ข่าวลิเวอร์พูล

ดัลกลิช วอนแฟนหงส์อย่าโห่ ‘คูตี้’ เกมอุ่นแข้งแซมบ้าที่แอนฟิลด์

เคนนี่ ดัลกลิช ตำนานของ ลิเวอร์พูล ออกมากล่าวขอร้องแฟนบอลที่เตรียมมาโห่ใส่ ฟิลิปเป้ คูตินโญ่ อดีตดาวเตะของสโมสรว่า ไม่ควรเข้าไปชมเกมอุ่นเครื่องระหว่างบราซิล พบ โครเอเชียที่ สนามแอนฟิลด์ ในวันอาทิตย์นี้

คูตินโญ่ ชิ่งหนี ลิเวอร์พูล เพื่อไปค้าแข้งให้ บาร์เซโลน่า เมื่อเดือนมกราคม ด้วยค่าตัว 142 ล้านปอนด์ ซึ่งสร้างความไม่พอใจให้แฟนบอลหงส์แดงจำนวนมาก เพราะหลายคนอยากเห็นเขาอยู่จนจบฤดูกาลก่อน

ดัลกลิช กล่าวว่า “ผมหวังว่าสาวกของลิเวอร์พูล พวกเขาจะมอบการต้อนรับที่ดีให้กับคูตินโญ่ ซึ่งอาจจะมีบางคนที่ผิดหวังที่เขาย้ายออกไป มันก็เป็นสิทธิ์ของแต่ละคน แต่ผมไม่อยากคนกลุ่มนี้มาสนามเพื่อรอโห่เขา”

“ผมเข้าใจได้ถึงความผิดหวัง เพราะว่าเขาทำผลงานได้อย่างมหัศจรรย์มากในช่วง 18 เดือนที่ผ่านมา แต่ผมคิดว่าแฟนบอลควรโฟกัสไปที่การดูบราซิล มาดู ฟิร์มีโน่ ก็ได้”

Related posts

‘เฟล็ทเชอร์’ แนะนำวิธีหยุด ‘อาซาร์’ ในเกมวันเสาร์นี้

บ่อนปรับราคาทีมเต็งแชมป์ UCL ล่าสุด “หงส์แดง” เต็ง 5

สุดยอดเกม!! สื่อเผยเกม ‘หงส์-เรือ’ ดูทั่วโลกเกิน 1 พันล้านบ้าน

7 comments

dog boarding billings 9 July 2020 at 09:56

Hi friends, pleasant piece of writing and fastidious urging
commented here, I am actually enjoying by these.

Reply
berkey 27 November 2020 at 19:26

What i don’t realize is in truth how you are not actually a lot more neatly-preferred than you may be right now. You are very intelligent. You already know therefore significantly in terms of this topic, produced me for my part consider it from so many various angles. Its like men and women don’t seem to be interested until it’s one thing to do with Woman gaga! Your individual stuffs nice. At all times care for it up!|

Reply
the feed 23 December 2020 at 18:55

Magnificent beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend your web site, how could i subscribe for a blog web site? The account aided me a appropriate deal. I have been a little bit familiar of this your broadcast provided shiny clear concept|

Reply
the feed 26 December 2020 at 03:06

Wow! At last I got a blog from where I be capable of genuinely take useful data concerning my study and knowledge.|

Reply
feed 26 December 2020 at 16:52

I am really enjoying the theme/design of your web site. Do you ever run into any web browser compatibility problems? A handful of my blog audience have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari. Do you have any solutions to help fix this problem?|

Reply
vreyro linomit 26 February 2021 at 19:27

Thank you a bunch for sharing this with all of us you really recognize what you’re talking about! Bookmarked. Kindly additionally visit my web site =). We will have a link trade agreement among us!

Reply
junk car buyer near me 6 March 2021 at 13:57

I like reading through an article that will make men and women think. Also, thank you for allowing me to comment!|

Reply