ข่าวลิเวอร์พูล

เช็กความพร้อม!! หงส์บุกดวลสิงห์คืนนี้ลุ้นเช็กฟิตแข้งหลัก

ค่ำคืนนี้เวลา 23.30 น. ลิเวอร์พูล เตรียทำศึกบิ๊กแมตช์ เกมพรีเมียร์ลีก บุกไปเยือน เชลซี ที่รัง สแตมฟอร์ด บริดจ์ เรามาลองเช็กความพร้อมของทั้งสองทีมกันว่าเป็นอย่างไรบ้าง

เชลซี ของ เมาริซิโอ ซาร์รี่ ผลงานล่าสุด เพิ่งบุกชนะ ลิเวอร์พูล ในเกมลีก คัพ ทำให้เก็บชัยชนะ 4 จาก 5 นัด สภาพทีม ซาร์รี่ ต้องรอเช็กความฟิตของ อันโตนิโอ รือดิเกอร์ ขณะที่ อันเดรส คริสเตนเซ่น ติดเชื้อในช่องท้องพลาดเกมนี้ แต่ข่าวดีได้ รูเบน ลอฟตัส-ชีค และ เปโดร โรดริเกซ กลับมาพร้อมใช้งาน

คาดว่า เชลซี จะมาในระบบ 4-3-3 เกป้า อาร์ริซาบาลาก้า เป็นผู้รักษาประตู แนวรับ เซซาร์ อัซปิลิกวยต้า, แกรี่ เคฮิลล์, ดาวิด ลุยซ์, มาร์กอส อลอนโซ่ แดนกลาง เอ็นโกโล่ ก็องเต้, จอร์จินโญ่ และ มาเตโอ โควาซิช แดนหน้า วิลเลี่ยน, โอลิวิเย่ร์ ชิรูด์ และ เอแด็น อาซาร์

ด้าน ลิเวอร์พูล ของ เจอร์เก้น คล็อปป์ ฟอร์มล่าสุดชนะเซาธ์แฮมป์ตัน 3-0 ในเกมลีก ก่อนแพ้เชลซี 1-2 ในลีก คัพ สภาพทีมเกมนี้ เฟอร์กิล ฟาน ไดค์ เจ็บซี่โครงยังซ้อมไม่ได้ ต้องรอเช็กอาการวันแข่งอีกครั้ง ส่วน อดัม ลัลลาน่า และ ดิว็อค โอริกี้ กลับมาซ้อมได้แล้ว พร้อมเป็นตัวเลือกในเกมนี้

คาดว่า ลิเวอร์พูล จะมาในระบบ 4-3-3 อลีสซง เบ็คเกอร์ เป็นผู้รักษาประตู แนวรับ เทรนท์ อเล็กซานเดอร์-อาร์โนลด์, โจ โกเมซ, เดยัน ลอฟเรน, แอนดรูว์ โรเบิร์ตสัน ขณะที่แดนกลาง เจมส์ มิลเนอร์, จอร์จินโย่ ไวนัลดุม และ นาบี เกอิต้า ส่วนสามประสานแดนหน้าเป็น โมฮาเหม็ด ซาลาห์, โรแบร์โต้ ฟีร์มีโน่ และ ซาดิโอ มาเน่

Related posts

หล่อไปอีก!! ซาลาห์ ยก MOM ให้มิลเนอร์ลงเล่นพรีเมียร์นัดที่ 500

ตัวอนาคต!! หงส์เล็งแบ็กซ้ายบริสตอลแทนที่ “โมเรโน”

“มาเน” ผงาดเป็นชาวเซเนกัลยิงมากสุดฤดูกาลเดียวในพรีเมียร์

13 comments

plenty of fish dating site 27 November 2019 at 00:07

Appreciate the recommendation. Let me try it out.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 18:13

Thanks , I have recently been looking for information approximately this subject for a while and yours is the best
I’ve found out so far. But, what about the conclusion? Are you sure in regards to the supply?

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 07:56

We’re a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
Your web site provided us with valuable info to work on. You have done
an impressive job and our whole community
will be grateful to you.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 13:16

Greetings! Very helpful advice in this particular article!
It is the little changes that make the biggest changes.
Thanks for sharing!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 20:20

Valuable information. Fortunate me I discovered your website unintentionally, and I
am shocked why this twist of fate did not happened earlier!
I bookmarked it.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 16:45

Excellent post. I used to be checking constantly this weblog and I am
inspired! Very useful information specifically the final section 🙂
I deal with such information a lot. I used to be seeking
this certain information for a very long time. Thank you and best of luck.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 18:27

Hello, Neat post. There is an issue together with
your web site in web explorer, could check this? IE still
is the marketplace leader and a big component to other people will miss your magnificent writing because of this problem.

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 07:34

Incredible points. Solid arguments. Keep up the good spirit.

Reply
sling tv 1 January 2020 at 18:41

I’m not sure where you are getting your info, but great topic.
I needs to spend some time learning much more or understanding more.
Thanks for magnificent information I was looking for this info for my mission.

Reply
sling tv 8 January 2020 at 04:12

If some one wishes expert view on the topic of blogging after that i recommend him/her to go to see this web site, Keep up
the fastidious job.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 17:17

Just wish to say your article is as surprising.
The clarity in your put up is just cool
and that i can assume you’re a professional in this subject.
Fine along with your permission allow me to grasp your RSS feed
to stay updated with forthcoming post. Thanks one million and please carry on the gratifying work.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 18:43

excellent points altogether, you simply gained a new reader.
What may you suggest about your submit that you made some days ago?
Any certain?

Reply
sling tv 18 January 2020 at 15:28

I do trust all the ideas you’ve introduced on your post.
They are really convincing and will definitely work.
Nonetheless, the posts are very quick for starters. Could
you please extend them a little from next time?

Thanks for the post.

Reply