ข่าวลิเวอร์พูล

ดรั๊กเลอร์ไหมล่ะ!! ยูฟ่าชี้ ‘เปแอสเช’ ขายนักเตะ 53 ล้าน

ลิเวอร์พูล ได้รับข่าวดีในการตามล่านักเตะคุณภาพดี เมื่อล่าสุด ยูฟ่า ออกโรงเตือนให้ ปารีส แซงต์-แชร์กแมง เคลียร์บัญชีรายรับ-รายจ่าย ให้สมดุลสอดคล้องตามกฏควบคุมการเงิน หรือ FFP ภายในเดือนมิถุนายนนี้

ยูฟ่า เปิดเผยว่า พวกเขาเริ่มเปิดการสอบสวนบัญชีของ เปแอสเช มาตั้งแต่เดือนกันยายนปี 2017 เพราะไปทุ่มซื้อสตาร์มามากมาย โดยยูฟ่า ให้เวลา เปแอสเช จัดการบัญชีให้สมดุลภายในสิ้นเดือนนี้ โดยตัวเลขที่ต้องเคลียร์ขายนักเตะออกขั้นต่ำอยู่ที่ 52.9 ล้านปอนด์ ไม่งั้นจะโดนลงโทษล

ทั้งนี้ ลิเวอร์พูล ตกเป็นข่าวกับตัวรุกของ เปแเอสเช ด้วยเช่นกัน โดยก่อนหน้านี้ มีสื่อกหลายๆ เชื่อว่า หงส์แดง อาจหวนไปล่า ยูเลียน ดรั๊กเลอร์ หลังพลาดคว้าตัวไปเมื่อซัมเมอร์ปี 2017 ขณะที่ รายอื่นๆ ที่ เปแอสเช พร้อมขายก็มี อังเคล ดิ มาเรีย, ฮาเวียร์ ปาสตอเร่ หรือ อื่นๆ

Related posts

ใจหาย! ‘ชาน’ บินถึงตูริน เตรียมตรวจร่างกาย ‘ยูเว่’

สื่อแฉ! ‘เมสซี่’ ต่อสัญญาใหม่ส่งผลกระทบโดนตรงต่อหงส์แดง

หงส์ จับตามอง!! ‘ดูคูเร’ อัดแน่นแดนกลาง

14 comments

Dwylks z 20 May 2020 at 00:43

Nltwls dnkgcw sildenafil tablets

Reply
best headlamp 24 November 2020 at 21:57

I’m gone to tell my little brother, that he should also pay a quick visit this web site on regular basis to take updated from most recent reports.

Reply
thefeed 23 December 2020 at 14:51

It’s a pity you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this excellent blog! I guess for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this site with my Facebook group. Talk soon!|

Reply
thefeed 24 December 2020 at 18:08

Hi there, You have performed an excellent job. I’ll certainly digg it and individually recommend to my friends. I’m sure they’ll be benefited from this web site.|

Reply
the feed 25 December 2020 at 10:58

I am sure this paragraph has touched all the internet people, its really really pleasant article on building up new web site.|

Reply
feed 26 December 2020 at 01:42

I seriously love your website.. Great colors & theme. Did you make this web site yourself? Please reply back as I’m planning to create my own personal site and want to find out where you got this from or just what the theme is named. Many thanks!|

Reply
feed 26 December 2020 at 15:35

Thanks for some other excellent article. Where else may just anybody get that kind of information in such an ideal way of writing? I’ve a presentation subsequent week, and I am at the look for such info.|

Reply
atmospheric water generator price in india 6 January 2021 at 06:08

I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I’m not very internet savvy so I’m not 100% certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Kudos|

Reply
Candy 10 January 2021 at 11:02

Aw, this was an extremely nice post. Taking the time and actual effort to generate a great
article… but what can I say… I hesitate a
lot and never seem to get nearly anything done.

Reply
Dedra 11 January 2021 at 00:33

I really like what you guys are usually up too.
This kind of clever work and exposure! Keep up the excellent works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

Reply
superbeets 15 January 2021 at 19:30

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.|

Reply
junk car buyer near me 5 March 2021 at 02:23

Admiring the commitment you put into your blog and detailed information you offer. It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed information. Excellent read! I’ve saved your site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.|

Reply
theragun 11 March 2021 at 19:18

Hello! I could have sworn I’ve been to this site before but after reading through some of the post I realized it’s new to me. Anyhow, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking and checking back frequently!|

Reply