ข่าวลิเวอร์พูล

TAA เผยตื้นตันใจ คล็อปป์ เข็นลงเรื่อยและโดนเผาเครื่องหนักมา

เทรนท์ อเล็กซานเดอร์-อาร์โนลด์ แบ็คขวาของ ลิเวอร์พูล ออกมาขอบคุณ เจอร์เก้น คล็อปป์ ที่เป็นคนสำคัญคอยให้โอกาสและมอบความเชื่อมั่นให้เขา จนกลับมาทำผลงานได้ดีอีกครั้ง

ก่อนหน้านั้น TAA โดนวิจารณ์อย่างหนัก โดยเฉพาะผลงานเกมแพ แมนฯ ยูไนเต็ด 1-2 ที่โน แรชฟอร์ด ป่วนซะเละ เช่นเดียวกับ เกมที่ชนะ พาเลซ ก็โดน ซาฮา เช่นกัน อย่างไรก็ตาม คล็อปป์ ยังเชื่อใจให้ลงต่อจนกลับมาทำผลงานได้ดีในการดวลกับ แมนฯ ซิตี้ ทั้งสองเกม ล่าสุด เจ้าตัว เปิดเผยความรู้สึกแล้ว

เทรนท์ วัย 19 ปี กล่าวว่า ที่ผ่านมามันมีช่วงทั้งขึ้นและลง ไม่ค่อยมีคนเห็นผมซ้อมสักเท่าไร การเล่นที่ผ่านมามันมีเกมแย่ๆ ให้เห็น แต่ผมก็ได้เรียนรู้มัน ต้องขอบคุณเกมเหล่านั้น รวมไปถึงความเชื่อใจจากผู้จัดการทีม ที่ช่วยให้คุณผ่านช่วงเวลานั้นไปได้”

“มองย้อนไปเมื่อ 12 เดือนก่อน ผมไม่มีทางคิดเลยว่าจะมาอยู่ในจุดนี้ได้ ผมซาบซึ้งใจมากๆ ทุกครั้งที่คล็อปป์ไว้ใจให้ผมลงสนามโดยเฉพาะอย่างยิ่งในเกมใหญ่ ผมจะพยายามแสดงให้เห็นว่า ทำไมเขาถึงเชื่อใจผม ผมทำให้ทุกคนภูมิใจ”

Related posts

ข่าวดี!! หนูเทรนต์ สลัดเดี้ยงคัมแบ็กช่วยหงส์บ็อกซิงเดย์

เทรนต์ รับสุดภาคภูมิใจแฟนหงส์ ร้องเพลงเชียร์สำหรับตนโดยเฉพาะ

สุดยอด!! หงส์ทำสถิติโลกโกยกำไรฤดูกาลก่อน 125 ล้าน

14 comments

Fqemur p 19 May 2020 at 19:52

Htajgc prqoey sildenafil generic

Reply
berkey 27 November 2020 at 18:04

I’d like to find out more? I’d like to find out more details.|

Reply
Hye 15 December 2020 at 11:46

If some one needs expert view concerning blogging then i propose him/her to go to see this web
site, Keep up the pleasant work.

Reply
how to make an atmospheric water generator 6 January 2021 at 08:51

When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added I get four e-mails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service? Bless you!|

Reply
superbeets 15 January 2021 at 19:48

Hello there, There’s no doubt that your web site could possibly be having web browser compatibility issues. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues. I simply wanted to give you a quick heads up! Besides that, fantastic blog!|

Reply
houston junk car buyer 5 March 2021 at 04:10

Having read this I believed it was really informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way too much time both reading and leaving comments. But so what, it was still worth it!|

Reply
houston junk car buyer 6 March 2021 at 13:48

Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it helped me out much. I hope to give something back and aid others like you aided me.|

Reply
Marcelo Cancilla 21 April 2021 at 06:54

Very good site,thank so much for your effort in writing the posts.

https://pgslotgamestop.com

Reply
Dillon Markve 21 April 2021 at 23:57

cool blog. Cheers for showing us.

Reply
Bill Ellis 22 April 2021 at 10:27

cool site. Cheers for posting.

Reply
Christel Puzinski 22 April 2021 at 10:27

Great blog. Thanks for showing us.

Reply
Rodrigo Vela 22 April 2021 at 10:29

Great site. Cheers for posting.

Reply
Facebook Marketing 15 August 2021 at 20:54

I simply could not depart your site prior to suggesting that I extremely loved the usual info a person provide in your guests? Is gonna be again steadily in order to check up on new posts.

Reply
Facebook Marketing 23 August 2021 at 01:07

I simply couldn’t leave your web site before suggesting that I actually enjoyed the standard info a person supply on your guests? Is gonna be back often to check out new posts.

Reply