ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่ไปเชื่อ! ‘คาริอุส’ ยันเองสื่อไก่ง่วงเต้าข่าวคาสโนว่า

ลอริส คาริอุส ผู้รักษาประตูของ ลิเวอร์พูล ที่ปัจจุบัน ไปเล่นกับ เบซิคตัส ด้วยสัญญายืมตัว 2 ปี ในซัมเมอร์นี้ ออกมาโพสท์ทวิตเตอร์ปฏิเสธข่าวก่อนหน้านี้ที่ Fanatik สื่อในประเทศตุรกี อ้างบทสัมภาษณ์ของ คาริอุส ที่พูดทำนองว่า ตัวเองกำลังฮอตมากๆ เป็นที่ชื่นชอบของสาวๆ ในตุรกีมากกว่า อังกฤษ

คาริอุส ระบุผ่าน ทวิตเตอร์ ว่า “ตั้งแต่ผมมาที่ตุกรี ผมยังไม่เคยให้สัมภาษณ์สื่อใดๆ เลย ข่าวต่างๆ ที่เกิดขึ้นไม่ใช่เรื่องจริง ผมอยากให้พวกคุณได้รู้ไว้”

ทั้งนี้ คาริอุส ย้ายไปเล่นแบบยืมตัวกับ เบซิคตัส เพื่อหวังคืนความมั่นใจและฟอร์มเก่งให้ได้ โดยเป็นสัญญายืมตัว 2 ปีพร้อมออปชั่นซื้อขาด 7.25 ล้านปอนด์

 

Related posts

ไม่มีเม้ม!! มือขวาคลอปป์ บอกเลยชอบ “เนเวส” อยากได้มาเล่นให้หงส์

JK บอกยังไหวแม้ “เฮนโด้-ซีดุม” เดี้ยงจนได้แค่เจ๊าค้อน

รวมสถิติน่าสนใจของหงส์แดงเกมถล่มสวอนซีวันบ็อกซิ่งเดย์

10 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 21:47

Hi there to every one, the contents existing at this web page are actually
awesome for people experience, well, keep up the nice work fellows.

Reply
quest bars cheap 30 November 2019 at 14:01

Great post. I am dealing with many of these issues as well..

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 03:17

Useful info. Fortunate me I discovered your site unintentionally, and I am stunned why this twist of
fate did not took place earlier! I bookmarked it.

Reply
quest bars cheap 5 December 2019 at 01:10

Thank you for sharing your thoughts. I really appreciate
your efforts and I will be waiting for your next write ups thanks once again.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 05:58

I have been exploring for a bit for any high-quality articles or weblog posts in this sort of area .
Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this site. Reading this info So i’m happy to express
that I’ve an incredibly good uncanny feeling I found out just what I needed.
I such a lot definitely will make sure to do not fail to remember this website and provides it a look on a
continuing basis.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 13:00

I like the helpful information you provide in your articles.
I’ll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite certain I’ll learn lots of new stuff right here!

Best of luck for the next!

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 00:31

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
you relied on the video to make your point. You definitely know what youre talking about, why throw away your intelligence on just posting videos to your blog when you could be giving us something informative
to read?

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 17:30

This information is priceless. Where can I find out
more?

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 01:37

Thankfulness to my father who told me on the topic of this
webpage, this webpage is truly remarkable.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 04:16

I got this site from my pal who told me about this web site and now this
time I am browsing this web site and reading very informative articles
or reviews at this time.

Reply