ข่าวลิเวอร์พูล

‘คลาวาน’ เผยแล้ว 2 นักเตะหงส์ที่เป็นแนะให้ย้ายไปอิตาลี

รักนาร์ คลาวาน เซนเตอร์แบ็กชาวเอสโตเนีย เปิดเผยว่า โมฮาเหม็ด ซาลาห์ และ อลิสซง เบ็คเกอร์ 2 นักเตะลิเวอร์พูล เป็นคนแนะนำให้เขาเลือกย้ายไปค้าแข้งกับ กายารี่ ในลีก กัลโช่ เซเรีย อา

กองหลังวัย 32 ปี ตกลงเซ็นสัญญากับ กายารี่ เป็นเวลา 2 ปี ด้วยค่าตัว 2 ล้านปอนด์ หลังจากไม่อยู่ในแผนทำทีมของ เจอร์เก้น คล็อปป์ กุนซือชาวเยอรมัน และเป็นเพียงตัวเลือกลำดับท้าย ๆ ในตำแหน่งแนวรับของ ลิเวอร์พูล ต่อจาก เฟอร์กิล ฟาน ไดค์, เดยัน ลอฟเรน, โฌแอล มาติป และ โจ โกเมซ

ล่าสุด ควาวาน เปิดใจผ่าน สกายสปอร์ต อิตาเลีย สื่ออิตาลี ว่า “ผมได้รับข้อเสนอจากหลายทีม จากหลายประเทศทั่วโลก แต่ กายารี่ เป็นสโมสรที่ต้องการตัวผมอย่างจริงจัง”

“นอกจากนี้ผมยังได้คำแนะนำจากเพื่อนที่ลิเวอร์พูล ทั้ง ซาลาห์ และ อลิสซง ที่ต่างแนะนำให้ย้ายไปศึก กัลโช่ เพราะเป็นลีกที่ยอดเยี่ยมมาก ทั้งคู่เล่าจากประสบการณ์ที่ลงเล่นในอิตาลีมาหลายปี”

Related posts

สื่อเผยบอร์ดหงส์ไร้กังวล ข่าวลือเสีย ‘มาเน่’ ให้ราชัน เชื่อเจ้าตัวแฮปปี้กับสโมสร

ไม่ต้องทุ่มเยอะ!!!ตำนานหงส์ชี้ทีมชุดนี้เสริมทัพเพิ่มสัก 2 จุดก็พอแล้ว

‘หงส์’ ยื่น 60 ลป. ล่อ ‘งู’ ปล่อย ‘บาเรลล่า’

13 comments

Cnqpgf m 20 May 2020 at 00:40

Icaezo ziasld sildenafil

Reply
berkey 27 November 2020 at 18:56

You can certainly see your skills in the work you write. The world hopes for more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe. All the time go after your heart.|

Reply
feed 23 December 2020 at 18:49

Howdy! Would you mind if I share your blog with my facebook group? There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Cheers|

Reply
feed 24 December 2020 at 19:31

I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger if you aren’t already 😉 Cheers!|

Reply
feed 25 December 2020 at 12:20

Thanks for your marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you could be a great author. I will ensure that I bookmark your blog and may come back in the foreseeable future. I want to encourage one to continue your great work, have a nice holiday weekend!|

Reply
feed 26 December 2020 at 03:01

I’m curious to find out what blog system you have been utilizing? I’m experiencing some minor security problems with my latest website and I’d like to find something more safeguarded. Do you have any solutions?|

Reply
feed 26 December 2020 at 16:50

I have read several excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I surprise how much effort you place to make the sort of excellent informative web site.|

Reply
vreyro linomit 15 February 2021 at 17:55

I went over this website and I believe you have a lot of excellent information, bookmarked (:.

Reply
cash for cars houston 5 March 2021 at 04:15

I have to thank you for the efforts you’ve put in writing this blog. I really hope to view the same high-grade content from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own blog now ;)|

Reply
theragun prime 11 March 2021 at 19:24

If some one needs to be updated with latest technologies then he must be visit this website and be up to date daily.|

Reply
fathor 20 March 2021 at 06:15

I absolutely love your blog and find almost all of your post’s to be exactly I’m looking for. Would you offer guest writers to write content to suit your needs? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on a lot of the subjects you write concerning here. Again, awesome website!|

Reply
elementor wordpress 7 April 2021 at 18:17

Great post. I am facing a couple of these problems.

Reply
elementor tutorial 7 April 2021 at 22:00

Hi my friend! I want to say that this article is awesome, nice written and include approximately all significant infos. I would like to peer extra posts like this.

Reply