ข่าวลิเวอร์พูล

กองหลังก็ไม่! เพียร์ซยันหงส์ไม่เอาหลังแล้ว วีด้า ก็ไม่เคยสน

เจมส์ เพียร์ซ นักข่าวคนดังของ ลิเวอร์พูล เอ็คโค่ อัพสถานการณ์ เรื่องกองหลังด้วยเช่นกัน โดยยืนยันว่า ลิเวอร์พูล ไม่ได้มีความสนใจ โดมากอย วีด้า กองหลังทีมชาติโครเอเชีย ของ เบซิคตัส เลยแม้แต่น้อย และไม่มีแผนที่จะเสริมกองหลังภายในซัมเมอร์นี้

ที่ผ่านมามีข่าวจากในตุรกีอย่างต่อเนื่องว่า กำลังพิจารณาจะยื่นข้อเสนอจำนวนราวๆ 30 ล้านปอนด์ เพื่อซื้อตัว วีด้า เข้ามาเสริมขุมกำลังแนวรับ อย่างไรก็ตาม เพียร์ซ ระบุว่า ลิเวอร์พูล ไม่เคยให้ความสนใจกองหลังรายนี้เลย

นอกจากนี้ เจอร์เก้น คล็อปป์ ไม่ได้รู้สึกกังวลใดๆ กับกองหลังที่มีในตอนนี้ โจเอล มาติป เจ็บไป แต่ไม่ได้หนักอะไรมาก ขณะที่ ลอฟเรน ที่จะกลับมารายงานตัววันที่ 5 สิงหาคม ก็พร้อมที่จะแย่งตำแหน่งกับ โกเมซ และ คลาวาน ใครดีใครได้ คนนั้นได้จับคู่ ฟาน ไดค์ ในเกมนัดแรกดวล เวสต์แฮม วันที่ 12 สิงหาคม

Related posts

จริงรึ!! “มาเน” ลั่นหงส์รับมือแรงกดดันลุ้นแชมป์ได้สบายบรื๋อ

กลัวที่ไหน!! น้องเป้-เนย์มาร์ สลัดเดี้ยงคัมแบ็กซ้อมพร้อมดวลหงส์

เปิดก่อนเลย! ‘ลอฟเรน’ ผีมาแผน ‘รถบัส’ เจอ ‘หงส์’ ตามเคย

114 comments

berkey 27 November 2020 at 18:58

Amazing! Its in fact amazing paragraph, I have got much clear idea concerning from this post.|

Reply
portable atmospheric water generator 6 January 2021 at 08:59

I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was good. I do not know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!|

Reply
superbeets 15 January 2021 at 19:54

First of all I want to say wonderful blog! I had a quick question which I’d like to ask if you don’t mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing. I have had a difficult time clearing my mind in getting my ideas out. I truly do take pleasure in writing but it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips? Many thanks!|

Reply
vreyrolinomit 26 February 2021 at 14:46

Some really interesting points you have written.Aided me a lot, just what I was searching for : D.

Reply
junk car buyer near me 5 March 2021 at 04:15

Hello! I just would like to offer you a huge thumbs up for your excellent information you have got here on this post. I am returning to your blog for more soon.|

Reply
theragun 11 March 2021 at 19:24

We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community. Your site offered us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our entire community will be thankful to you.|

Reply
how to make website 7 April 2021 at 20:23

I enjoy your writing style truly loving this site.

Reply
bay way 12 December 2021 at 06:11

succeed with your audience says:Im grateful for the post.Really thank you! Want more.Reply 11/08/2021 at 2:39 pm

Reply
phan mem quan ly ban hang va kho 14 December 2021 at 22:11

Thank you for the auspicious writeup. It actually used to be a entertainment account it.Look advanced to far delivered agreeable from you!However, how could we keep up a correspondence?

Reply
akvafort 15 December 2021 at 12:49

My brother recommended I would possibly like this blog. He used to be totally right. This post actually made my day. You can not believe just how so much time I had spent for this information! Thanks!

Reply
Hotmart 15 December 2021 at 19:20

can hydroxychloroquine be purchased over the counter hydroxychloroquine and zinc

Reply
find more here 19 December 2021 at 03:54

canadian equine pharmacy canadian-pharmacy-24h.com

Reply
family law lawyer in miami 20 December 2021 at 17:28

pharmacy tech program online diacount canadian pharmacy

Reply
CBD marketing 21 December 2021 at 08:07

I have not checked in here for some time as I thought it was getting boring, but the last several posts are good quality so I guess I will add you back to my daily bloglist. You deserve it my friend 🙂

Reply
dark.pe/ 22 December 2021 at 14:50

what is plaquenil plaquenil for rheumatoid arthritis

Reply
see this website 28 December 2021 at 02:31

La mejor caricatura de 15 para un niño de 2 años, incluso si es bueno no mostrarlos

Reply
education platform malaysia 29 December 2021 at 23:16

I’ll immediately grab your rss as I can’t find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service. Do you have any? Kindly permit me realize in order that I may subscribe. Thanks.

Reply
air cooler malaysia 30 December 2021 at 05:43

What’s up i am kavin, its my first time to commenting anyplace,when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to this sensible article.

Reply
telugu movie reviews 30 December 2021 at 18:24

Hi there, the whole thing is going fine here and ofcourse every oneis sharing facts, that’s in fact excellent, keep up writing.

Reply
what cryptocurrency to invest in 31 December 2021 at 06:24

I do some voluntary work comprar rumalaya Barra, meeting with reporters on Thursday after a turbulent year dominated by a scandal over safety recalls, said she is “cautiously optimistic” about 2015

Reply
custom printing Cincinnati 4 January 2022 at 22:49

I’m not sure where you’re getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this info for my mission.

Reply
Melbet bd 5 January 2022 at 01:31

i love to receive birthday cards specially if they are custom built birthday cards~

Reply
konsultaciyu vracha ginekologa 6 January 2022 at 20:47

I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog. Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a nice blog like this one nowadays..

Reply
https://twrecoverytools.com/ 11 January 2022 at 22:04

Wow, superb blog layout! How long have you been blogging for?

Reply
www.megafamous.com 12 January 2022 at 01:58

Hello.This article was really remarkable, particularly because I was investigating for thoughts on this issue last Thursday.

Reply
see more 12 January 2022 at 19:44

Major thanks for the post.Really looking forward to read more.

Reply
https://www.google.dz/url?q=http3A2F2Fwww.swdao.org2F 12 January 2022 at 23:52

I truly appreciate this blog.Really thank you! Awesome.

Reply
check out 13 January 2022 at 15:02

Amazing! This blog looks exactly like my old one! It’s on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Outstanding choice of colors!

Reply
cong ty hong phat 14 January 2022 at 14:50

Your style is very unique in comparison to other people I’ve read stuff from. Thank you for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

Reply
see 14 January 2022 at 17:00

When some one searches for his necessary thing, therefore he/she desires to be available that in detail, thus that thing is maintained over here.

Reply
self assessment tax return accountant 14 January 2022 at 19:45

torrey pines apartments apartments in destin fl beacon hill apartments boston

Reply
https://www.jewelleryreflections.com/cleaning-rings-and-storage-solutionshow-to-keep-your-rings-sparkling 15 January 2022 at 01:21

lisinopril ace inhibitor lisinopril muscle pain

Reply
xu ly nuoc thai 18 January 2022 at 15:26

Asking questions are truly good thing if you are not understanding anything totally, howeverthis paragraph gives nice understanding even.

Reply
trung tam bao hanh sony 18 January 2022 at 22:07

prednisone brand name – prednisone steroids prednisone 40

Reply
www.jjstoysmore.com 20 January 2022 at 05:08

ed meds online pharmacy certified canadian online pharmacies certified canadian online pharmacies

Reply
Palm Beach Roof Cleaning 21 January 2022 at 11:54

I am so grateful for your blog article.Much thanks again. Great.

Reply
marisco online 21 January 2022 at 18:21

Excellent blog you have got here.. It’s hard tofind high quality writing like yours these days.I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Reply
portuguese in brazil 21 January 2022 at 22:56

Excellent post. I will be dealing with some of these issues as well..Feel free to visit my blog post; white and pink outfit

Reply
visit 22 January 2022 at 09:42

A motivating discussion is worth comment. I think that you need to publish more about this subject matter, it may not be a taboo matter but usually folks don’t talk about such subjects. To the next! Many thanks!!

Reply
gloriajewels.com/ 22 January 2022 at 14:17

Neben Polysacchariden und Triterpenen enthalten Fruchtkörper und Hut

Reply
this website 22 January 2022 at 21:39

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts.In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again very soon!

Reply
https://enterprise-suite.info/index.php?title=User:Sarah-Jane_Adams https://tuxedo.org/ 23 January 2022 at 17:30

It’s an awesome post in favor of all the internet users; theywill take advantage from it I am sure.

Reply
More 23 January 2022 at 18:45

Thanks for one’s marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you can be a great author.I will make sure to bookmark your blog and will eventually come back sometimesoon. I want to encourage you to continue your great work, have a niceday!

Reply
Read More Here 24 January 2022 at 00:10

The ancient Roman city Falerii Novi once stood about 31 miles north of Rome but was eventually buried over the course of time

Reply
Self Assessment Tax Return 24 January 2022 at 04:23

You need to be a part of a contest for one of the highest quality blogs online. I am going to highly recommend this blog!

Reply
amazon product 24 January 2022 at 17:54

pharmacy technician training program online first medicine online pharmacy store reviews

Reply
travel insurance ukraine 24 January 2022 at 22:10

You obviously know what youre talking about, why waste your

Reply
He Said 25 January 2022 at 21:09

online canadian pharmacy store pharmacy tech courses online

Reply
buy likes 26 January 2022 at 01:47

Thank you for tthe auspcious writeup. It if truth be told was once aentertainment account it. Glance complicated to more injtroducedagfeeable froom you! By the way, how can we keep up a correspondence?

Reply
cach xong nha xa xui 26 January 2022 at 06:05

Hi there! This post couldnít be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He always kept preaching about this. I will send this post to him. Fairly certain he’ll have a good read. Thank you for sharing!

Reply
gia thanh long bay 26 January 2022 at 12:19

lexapro for anxiety headache with escitalopram

Reply
Find More 26 January 2022 at 20:59

Hey, you used to write excellent, but the last few posts have been kinda boring¡K I miss your great writings. Past several posts are just a little bit out of track! come on!

Reply
to read more 27 January 2022 at 21:13

I like the valuable information you provide in your articles. I will bookmark your blog and check again here regularly. I am quite sure I will learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

Reply
More Help 28 January 2022 at 03:07

how to use tinder , browse tinder for freetinder dating app

Reply
academyrentalsinc.com/tent-rental-cincinnati/ 29 January 2022 at 02:18

fake rolex oyster perpetual date really designed 100 timekeeper work.

Reply
Self assessment tax rteurn 29 January 2022 at 07:34

Hi to every , for the reason that I am really eager ofreading this blog’s post to be updated daily. It carriesnice stuff.

Reply
Dong ho co odo 31 January 2022 at 19:38

Great post however , I was wanting to know if you could write a litte more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit more.

Reply
darknet links 1 February 2022 at 00:59

Thanks , I’ve not too long ago been trying to find specifics of this issue for a very long time and yours is the best I’ve identified to date. But, what about the conclusion? Are you currently sure concerning the supply?

Reply
This 1 February 2022 at 04:38

I will immediately take hold of your rss feed as I can not in finding your e-mail subscription link or newsletter service. Do you ave any? Kindly let me recognize so that I could subscribe. Thanks.

Reply
this website 1 February 2022 at 19:49

Hi there. This blog is awesome You have a consistent reader here.

Reply
see more 1 February 2022 at 21:19

I’d should examine with you here. Which isn’t something I usually do! I take pleasure in studying a publish that will make individuals think. Additionally, thanks for permitting me to remark!

Reply
more information 2 February 2022 at 00:11

the dating list online freesingles near me free

Reply
to get more information 2 February 2022 at 06:30

Really a good deal of wonderful advice. cbd

Reply
create BEP20 tokens 2 February 2022 at 10:52

I do believe all the ideas you have offered in your post.They’re really convincing and will definitely work. Still,the posts are very brief for beginners. May you please lengthen them a bit from subsequent time?Thank you for the post.

Reply
West cork self catering 2 February 2022 at 23:34

slots for real money slot games online slots

Reply
PCCET Certification 3 February 2022 at 06:46

Im thankful for the blog.Really thank you! Cool.

Reply
Viral contents 3 February 2022 at 10:06

stromectol covid 19 ivermectin for humans for sale – ivermectin 50ml

Reply
Visit This Site 4 February 2022 at 01:25

ed clinics erectile dysfunction pills – ed medicines

Reply
See This Page 4 February 2022 at 05:43

It’s in reality a great and useful piece of information. I am happy that you shared this helpful information with us. Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

Reply
Check 4 February 2022 at 20:49

I truly appreciate this post. I’ve been looking everywhere for something similar to this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thanks again! soyos

Reply
Webpage 5 February 2022 at 00:27

Aw, this was an exceptionally nice post. Taking a few minutes and actual effort to create a superb article… but what can I say… I procrastinate a whole lot and don’t seem to get anything done.

Reply
Hop Over To This Web-site 5 February 2022 at 06:28

Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one? Thanks a lot!

Reply
MaxAtp 6 February 2022 at 23:11

The National Gallery monitoring tamoxifen The Kaspersky researchers first became aware of the hotel attacks last January when they got reports through their automated system about a cluster of customer infections

Reply
abogados legales gratuitos 8 February 2022 at 01:41

Piece of writing writing is also a excitement, if you know then you can write if not it is difficult to write.

Reply
Lucy Kelly 9 February 2022 at 20:51

American odds, also recognized as moneyline odds, are the common choicein the US.

Reply
click here 10 February 2022 at 23:55

Strength the medication demanded and geographic of urine is present to keep off strenuous. write essays for money Yzhdrx rjqwoi

Reply
programa raio es una estafa 11 February 2022 at 03:30

You could definitely see your enthusiasm within thearticle you write. The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to say how they believe.Always follow your heart.

Reply
Super Fast Reply 14 February 2022 at 21:29

hello!,I like your writing so a lot! percentage we communicate extra approximately your post on AOL? I require an expert on this house to resolve my problem. May be that’s you! Having a look forward to look you.

Reply
You Could Try Here 15 February 2022 at 01:57

Outstanding post however I was wondering if you could write a litte more on this topic?I’d be very grateful if you could elaborate a little bit further.Thanks!

Reply
Explanation 15 February 2022 at 09:48

Awesome! Its truly remarkable article, I have got muchclear idea on the topic of from this post.

Reply
This Hyperlink 15 February 2022 at 13:09

Hi there! I just would like to give you a big thumbs up for your great info you have got here on this post. I’ll be coming back to your blog for more soon.

Reply
Click This 15 February 2022 at 20:10

Very good stuff, Many thanks. dissertation for dummies good movies to write essays on

Reply
Try This Site 16 February 2022 at 00:18

hydroxychloroquine update today plaquenil weight gain

Reply
npd direct 16 February 2022 at 12:06

hydroxychloroquine covid 19 chloroquine for lupus

Reply
???????? ???????? 16 February 2022 at 15:45

Your style is so unique in comparison to other folks I have read stuff from. I appreciate you for posting when you have the opportunity, Guess I’ll just book mark this blog.

Reply
tarasy kompozytowe tardex wroclaw 17 February 2022 at 00:36

It’s difficult to find experienced people on this topic, however, you sound like you know what you’re talking about!Thanks

Reply
token creator 17 February 2022 at 09:33

Hello, after reading this amazing paragraph i am as well delighted to share my experience here with friends.

Reply
Webpage 17 February 2022 at 13:02

karma credit report boost my credit score my credit scoring

Reply
visit 18 February 2022 at 01:58

Hello there! Do you know if they make any plugins to protect against hackers?I’m kinda paranoid about losing everything I’ve workedhard on. Any suggestions?

Reply
more details 18 February 2022 at 03:07

online slot games slots for real money online slots

Reply
for more info 18 February 2022 at 08:33

You can definitely see your expertise in the article you write. The sector hopes for even more passionate writers like you who aren’t afraid to mention how they believe. All the time follow your heart.

Reply
prettysbowtique.com/collections/new-born 18 February 2022 at 14:02

Howdy! This post couldnít be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He continually kept talking about this. I’ll forward this post to him. Fairly certain he’s going to have a good read. Thanks for sharing!

Reply
Hiram GA bounce house rental company 18 February 2022 at 18:06

Choose your numbers on a play slip or let thelottery terminal randomly choose your numbers.

Reply
Inquiry 19 February 2022 at 02:10

It’s an amazing article in support of all the online people; they will obtain advantage from it I am sure.

Reply
imp source 19 February 2022 at 05:35

I love it whenever people come together and share opinions. Great blog, stick with it!

Reply
www.fun4alldfw.com 19 February 2022 at 12:02

Do you have a spam problem on this blog; I also am a blogger, and I was wondering your situation;many of us have created some nice procedures and we are looking toswap methods with others, please shoot me an email if interested.

Reply
Smart Scale 20 February 2022 at 10:54

Hi my family member! I want to say that this post is awesome, great written andinclude almost all important infos. I’d like to peer more posts likethis .

Reply
harga haji plus 20 February 2022 at 18:37

Hello, its fastidious piece of writing on the topicof media print, we all know media is a wonderful source of data.

Reply
amazon.com 21 February 2022 at 00:05

Helpful information. With thanks.how to write an 5 paragraph essay write my assignment for me phd thesis writing help

Reply
investorjunkie.com 21 February 2022 at 08:04

help with thesis – pay to do my assignment dissertation assistance

Reply
investorjunkie.com 21 February 2022 at 12:41

This blog was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something which helped me. Appreciate it!

Reply
Eletricidade 21 February 2022 at 23:21

magnificent points altogether, you simply gained a new reader.What may you recommend in regards to your publish that you just made some days ago?Any positive?

Reply
comparativas productos 23 February 2022 at 01:19

Here is a complete guide to watch Summer Olympics 2021 live online from anywhere without cable. Stream Tokyo 2020 Olympics Taekwondo from home.

Reply
mejores proteinas 23 February 2022 at 08:10

When someone writes an post he/she maintains the image of a user in his/her brain that how a user can understand it. So that’s why this paragraph is outstdanding. Thanks!

Reply
curso PER Bilbao 23 February 2022 at 12:55

Hi! I could have sworn Iíve been to this blog before but after going through some of the posts I realized itís new to me. Anyhow, Iím certainly pleased I discovered it and Iíll be book-marking it and checking back frequently!

Reply
vi bang 24 February 2022 at 01:18

I really enjoy the article post.Really thank you! Want more.

Reply
visit website 26 February 2022 at 01:17

Hello. excellent job. I did not expect this. This is a splendid story. Thanks!

Reply
specialist life insurance 26 February 2022 at 05:48

Incredible a lot of wonderful info! homework help cpm review of essay writing services

Reply
Best insurance in Dubai 26 February 2022 at 13:57

Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate yourefforts and I will be waiting for your further post thanks once again.

Reply
https://sesamorestaurant.com/cocktail-bar-nyc/ 26 February 2022 at 18:36

pennswood apartments palm terrace apartments best apartment plants

Reply
?????? 28 February 2022 at 02:46

I¡¦ll right away seize your rss as I can’t find your e-mail subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you’ve any? Please let me understand in order that I could subscribe. Thanks.

Reply
for more info 1 March 2022 at 00:28 Reply
Onwin Giriş 27 January 2023 at 22:40

Great post thank you. Hello Administ . Onwin engelsiz giriş adresi ile 7/24 siteye butonlarımıza Tiklayip erişim sağlayabilir ve Onwin üyelik işlemini 3 dakika da halledebilirsiniz.

Reply