ข่าวลิเวอร์พูล

เอ็คโค่ตัดเกรด!! แข้งหงส์แดงหลังโดนเชลซีบุกสอย 2-1

ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ สื่อจากอังกฤษ ออกมาตัดเกรดของนักเตะลิเวอร์พูล ในเกมคาราบาว คัพ รอบ 3 ที่ แพ้ เชลซี ไป 1-2 เมื่อคืนที่ผ่านมา ปรากฏว่า คนที่ได้แต้มเยอะสุดคือ เซอร์ดาน ชากิรี่ ปีกร่างตันของทีม

ชากิรี่ ได้แต้มเยอะสุด 8 คะแนน เพราะ ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ มองว่า นี่คือคนที่บุกไปทางฝั่งเชลซีมากที่สุดฝั่งซ้าย ความเร็ว และมุมมองการจ่ายบอลยอดเยี่ยมมากๆ และไม่มีทางเลยที่คล็อปป์จะเปลี่ยน ชากิรี่ ออกเกมนี้

ส่วน โมเรโน่ ได้แค่ 4 คะแนนว่า เพราะเกมนี้ตั้งแต่ครึ่งแรก นี่คือจุดอ่อน โดน โมเสส เผาเครื่องในการดวลตัวต่อตัวหลายครั้ง เพราะส่วนหนึ่ง มาเน่ และ เกอิต้า ไม่ได้ค่อยได้ถอยมาเล่นเกมรับมากนัก และครึ่งหลังมาโดนลงโทษโดย อาซาร์ เจ้าตัวก็ไม่รอด โดนจิ้มรอดขาก่อนซัดเข้าไป

คะแนนเรตติ้งจาก Liverpool Echo
Simon Mignolet 7
Nathaniel Clyne 5
Joel Matip 6
Dejan Lovren 6
Alberto Moreno 4
Fabinho 6
James Milner 6
Naby Keita 6
Sadio Mane 6
Xherdan Shaqiri 8
Jordan Henderson 6
Roberto Firmino 6
Mohamed Salah ลงมาช้าคิดคะแนนไม่ได้

Related posts

ไม่ให้โว้ย! เสือเหลืองสนดาวรุ่ง ‘หงส์,สิงห์,เรือ” หลังติดใจ ‘ซานโช่’

ขาดนิดหน่อย!!!คล็อปป์ยันไร้กังวลแม้สถิติเยือนทีมท็อปซิกซ์แย่

เซิ้งไม่ออก!! เอฟเอตั้งข้อหา ‘สเตอร์ริดจ์’ ผิดกฎการพนัน

11 comments

tinyurl.com 23 November 2019 at 17:04

Right away I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming over again to read additional news.

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 03:37

I’ve been browsing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It is pretty worth enough for me. In my view, if all site owners and bloggers
made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 17:23

Thanks for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am
waiting for your next write ups thanks once again.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 11:59

I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored material stylish.
nonetheless, you command get got an shakiness over that
you wish be delivering the following. unwell unquestionably come further formerly again as
exactly the same nearly a lot often inside case you shield this hike.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 16:00

Awesome blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple tweeks would really
make my blog jump out. Please let me know where you got your theme.
Cheers

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 14:46

you’re in reality a excellent webmaster. The web site loading velocity is amazing.
It seems that you are doing any unique trick.
Moreover, The contents are masterpiece. you have done a
excellent process on this subject!

Reply
quest bars cheap 5 December 2019 at 01:12

These are in fact enormous ideas in on the topic of blogging.
You have touched some fastidious points here. Any way keep up wrinting.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 03:50

I am in fact delighted to read this web site posts which consists of plenty
of valuable data, thanks for providing these kinds of data.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 04:16

Hello would you mind letting me know which hosting company you’re utilizing?

I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
Can you suggest a good hosting provider at a reasonable price?
Many thanks, I appreciate it!

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 16:53

I every time emailed this weblog post page to all my contacts,
as if like to read it next my contacts will too.

Reply