ข่าวลิเวอร์พูล

ซวยแท้! ‘กรูยิช’ เจ็บข้อเท้าพัก 6 วีค แต่หงส์ยังไม่เรียกกลับ

มาร์โก กรูยิช กองกลางร่างโย่งที่ย้ายไปเล่นยืมตัวกับ แฮร์ธ่า เบอร์ลิน โชคร้ายในเกมวันเสาร์ ในเกมที่ทีมชนะ โบรุสเซียมึนเช่น กลัดบัค 4-2 นั้น หลังบาดเจ็บเอ็นข้อเท้า คาดต้องพักอย่างต่ำ 1 เดือนครึ่ง

แพคทริค เฮอร์มันน์ คู่แข่งเข้าสกัดใส่ มาติป อย่างหนัก จนต้องโดนเปลี่ยนตัวออก ล่าสุด แฮร์ธ่า คอมเฟิร์มแล้ว ไม่ส่งนักเตะกลับ “มาร์โก สร้างความแตกต่างให้เราได้ภายในระยะเวลาสั้นๆ นั่นเมื่อเราเสียเขาไปหลายเดือนแบบนี้ มันขืนข่มมากๆ แต่ว่า ตอนนี้เราจะดูแลเขา และช่วยเขาอย่างเต็มที่ หวังว่าเขาจะกลับมาช่วยเราได้โดยเร็วที่สุด ”

ด้าน กรูยิช เอง โพสท์ ไอจี ว่า “ผมหวังว่าอาการเจ็บของผมจะไม่ได้หนักอะไรมากนัก และเร็วๆ นี้ผมจะกลับไปคืนสนามให้เร็วที่สุด แรงสนับสนุนจากพวกคุณมันช่วยผมได้เยอะเลย”

Related posts

คลอปป์ อัพเดตความพร้อม! เผย ‘คูตี้-ฟีร์โน’ พร้อมหรือไม่

‘ฟาน ไดค์’ เปิดใจทำไมปัด ‘เรือ-สิงห์’ ซบ ‘หงส์’ – พูดถึงค่าตัว 75 ล้าน

คล็อปป์ : “VVD มีอิทธิพลกับเกมรับ แต่ทุกคนก็มีส่วนเช่นกัน”

30 comments

สมัครสโบ 29 June 2019 at 05:16

Great blog you’ve got here.. It’s difficult to find excellent writing like yours these days.
I honestly appreciate people like you! Take care!!

Reply
สมัครสโบ 7 July 2019 at 06:42

After looking into a few of the blog articles on your blog, I seriously like your way of writing a blog.
I book-marked it to my bookmark webpage list and will
be checking back soon. Take a look at my website too
and let me know how you feel.

Reply
tinyurl.com 23 November 2019 at 23:21

Hi to every one, it’s really a pleasant for me to visit this
site, it contains helpful Information.

Reply
http://tinyurl.com/w893gf3 24 November 2019 at 15:06

Do you have a spam problem on this site; I also
am a blogger, and I was wanting to know your situation;
many of us have developed some nice practices and we are looking to
trade methods with others, please shoot me an e-mail if interested.

Reply
coconut oil are 26 November 2019 at 02:42

I’m not sure why but this site is loading extremely slow for me.
Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
I’ll check back later and see if the problem still exists.

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 14:47

What a stuff of un-ambiguity and preserveness of precious know-how concerning unexpected emotions.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 19:47

Hello, i think that i noticed you visited my blog so
i came to go back the favor?.I’m trying to find
issues to enhance my site!I suppose its adequate to make use
of a few of your ideas!!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 02:58

This is a good tip particularly to those new to the blogosphere.
Simple but very precise information… Appreciate your
sharing this one. A must read article!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 17:03

I got this web page from my friend who shared with me concerning this
website and at the moment this time I am browsing this web
page and reading very informative content here.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 14:33

I believe what you published made a bunch of sense.
However, what about this? suppose you added a little information? I
am not saying your content isn’t good., but what if you added a
headline to maybe grab a person’s attention? I mean ซวยแท้!
'กรูยิช' เจ็บข้อเท้าพัก 6
วีค แต่หงส์ยังไม่เรียกกลับ – ข่าวสโมสรฟุตบอลลิเวอร์พูล is a little
plain. You should glance at Yahoo’s home page and note how they create post titles to grab viewers interested.
You might add a video or a related pic or two to grab people interested about everything’ve written. Just
my opinion, it would make your posts a little livelier.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 12:47

Hello, yes this post is in fact good and I have learned lot of things from it regarding blogging.

thanks.

Reply
coconut oil 20 December 2019 at 09:43

Actually when someone doesn’t know afterward its up to other viewers
that they will help, so here it happens.

Reply
http://sinnedbeyondhelp.tumblr.com/ 28 December 2019 at 15:36

This text is worth everyone’s attention. Where can I find
out more?

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 05:53

I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website
yourself or did you hire someone to do it for you?
Plz reply as I’m looking to design my own blog and would
like to know where u got this from. many thanks

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 14:49

This info is worth everyone’s attention. How can I find out more?

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 05:27

What’s up Dear, are you genuinely visiting this web site on a regular basis,
if so afterward you will absolutely obtain fastidious knowledge.

Reply
match.com 31 December 2019 at 17:03

I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this site
is actually pleasant.

Reply
http://tinyurl.com/sling-tv-58661 2 January 2020 at 17:00

Appreciate the recommendation. Let me try it out.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 11:07

WOW just what I was looking for. Came here by searching for sling tv

Reply
asksylphoflight.tumblr.com sling tv 5 January 2020 at 06:42

Wonderful post however , I was wondering if you could write
a litte more on this topic? I’d be very grateful if you could elaborate a little
bit further. Thanks!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 19:25

Since the admin of this website is working, no question very soon it will
be renowned, due to its feature contents.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 17:32

If you desire to take a great deal from this article then you have to apply these
techniques to your won weblog.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 16:12

Hi there, just became aware of your blog through Google, and found
that it is truly informative. I’m gonna watch out for brussels.
I’ll appreciate if you continue this in future. Lots of people will be
benefited from your writing. Cheers!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 10:32

Hey! Do you know if they make any plugins
to help with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
seeing very good gains. If you know of any please
share. Thank you!

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 18:51

hey there and thank you for your information – I’ve definitely picked up anything new from right here.
I did however expertise several technical points using this web site, as I experienced to reload the website lots of times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I’m complaining, but sluggish loading
instances times will sometimes affect your placement in google and could damage your high-quality
score if advertising and marketing with Adwords. Well I am adding this RSS to my email and could look out for a lot more
of your respective exciting content. Make sure you update this again soon.

Reply