ข่าวลิเวอร์พูล

‘คล็อปป์’ ตอบคำถามทำไมไม่มีชื่อ ฟาบินโญ่ เป็นเกมที่ 2

เจอร์เก้น คล็อปป์ ผู้จัดการทีมหงส์แดง ออกมาตอบคำถามนักข่าวอีกครั้งว่า ทำไมถึงไม่มีชื่อ ฟาบินโญ่ มิดฟิลด์บราซิเลียน ในเกมนัดกับไบรท์ตันอีกครั้ง หลังก่อนหน้านี้ ไม่มีชื่อในเกมกับ คริสตัล พาเลซ เช่นกัน โดยคล็อปป์ ระบุว่า นักเตะยังต้องใช้เวลาปรับตัว แต่ทุกอย่างดีขึ้นอย่างแน่นอน

คล็อปป์ กล่าวว่า “เรามีเกมปรีซีซั่น และเขาก็เล่นไปหลายเกมนะ เรายังมีเวลาอีกมามาย ผมทำงานโค้ชมา 18 ปี เจอคำถามแบบนี้มา 30-40 ครั้ง ผมมั่นใจ 100% ว่าเดียวทุกอย่างจะดีแน่นอน”

“แต่บางครั้งคุณต้องใช้เวลามากกว่าปกติ การที่ไม่มีเขาในทีมมันดีใช่ไหม ผมคิดว่าไม่นะ แต่ว่าตอนนี้เราต้องจัดทีมลงเล่นในเกมนี้ เราไม่ได้จัดทีมลงเล่นเกมแมตช์ที่ 15 สักหน่อย เชื่อสิเดี๋ยวทุกอย่างจะดีเอง เขาซ้อมได้ดีอย่างต่อเนื่อง เขาจะกลับมาอยู่ในทีมอีกครั้งแน่”

Related posts

ช่างกล้า! ‘บิ๊กแซม’ คุยโวทอฟฟี่ทำผลงานระดับมาสเตอร์เกมเจ๊าหงส์

ตัดเกรดแข้ง ‘หงส์แดง’ เกมพ่าย ‘หงส์ขาว’ใครสอบผ่านใครสอบตก

ตำนานเยอรมันฟันธงเปอร์เซนต์ “เอ็มเร่ ชาน” ย้ายซบยูเว่

9 comments

berkey 27 November 2020 at 20:18

Can you tell us more about this? I’d love to find out some additional information.|

Reply
the feed 24 December 2020 at 06:24

Its like you learn my thoughts! You seem to know a lot about this, such as you wrote the book in it or something. I believe that you simply can do with a few p.c. to power the message house a little bit, however other than that, this is fantastic blog. A great read. I will definitely be back.|

Reply
thefeed 25 December 2020 at 03:56

you are in reality a excellent webmaster. The site loading velocity is incredible. It kind of feels that you are doing any unique trick. In addition, The contents are masterwork. you’ve performed a fantastic activity on this matter!|

Reply
thefeed 25 December 2020 at 19:00

I’m truly enjoying the design and layout of your blog. It’s a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Excellent work!|

Reply
feed 26 December 2020 at 09:30

Howdy I am so happy I found your website, I really found you by error, while I was searching on Aol for something else, Regardless I am here now and would just like to say thank you for a marvelous post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the fantastic job.|

Reply
whole house atmospheric water generator 6 January 2021 at 17:50

Hello there, just was alert to your blog via Google, and located that it’s really informative. I am going to be careful for brussels. I’ll be grateful if you proceed this in future. Many people might be benefited from your writing. Cheers!|

Reply
superbeets review 16 January 2021 at 01:35

Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!|

Reply
junk car buyer 6 March 2021 at 03:18

Hi there, simply changed into alert to your weblog through Google, and located that it’s really informative. I’m going to watch out for brussels. I’ll appreciate if you happen to continue this in future. Many people will likely be benefited from your writing. Cheers!|

Reply