ข่าวลิเวอร์พูล

‘อิงส์’ เนื้อหอม! นิวคาสเซิ่ล, พาเลซ ร่วมวงล่าตัวร่วมทีม

มิร์เรอร์ และ เอ็กซ์เพรสส์ สองสื่อจากอังกฤษ รายงานว่า แดนนี่ อิงส์ กองหน้าของ ลิเวอร์พูล ได้รับความสนใจจาก นิวคาสเซิ่ล ของ ราฟาเอล เบนิเตซ และ คริสตัล พาเลซ ของ ปู่รอย ฮ็อดจ์สัน หลังนักเตะ ยืนยันต้องการย้ายทีมเพื่อโอกาสลงเล่น

อิงส์ แสดงเจตจำนงขอย้ายทีมเพื่อโอกาสลงเล่นตัวจริงอย่างสม่ำเสมอ และเจอร์เก้น คล็อปป์ แม้ว่าอยากจะรั้งนักเตะให้อยู่กับทีมต่อไป แต่ก็ไม่อยากขวางทางนักเตะ ทำให้ นิวคาสเซิ่ล และ คริสตัล พาเลซ ที่ต้องการได้กองหน้าไปเสริมทีม สนใจ อิงส์ แบบจริงจัง

อย่างไรก็ตาม ร้านพนันถูกกฏหมายในอังกฤษ กลับยังออกราคาให้ เซาธ์แฮมป์ตัน ทีมจากแดนใต้ เป็นตัวเต็งเหนือกว่า นิวคาสเซิ่ล และ คริสตัล พาเลซ ในการคว้าตัวไปร่วมทีมในซัมเมอร์นี้

Related posts

‘เมอร์ฟี่’ ชี้หงส์ห้องต้องซื้อมิดฟิลด์ครบเครื่อง – ชี้ เกอิต้า ยังไม่ใช่คำตอบ

บทเรียนมี! ‘คล็อปป์’ กร้าวหงส์ไม่ใช่ต่างดาวขอสู้ถวายหัวนัดสอง

‘หงส์แดง’ ผงาดทีมที่ 4 โกย 1000 แต้มในบ้านพรีเมียร์ลีก

20 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 16:30

As the admin of this site is working, no uncertainty very rapidly it will be renowned,
due to its feature contents.

Reply
and coconut oil 26 November 2019 at 01:03

Hey! This is kind of off topic but I need some advice
from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog?
I’m not very techincal but I can figure things out pretty quick.
I’m thinking about making my own but I’m not sure where to
begin. Do you have any points or suggestions? Many thanks

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 19:38

hello there and thank you for your info – I have certainly picked up anything
new from right here. I did however expertise some technical points using this website,
as I experienced to reload the site a lot of times previous
to I could get it to load correctly. I had been wondering if your hosting is
OK? Not that I’m complaining, but slow loading instances times will sometimes affect
your placement in google and could damage your high quality score
if ads and marketing with Adwords. Well I’m adding this RSS to my email and
can look out for much more of your respective interesting content.

Make sure you update this again soon.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 02:56

WOW just what I was looking for. Came here by searching for quest bars cheap

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 14:14

Hi, i think that i noticed you visited my website so i got here to go back the want?.I’m attempting to find things to enhance my
website!I assume its ok to use some of your ideas!!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 15:14

It’s difficult to find knowledgeable people on this topic, however, you sound like you know what you’re
talking about! Thanks

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 07:51

Can I simply just say what a comfort to find somebody who
really knows what they are discussing on the net. You certainly realize
how to bring a problem to light and make it important. More people need to
look at this and understand this side of the story. I can’t believe
you aren’t more popular because you most certainly have the gift.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 07:25

I think this is among the most vital info for me. And i’m glad reading your article.
But want to remark on some general things, The web site style is wonderful, the articles is really nice
: D. Good job, cheers

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 02:55

I am regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at this web site is actually fastidious.

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 20:34

I enjoy, cause I found exactly what I was looking for. You’ve ended my 4
day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 05:43

It’s a shame you don’t have a donate button! I’d definitely donate to this fantastic blog!
I suppose for now i’ll settle for bookmarking
and adding your RSS feed to my Google account.
I look forward to new updates and will share this website with my Facebook group.
Talk soon!

Reply
coconut oil 19 December 2019 at 15:36

Ridiculous quest there. What happened after? Take care!

Reply
sling tv asksylphoflight 5 January 2020 at 12:38

I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all
is needed to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny?
I’m not very internet savvy so I’m not 100% sure.
Any recommendations or advice would be greatly appreciated.
Appreciate it

Reply
sling tv 7 January 2020 at 06:26

Excellent post. I was checking continuously this weblog and I’m impressed!

Very useful info particularly the final phase 🙂 I care for such info a lot.
I was seeking this certain information for a long time.
Thank you and best of luck.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 20:49

Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering
which blog platform are you using for this website?
I’m getting tired of WordPress because I’ve had issues
with hackers and I’m looking at alternatives for another
platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 13:07

Howdy! This post couldn’t be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate!

He always kept talking about this. I most certainly will forward this post to him.
Pretty sure he will have a very good read. Thank you for
sharing!

Reply
sling tv 15 January 2020 at 01:08

We absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be just what I’m looking for.
can you offer guest writers to write content to suit your needs?

I wouldn’t mind producing a post or elaborating on most of
the subjects you write related to here. Again, awesome weblog!

Reply
sling tv 17 January 2020 at 07:40

My spouse and I stumbled over here from a different page and thought I may as well check things out.

I like what I see so now i’m following you. Look forward
to looking into your web page again.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 15:44

I do not even understand how I finished up right
here, but I assumed this put up was once good.

I do not know who you’re but definitely you are going to a well-known blogger for those who are not already.
Cheers!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 13:07

hello there and thank you for your info – I’ve
certainly picked up something new from right here.
I did however expertise a few technical issues using this website, as I experienced to reload the web site many
times previous to I could get it to load correctly.
I had been wondering if your hosting is OK?
Not that I am complaining, but slow loading instances times will sometimes affect
your placement in google and could damage your high quality score if
ads and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my e-mail and can look out for a lot more of your respective exciting content.
Ensure that you update this again soon.

Reply