ข่าวลิเวอร์พูล

เรียบแล้ว!! ชากิรี่เตรียมตรวจร่างกายกับหงส์วันนี้

John Percy นักข่าวฟุตบอลแถบมิดแลนด์ ของ Telegraph สื่อดังของอังกฤษ ที่ก่อนหน้านี้ รายงานเจ้าแรกเมื่อ 2 วันก่อนว่า ลิเวอร์พูล เปิดการเจรจากับ สโต๊ค ไปแล้ว ออกมาอัพเดทล่าสุดว่า วันนี้นักเตะจะมาตรวจร่างกายกับ ลิเวอร์พูล และค่าตัวสามารถตกลงกันได้แล้วที่ 13.75 ล้านปอนด์ เป็นผู้เล่นคนที่ 3 ของหงส์แดง

ก่อนหน้านี้มีข่าวจาก Calcio Mercato สื่อในอิตาลี เปิดเผยว่า ลาซิโอ พร้อมที่จะยื่นข้อเสนอหวังที่จะตัดหน้า ลิเวอร์พูล คว้าตัว เซอร์ดาน ชากิรี่ ไปร่วมทีม แต่ ลาซิโอ ไม่พร้อมสู้ค่าเหนื่อยกับ ลิเวอร์พูล ทำให้ทางสะดวก

ขณะที่กูรูคนอื่นๆ รายงานเช่นกัน โดย เดวิด แมดด็อก ของ The Mirror ยืนยันด้วยว่า นักเตะจะย้ายมา ลิเวอรืพูล แน่นอน เพราะลิเวอร์พูลเจรจากับต้นสังกัดและนักเตะไปไกลแล้ว ขณะที่ พอล จอยซ์ กูรูหงส์จาก the times พิมพ์ในทวิตสั้นๆ ว่า หงส์แดงใกล้ซิวดาวเตะวัย 26 ปี เต็มแก่

Related posts

‘อัลคันทาร่า’ รับไม่แฮปปี้ฟอร์มส่วนตัวในซีซั่นนี้

คลอปป์ โลกสวย! ไม่หวั่นหงส์แดงเจอโปรแกรมทรหด

เบาใจได้! ‘กูรูสเปน’ ชี้ ‘ซาลาห์’ ไม่ได้อยู่ในลิสต์ ‘กาลาติกอส’ ชุดขาว

24 comments

natural beauty donkey milk soap 2 July 2020 at 07:55

I got this web page from my buddy who told me on the topic of this website and now this time I am
visiting this web site and reading very informative
articles or reviews at this time.

Feel free to surf to my blog natural beauty donkey milk soap

Reply
berkey 27 November 2020 at 18:57

What a material of un-ambiguity and preserveness of precious know-how concerning unpredicted feelings.|

Reply
the feed 23 December 2020 at 18:49

Hi there, I enjoy reading through your post. I like to write a little comment to support you.|

Reply
thefeed 26 December 2020 at 03:02

Your style is very unique compared to other folks I have read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I’ll just book mark this site.|

Reply
feed 26 December 2020 at 16:50

I’d like to find out more? I’d want to find out more details.|

Reply
atmospheric water generator for sale 6 January 2021 at 08:59

That is a good tip particularly to those new to the blogosphere. Simple but very accurate information… Thanks for sharing this one. A must read post!|

Reply
superbeets review 15 January 2021 at 19:54

This post will help the internet viewers for building up new web site or even a weblog from start to end.|

Reply
theragun review 11 March 2021 at 12:50

I savor, lead to I discovered just what I was having a look for. You have ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye|

Reply
bjur sso 12 December 2021 at 17:49

Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I’ve really loved browsing your blog posts. After all I’ll be subscribing for your rss feed and I am hoping you write once more soon!

Reply
open singapore company 14 December 2021 at 06:31

Having read this I thought it was very informative. I appreciate you spending some time and effort to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and commenting. But so what, it was still worthwhile!

Reply
seo new york city 15 December 2021 at 07:28

Howdy! I’m at work browsing your blog from my new iphone 3gs!Just wanted to say I love reading through your blog and look forwardto all your posts! Carry on the great work!

Reply
jumbo mortgage rates illinois 19 December 2021 at 23:39

It’s fantastic that you are getting thoughts from this piece of writing aswell as from our argument made at this place.

Reply
attorney at law reviews 20 December 2021 at 01:23

I prefer the crucial pointers you offer in your write-ups.

Reply
Bulk Polo Shirts Australia 21 December 2021 at 00:14

Greetings! This is my first visit to your blog!We are a team of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche.Your blog provided us valuable information to work on. You havedone a outstanding job!

Reply
stlbouncehouse.com/party-rentals-st-louis/ 21 December 2021 at 10:14

Howdy! I simply wish to offer you a huge thumbs up for the excellent information you have right here on this post. I am returning to your blog for more soon.

Reply
click here 28 December 2021 at 18:46

My brother suggested I might like this blog.He used to be entirely right. This submit truly made my day.You cann’t believe simply how a lot time I had spent for thisinfo! Thank you!

Reply
glavnoe.ua 6 January 2022 at 23:31

I am sure this piece of writing has touched allthe internet viewers, its really really good article on building up new blog.

Reply
visit website 12 January 2022 at 01:14

I like this post, enjoyed this one thanksfor posting.Take a look at my blog; skin care products

Reply
webdataparsing.com/articles/scraping-reddit-post-data 13 January 2022 at 18:19

What’s up i am kavin, its my first time to commenting anyplace,when i read this paragraph i thought i could also makecomment due to this sensible paragraph.

Reply
Tina Walker 21 January 2022 at 00:41

Thank you for the good writeup. It actually was a amusement account it. Glance complicated to far introduced agreeable from you! By the way, how could we be in contact?

Reply
Mary Gibson 21 January 2022 at 02:08

Thiis is the perfect blog for anybod who hopes to find out about this topic.You definitely put a brand new spin on a topic whichhas been discussed for decades.Wonderful stuff, just excellent!

Reply
swdao.org 21 January 2022 at 17:34

Howdy! I just want to offer you a huge thumbs up for your excellent information you have got here on this post. I am returning to your blog for more soon.

Reply
todos los cursos 22 January 2022 at 02:17

great publish, very informative. I’m wondering why the other experts of this sector do not notice this.You must proceed your writing. I’m confident, you’ve a great readers’ base already!

Reply