ข่าวลิเวอร์พูล

คดีพลิก! พ่อยันเองข่าวเฟคีร์ซบหงส์แดงมั่วทั้งเพ

โมฮาเหม็ด เฟคีร์ คุณพ่อของ นาบิล เฟคีร์ กองกลางตัวเก่ง โอลิมปิก ลียง ปฎิเสธข่าวที่อ้างว่า ลูกชายของเขาจะย้ายไปอยู่กับ ลิเวอร์พูล ในฤดูกาลหน้า โดยยืนยันว่า เรื่องทั้งหมดเป็นเพียงข่าวลือเท่านั้น

ก่อนหน้านี้มีข่าวว่า “หงส์แดง” ตกลงคว้าตัว เฟคีร์ ด้วยค่าตัวกว่า 60 ล้านปอนด์ พร้อมกับมีรายงานว่า กัปตันทีม ลียง ไปพูดคุยกับ เจอร์เก้น คล็อปป์ ผู้จัดการทีม ลิเวอร์พูล แล้ว

อย่างไรก็ตาม โมฮาเหม็ด เปิดเผยว่า “ข่าว นาบิล บอกว่าไปอยู่กับ ลิเวอร์พูล ไม่ได้เป็นความจริง มีการอ้างว่าตกลงกันได้ทุกอย่างแล้ว ซึ่งทำให้ผมประหลาดใจมาก ผมปฎิเสธเรื่องนี้มันไม่ใช่ความจริง”

“หากเรื่องนี้เป็นเรื่องจริง นาบิล คงบอกผมแล้ว เพราะเรามีความใกล้ชิดกันมาก ดังนั้นผมสามารถรับประกันได้เลยว่า เขาไม่เคยไปพบกับ เจอร์เเก้น คล็อปป์ และความฝันของเขาคือการได้ไปเล่น แชมเปี้ยนส์ ลีก กับทีมที่ปั้นเขามา”

Related posts

ตามไปอีกคน!! “ไคลน์” ลาหงส์ซบบอร์นมัธจนจบฤดูกาล

เซิ้งไม่ออก!! เอฟเอตั้งข้อหา ‘สเตอร์ริดจ์’ ผิดกฎการพนัน

เชื่อเจิด! สื่อเผย ‘JK’ เหล่ ‘วานยาม่า’ เสริมแดนกลางแทน ‘ชาน’

10 comments

berkey 27 November 2020 at 19:25

Appreciation to my father who informed me concerning this blog, this web site is in fact amazing.|

Reply
thefeed 24 December 2020 at 06:17

hello!,I love your writing very so much! proportion we keep in touch extra approximately your article on AOL? I need an expert on this house to resolve my problem. Maybe that’s you! Looking forward to peer you. |

Reply
feed 25 December 2020 at 03:51

What’s up, after reading this awesome paragraph i am as well cheerful to share my knowledge here with friends.|

Reply
thefeed 25 December 2020 at 18:57

Hey would you mind letting me know which web host you’re working with? I’ve loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot faster then most. Can you suggest a good hosting provider at a reasonable price? Thank you, I appreciate it!|

Reply
feed 26 December 2020 at 09:26

I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really nice, keep it up! I’ll go ahead and bookmark your site to come back down the road. Many thanks|

Reply
whole house atmospheric water generator 6 January 2021 at 17:44

We are a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your web site provided us with valuable information to work on. You’ve performed a formidable process and our whole neighborhood shall be grateful to you.|

Reply
superbeets review 16 January 2021 at 01:35

I was able to find good advice from your content.|

Reply
houston junk car buyer 6 March 2021 at 03:16

Thanks for a marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you will be a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come back very soon. I want to encourage one to continue your great job, have a nice afternoon!|

Reply
junk car buyer 6 March 2021 at 20:09

Thanks , I have recently been looking for info about this topic for a long time and yours is the best I have came upon till now. But, what concerning the bottom line? Are you positive concerning the supply?|

Reply
fathor 20 March 2021 at 04:57

This is very interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I have shared your website in my social networks!|

Reply