสุด ดอยล์ ตอบคำถามเรื่องนี้ โดยระบุว่า เป็นเรื่องปกติที่ลิเวอร์พูล จะจับตามอง แรมซี่ย์ รวมไปถึงนักเตะระดับท็อปคนอื่นๆ ที่พร้อมย้ายทีมด้วย ซึ่งหากมองในแง่สมเหตุสมผลไม่ว่าจะเป็นการเซ็นราคาถูกเดือนมกราคม หรือ เซ็นฟรีซัมเมอร์ ก็สมเหตุสมผล เพราะนี่เป็นตัวแทนระยะยาวของ มิลเนอร์ ที่น่าสนใจ

Related posts

สื่อเผย ‘หงส์’ ยังคงสนใจคว้าดาวยิงพีเอสวี

‘ลอฟเรน’ โพสต์อำลา ‘หงส์’ สุดซึ้ง หลังโยกค้าแข้งแดนหมีขาวแล้ว

กระหายโว้ย!!!โรเบิร์ตสันยันนักเตะหงส์ไม่พอใจแค่ถ้วย UCL,ยันอยากคว้าแชมป์อีกมากมาย

16 comments

berkey 27 November 2020 at 20:16

If you are going for most excellent contents like me, only pay a visit this web site daily for the reason that it gives feature contents, thanks|

Reply
thefeed 23 December 2020 at 19:05

I just like the valuable info you provide to your articles. I will bookmark your weblog and check once more right here regularly. I’m slightly certain I will learn many new stuff proper right here! Good luck for the following!|

Reply
feed 24 December 2020 at 19:43

Hi! I simply wish to give you a big thumbs up for your excellent info you have got right here on this post. I’ll be returning to your site for more soon.|

Reply
the feed 25 December 2020 at 12:31

Do you have any video of that? I’d want to find out more details.|

Reply
feed 26 December 2020 at 03:11

I visit daily a few web sites and websites to read posts, however this weblog provides quality based writing.|

Reply
vreyrolinomit 26 February 2021 at 17:36

I have been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

Reply
we buy junk cars houston no title 5 March 2021 at 04:24

Hi, all is going nicely here and ofcourse every one is sharing facts, that’s really excellent, keep up writing.|

Reply
houston junk car buyer 6 March 2021 at 14:02

Thanks for finally talking about > %blog_title% < Liked it!|

Reply
theragun liv 11 March 2021 at 19:27

Hi there, You have done an excellent job. I will certainly digg it and personally recommend to my friends. I am sure they’ll be benefited from this web site.|

Reply
click this over here now 6 April 2021 at 03:55

I just like the valuable info you supply to your articles. I will bookmark your weblog and take a look at once more right here regularly. I am quite sure I’ll be told a lot of new stuff right here! Best of luck for the following!

Reply
google page speed 7 April 2021 at 21:30

Wow, marvelous weblog structure! How lengthy have you ever been running a blog for? you made running a blog look easy. The full look of your website is fantastic, let alone the content material!

Reply
best cheap web hosting 7 April 2021 at 23:06

Hello! Would you mind if I share your blog with my myspace group? There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers

Reply
asmr https://0mniartist.tumblr.com 11 April 2021 at 01:32

Oh my goodness! Amazing article dude! Thank you so much, However I am having troubles with your RSS.
I don’t understand why I cannot subscribe to it. Is there
anybody getting the same RSS problems? Anyone who knows the answer will you
kindly respond? Thanx!! asmr 0mniartist

Reply
0mniartist 12 April 2021 at 16:25

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you! However,
how can we communicate? asmr 0mniartist

Reply
asmr https://0mniartist.tumblr.com 13 April 2021 at 22:52

Thank you, I have just been looking for info approximately this
topic for a while and yours is the greatest I have discovered so
far. But, what about the conclusion? Are you sure in regards to the supply?
asmr 0mniartist

Reply
storno brzinol 18 May 2021 at 02:51

Normally I don’t read article on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do it! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice post.

Reply