ข่าวลิเวอร์พูล

สรุป 9 นักเตะที่อาจย้ายภายในปลายเดือนนี้ไปนอกประเทศ

เว็บไซต์ Thisisanfield สื่อในต่างประเทศ รวบรายชื่อ 9 นักเตะที่มีโอกาสจะย้ายทีมภายในสิ้นเดือนนี้ ย้ายออกนอกประเทศอังกฤษออกมาแล้ว

แม้ว่าตลาดซื้อขายในอังกฤษจะเปิดตัวลงวันนี้ เวลาประมาณ 23.00 น. ตามเวลาบ้านเรา โดดยนักเตะอย่าง อิงส์ น่าจะต้องรีบดำเนินการให้เสร็จสิ้นโดยเร็ว

แต่สำหรับนักเตะอื่นๆ ที่ได้รับความสนใจจากลีกอื่นๆ สามารถย้ายได้ภายในสิ้นเดือนนี้เลยทีเดียว 9 คนนั้นมีใครบ้างลงไปดูกัน

Simon Mignolet – มูลค่า : £12m – ทีมที่สนใจ : Besiktas, Barcelona
Connor Randall – มูลค่า: ตีค่าไม่ได้ – ทีมที่สนใจ : St Mirren
Pedro Chirivella – มูลค่า : £3.5m – ทีมที่สนใจ : Celtic
Marko Grujic – มูลค่า : £10m+ – ทีมที่สนใจ : Lazio, AC Milan, Atalanta
Lazar Markovic – มูลค่า : £7m – ทีมที่สนใจ : Olympiakos, Anderlecht, Leganes
Sheyi Ojo – มูลค่า : £15m – ทีมที่สนใจ : Middlesbrough, West Brom
Divock Origi – มูลค่า : £27m – ทีมที่สนใจ : Valencia, Watford
Danny Ings – มูลค่า: £25m – ทีมที่สนใจ : Newcastle, Crystal Palace
Dominic Solanke – มูลค่า : ยืมตัว – Interest: Rangers

ส่วนเวลาปิดตลาดซื้อขายลีกอื่นๆ ในยุโรปดังนี้
17 สิงหาคม : Italy
11 สิงหาคม : Sweden
31 สิงหาคม : Spain, France, Germany, Scotland, Russia, Turkey, Belgium and others,
3 กันยายน : Netherlands
22 กันยายน : Portugal

Related posts

ใครหนอ! คล็อปป์เผยเคยปัดหนึ่งทีมในอังกฤษก่อนซบหงส์

“ซาลาห์” สุดมั่นหงส์ซิวแชมป์พรีเมียร์ปีนี้ เชื่อเรือใบเดี๋ยวก็สะดุด

ยอมใจ!!’ ฮิวจ์ส’ ชมหงส์ฟอร์มโหดเหี้ยมจริงมีลุ้นแชมป์เต็มตัว

16 comments

tinyurl.com 25 November 2019 at 01:19

Hi, I do believe this is an excellent web site.
I stumbledupon it 😉 I will return once again since I book-marked it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich
and continue to help other people.

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 04:00

Hi it’s me, I am also visiting this site regularly, this website is truly pleasant and
the people are actually sharing nice thoughts.

Reply
ps4 games 30 November 2019 at 16:57

Great post. I was checking continuously this blog and I’m impressed!
Extremely helpful info particularly the last part 🙂 I care for such info much.
I was looking for this certain info for a very long time.
Thank you and best of luck.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 07:21

Excellent blog right here! Also your site lots up
very fast! What host are you the use of? Can I am getting your associate link to your host?

I desire my website loaded up as quickly as yours
lol

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 13:39

My family all the time say that I am killing my time here at web, however I know I am getting know-how all the time by reading
such fastidious content.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 14:46

Its like you read my thoughts! You appear to understand so much approximately this, like
you wrote the book in it or something. I believe that you just could do with a few p.c.

to power the message house a little bit, but instead of
that, this is great blog. A fantastic read. I’ll certainly be back.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 18:08

It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to
be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you some
interesting things or suggestions. Maybe you can write next articles
referring to this article. I wish to read even more things about it!

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 14:25

Simply wish to say your article is as astonishing.
The clearness to your publish is just great and that i can suppose you are a professional on this subject.
Well along with your permission let me to seize your
feed to stay up to date with imminent post. Thank you 1,000,000 and please
keep up the gratifying work.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 11:51

Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I am
waiting for your next post thank you once again.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 18:24

Everyone loves it when people come together and share ideas.
Great website, stick with it!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 03:21

My brother recommended I might like this website.
He was totally right. This post actually made my day. You cann’t imagine simply how much time I had spent for this info!
Thanks!

Reply
sling tv 1 January 2020 at 05:42

Do you mind if I quote a few of your articles as long as I provide credit and sources back to your
site? My website is in the exact same area of interest as yours and my
visitors would truly benefit from some of the information you provide here.
Please let me know if this okay with you. Many thanks!

Reply
sling tv 8 January 2020 at 01:52

Spot on with this write-up, I actually think this website needs much more attention. I’ll probably
be returning to see more, thanks for the info!

Reply
sling tv 15 January 2020 at 14:11

We are a group of volunteers and starting a brand new
scheme in our community. Your site offered us with valuable info to work on. You’ve performed an impressive activity
and our entire group will likely be grateful to you.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 10:53

Wow that was unusual. I just wrote an really long comment but after I clicked submit my comment
didn’t appear. Grrrr… well I’m not writing all that over again. Anyway, just wanted
to say superb blog!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 23:14

Every weekend i used to go to see this web site, for the reason that
i want enjoyment, since this this site conations in fact nice funny material too.

Reply