ข่าวลิเวอร์พูล

‘คล็อปป์’ อัพเดทอาการ ‘มาติป’, ชมโกเมซ, เรื่องการทดแทนแนวรับ

เจอร์เก้น คล็อปป์ ผู้จัดการทีม ลิเวอร์พูล ออกมาอัพเดท อาการบาดเจ็บของเหล่านักเตะในทีม โดยเฉพาะในตำแหน่งกองหลัง โดยข่าวดี มาติป หายกลับมมาแล้ว ขณะที่ โจ โกเมซ นั้น คล็อปป์ ก็ชมแบบไม่ขาดปาก

คล็อปป์ กล่าวว่า “เราไม่เคยสงสัยในความสามารถของ โจ โกเมซ ในการเล่นเซ็นเตอร์แบ็คอยู่แล้ว แต่เขาต้องใช้เวลา จริงๆ ฟูลแบ็คก็เป็นตำแหน่งสำคัญ แต่คุณจำเป็นต้องกองหลังมากประสบการณ์สักคนหนึ่ง ช่วยในสถานการณ์สำคัญ”

“ตอนนี้ เขากลับมาฟิต ซึ่งดีมากๆ เขาเป็นนักฟุตบอลที่เก่งมากๆ คนหนึ่ง เมื่อได้เล่นร่วมกับ เฟอร์กิล พวกเขาเป็นคู่หูที่ลงตัวมากๆ รู้ใจกันดี และนั่นเป็นสิ่งที่เยี่ยมยอดสุดๆ เลยละ”

“แต่ว่า เราก็ยังจะได้คนอื่นๆ กลับมาด้วยนะ โจเอล มาติป เขาก็ใกล้จะฟิตเต็มถังแล้ว หวังว่า เขาน่าจะมีชื่อเป็นสำรองอย่างน้อยในเกมวันจันทร์นี้ และจากนั้น ก็จะเป็น ลอฟเรน ที่บาดเจ็บอยู่กลับมา ขณะที่ แนท ฟิลลิปส์ และอีกคนหนึ่งฟาบินโญ่ ถ้าจำเป็นจริงๆ เขาก็เล่นกองหลังได้นะ”

“เนี่ยมันดีมากๆ ที่เรามีผู้เล่นที่เพียงพอ และเรามารอดูกันว่าใครเหมาะในการเจอกับคู่ต่อสู้แบบไหน และจากนั้นผมก็เลือกทีม ผมรู้มานานแล้วว่า โกเมซ เขาเล่นเซ็นเตอร์แบ็คได้ยอดเยี่ยม”

Related posts

‘คลอปป์’ พูดถึงการเสริมทัพ-โละแข้งหงส์มกรานี้

‘ซาลาห์’ ส่อชวดยิงโทษให้หงส์อีก JK แย้มใครเพชฌฆาตคนต่อไป

เจ็บอีกแล้ว!! ‘ลัลลาน่า’ และอีก 3 แข้งพลาดเกมกับนาโปลี

17 comments

http://tinyurl.com/rdc95c8 24 November 2019 at 19:22

Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.
Look advanced to far added agreeable from you!
By the way, how could we communicate?

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 21:36

You have made some good points there. I checked on the net for more information about the issue and found most
people will go along with your views on this website.

Reply
ps4 games 1 December 2019 at 01:15

Nice blog here! Also your site loads up fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as fast as yours
lol

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 09:33

Hi there every one, here every one is sharing such familiarity, thus it’s good to read this website,
and I used to pay a quick visit this web site everyday.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 09:47

Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could find a captcha
plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as
yours and I’m having problems finding one? Thanks a lot!

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 14:21

Howdy! I could have sworn I’ve been to this blog
before but after browsing through some of the post I realized it’s new to me.
Anyhow, I’m definitely glad I found it and I’ll be bookmarking and checking back often!

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 20:20

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this
blog loading? I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s
the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 19:36

Hello, i think that i saw you visited my web
site so i came to return the favor?.I’m trying to in finding things
to improve my web site!I assume its good enough to use a few of your ideas!!

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 10:03

This text is priceless. When can I find out more?

Reply
ps4 games 14 December 2019 at 10:55

Thanks in favor of sharing such a pleasant thought, paragraph is fastidious, thats why i have read it fully

Reply
asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 16:41

Hello there! This post could not be written any better!
Looking through this article reminds me of my previous roommate!
He continually kept talking about this. I most certainly will forward this article to him.

Fairly certain he’s going to have a great read.

I appreciate you for sharing!

Reply
sling tv 1 January 2020 at 02:15

I think this is one of the most significant information for me.
And i’m glad reading your article. But should remark on few general
things, The site style is perfect, the articles
is really great : D. Good job, cheers

Reply
http://tinyurl.com/ 2 January 2020 at 22:22

Asking questions are truly good thing if you are not
understanding anything totally, however this post gives good understanding yet.

Reply
sling tv asksylphoflight 5 January 2020 at 10:51

Hello there, You have done a fantastic job. I’ll definitely digg it and personally recommend to my friends.
I’m sure they’ll be benefited from this site.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 19:57

I love what you guys tend to be up too. This type of clever work and exposure!
Keep up the excellent works guys I’ve incorporated you guys to my blogroll.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 01:45

I am sure this article has touched all the internet
visitors, its really really nice paragraph on building up new web site.

Reply
cbd oil that works 2020 4 April 2020 at 21:01

Spot on with this write-up, I honestly feel this website needs
far more attention. I’ll probably be back again to
see more, thanks for the advice!

Reply