ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่เจ็บกับผีสิ! ‘ซาลาห์’ ยันรามอสปลดบอกตัวเขาเจ็บเบาๆ

โมฮาเหม็ด ซาลาห์ ตัวรุกของลิเวอร์พูล ออกมาตอบโต้กรณีที่ เซร์คิโอ รามอส กัปตันทีม เรอัล มาดริด บอกว่า ตัวเขาเจ็บไม่หนัก และสามารถฉีกยาลงเล่นต่อในนัดชิงฯ แชมเปี้ยนส์ ลีก ได้ โดยระบุว่านี่เป็นวันที่เลวร้ายที่สุดหนึ่งวันเลย

ซาลาห์ กล่าวว่า “เขาส่งข้อความมาหาผมนะ แต่ผมไม่เคยบอกเลยว่ามันโอเค คือมันแย่มากตอนนั้น ผมล้มลงทั้งเจ็บ, กังวล, โมโหและเศร้า ที่เล่นต่อในนัดชิงชนะเลิศ แชมเปี้ยนส์ ลีก ไม่ไหว”

“หลังจากนั้นผมก็ยังคิดถึงอนาคตในฟุตบอลโลกอีก ผมยิ่งรู้สึกเศร้าหนัก อย่างไรก็ตาม ผมดีขึ้นแล้ว และผมหวังว่าจะกลับมาเล่นเกมแรกกับอุรุกวัยได้ แต่ต้องรอดูว่าจะเป็นอย่างไร”

Related posts

‘คล็อปป์’ แจงเหตุปล่อย ‘มินามิโนะ’ ซบ ‘นักบุญ’ แบบยืมตัว

ฟีฟ่ายันไม่บังคับ ‘หงส์’ ปล่อย ‘ซาลาห์’ ลุยโอลิมปิก

ขอเก็บเวลก่อน!!!แม็คอัลลิสเตอร์ยันเจิดยังไม่มีความคิดกลับไปคุมหงส์

8 comments

Qeatza q 20 May 2020 at 00:29

Trqqlo scoupy sildenafil 100mg

Reply
berkey 27 November 2020 at 19:28

Hi there, I discovered your website by means of Google even as looking for a similar topic, your web site got here up, it seems to be good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Reply
the feed 23 December 2020 at 18:55

Nice blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out. Please let me know where you got your theme. Appreciate it|

Reply
the feed 25 December 2020 at 12:24

Hi to every one, it’s in fact a fastidious for me to pay a visit this website, it consists of useful Information.|

Reply
feed 26 December 2020 at 03:06

Does your blog have a contact page? I’m having trouble locating it but, I’d like to shoot you an email. I’ve got some suggestions for your blog you might be interested in hearing. Either way, great blog and I look forward to seeing it expand over time.|

Reply
superbeets 15 January 2021 at 19:55

Thank you, I have recently been searching for information about this topic for ages and yours is the best I’ve discovered so far. But, what in regards to the conclusion? Are you positive in regards to the supply?|

Reply
vreyrolinomit 26 February 2021 at 16:48

This is very fascinating, You are an overly skilled blogger. I have joined your rss feed and sit up for in search of more of your excellent post. Also, I’ve shared your web site in my social networks!

Reply