ข่าวลิเวอร์พูล

ออกโรงเอง! ‘เฟคีร์’ เปิดใจเรื่องเข่าและโอกาสการย้ายไปหงส์

นาบิล เฟคีร์ ตัวรุกทีมชาติฝรั่งเศส ของ โอลิมปิก ลียง ออกมาเปิดใจครั้งแรก หลังเหตุการดีลยายมา ลิเวอร์พูล ล้มครั้งแรก ท่ามกลางกระแสข่าวลือข่าว ล้มเพราะสภาพเข่าไม่ดี โดยเจ้าตัวปฏิเสธเรื่องดังกล่าวทั้งหมด

หลังจากเมื่อวันจันทร์เอเยนต์ของนักเตะ เพิ่งออกมาพูดว่า ดีลกับหงส์ยังไม่จบ ล่าสุด เฟคีร์ ออกมาตอบคำถามนักข่าวด้วยตัวเองแล้ว ทั้งเรื่องข่าวลือเรื่องเข่า และดีบกับหงส์

เฟคีร์ กล่าวว่า “เข่าของผมโคตรสมบูรณ์ ผมทำงานกับมันหนักมาก ผมทำให้มันแข็งแรงขึ้น ผมพูดจริงๆ นะ ผมรู้สึกไม่ต่างจากตอนก่อนเจ็บเลยนะ”

นอกจากนี้ เฟคีร์ ยังตอบคำถามถึงโอกาสซบลิเวอร์พูลด้วยว่า “ผมมาอยู่ที่นี่กับทีมชาติฝรั่งเศส ผมไม่ได้มาเพื่อพูดเรื่องอนาคตหรือเรื่องส่วนตัว ซึ่งเรื่องนั้นค่อยมาดูกันที่หลังว่าจะเกิดอะไรขึ้น” เฟคีร์ยิ้มปิดท้าย

Related posts

“มาเน” ดับข่าวลือย้ายซบราชัน แย้มจ่อยืดสัญญาหงส์แดง

‘คล็อปป์’ ตอบคำถามทำไมไม่มีชื่อ ฟาบินโญ่ เป็นเกมที่ 2

สู้ไหม! สื่อเผยหงส์แจ้งบาร์ซ่าเรื่องค่าตัวคูตี้แล้ว

8 comments

http://tinyurl.com/ 23 November 2019 at 21:51

Hello, Neat post. There is a problem with your web
site in web explorer, would test this? IE still is the marketplace
leader and a big element of other people will omit your great writing due to
this problem.

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 06:26

Aw, this was an incredibly nice post. Finding the time and actual
effort to generate a top notch article… but what can I say… I put things off
a whole lot and don’t seem to get anything done.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 14:15

I am sure this article has touched all the internet visitors, its really really nice post on building up new webpage.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 11:01

Fantastic goods from you, man. I’ve be aware
your stuff previous to and you are simply too magnificent.
I really like what you’ve got here, really like what
you’re saying and the way by which you assert it.
You’re making it entertaining and you still care for to keep it smart.
I cant wait to learn far more from you. This is really a terrific website.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 18:33

Hello, I enjoy reading all of your post. I wanted to write
a little comment to support you.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 07:14

Great article, totally what I was looking for.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 02:05

Howdy! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog platform are you using for
this site? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had issues
with hackers and I’m looking at alternatives for another platform.

I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 05:26

Hey there! This is kind of off topic but I need some help
from an established blog. Is it very hard to set up
your own blog? I’m not very techincal but I can figure things out pretty fast.
I’m thinking about setting up my own but
I’m not sure where to start. Do you have any tips or suggestions?
Thank you

Reply