• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • อยู่ที่ตัวนักเตะ!! สื่อดังปูด “ราชัน” จะยื่นซื้อมาเน หากเจ้าตัวขอย้าย
ข่าวลิเวอร์พูล

อยู่ที่ตัวนักเตะ!! สื่อดังปูด “ราชัน” จะยื่นซื้อมาเน หากเจ้าตัวขอย้าย

“เอล คอนฟิเดนเชียล” สื่อดังแดนกระทิงรายงานว่า “ราชันชุดขาว”​เรอัล มาดริด จะตั้งโต๊ะยื่นข้อเสนอขอซื้อตัว ซาดิโอ มาเน ปีกของลิเวอร์พูลไปร่วมทีม หากเจ้าตัวขอขึ้นบัญชีย้ายทีม

เป็นที่เข้าใจว่า ซีเนอดีน ซีดาน กุนซือของราชันชุดขาวต้องการได้ตัวแข้งรายนี้ไปร่วมทีมในช่วงซัมเมอร์ แต่ดูเหมือนว่าหงส์แดงจะไม่เล่นด้วย

และจากรายงานเผยว่า ราชันชุดขาว ก็จับตาดูสถานการณ์อย่างใกล้ชิดและพวกเขาพร้อมที่จะยื่นข้อเสนอทันทีหากตัวนักเตะอยากย้ายทีม

ปัจจุบัน มาเน เพิ่งต่อสัญญาใหม่กับหงส์แดงในช่วงปลายปีที่ผ่านมา ทำให้สัญญาของเขาเหลือถึงปี 2023 เลยทีเดียว

Related posts

‘คลอปป์’ กระโดดป้อง ‘ซิมง ตรงเป็นตุง’ รูดซิบคาริอุสเฝ้าเสาแทน

สาธุ! เผย ‘ฟีร์มีโน่’ กุญแจสำคัญเปลี่ยนใจ JK ซื้อหน้าเพิ่ม

มีตัวช่วย! ชมทริคสำคัญที่ทำให้ ‘อลิสซง’ พุ่งเซฟจุดโทษถูกทาง

22 comments

coconut oil off 26 November 2019 at 00:01

You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something which I
think I would never understand. It seems too complicated and very broad for me.

I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of
it!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 06:08

Spot on with this write-up, I seriously feel this web site needs a great deal more attention.
I’ll probably be back again to see more, thanks for the info!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 15:26

Someone necessarily help to make significantly articles I’d state.
This is the first time I frequented your web page
and to this point? I surprised with the analysis you made
to create this particular submit incredible. Magnificent job!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 22:46

Hey there! I’m at work browsing your blog from my new apple iphone!
Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!

Keep up the superb work!

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 03:58

I visited various sites except the audio feature for
audio songs current at this web page is actually fabulous.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 14:17

Greetings from Florida! I’m bored to tears at work
so I decided to browse your site on my iphone during lunch break.
I love the info you present here and can’t wait to take a look when I get home.

I’m amazed at how fast your blog loaded on my phone .. I’m not even using WIFI,
just 3G .. Anyhow, amazing site!

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 06:52

I like what you guys are up too. This type of clever work and exposure!
Keep up the fantastic works guys I’ve added you guys to my personal blogroll.

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 06:46

Now I am ready to do my breakfast, afterward having my breakfast coming
over again to read other news.

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 04:34

My partner and I stumbled over here different website and
thought I might as well check things out. I like what I see
so now i’m following you. Look forward to looking over your web page
again.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 18:28

It’s awesome in favor of me to have a web page, which is
valuable in favor of my know-how. thanks admin

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 07:52

Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it is really
informative. I’m gonna watch out for brussels. I’ll be grateful if you continue this in future.

A lot of people will be benefited from your writing. Cheers!

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 03:57

If some one wants to be updated with hottest technologies therefore he must be go to see
this web site and be up to date every day.

Reply
sling tv 2 January 2020 at 20:03

What a material of un-ambiguity and preserveness of valuable experience on the
topic of unpredicted feelings.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 07:03

If some one wishes to be updated with newest technologies afterward
he must be go to see this website and be up to date everyday.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 09:56

Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple adjustements
would really make my blog stand out. Please let me know where you got your theme.
Bless you

Reply
sling tv https://asksylphoflight.tumblr.com/ 7 January 2020 at 21:24

Hi! I simply wish to offer you a big thumbs up for the great information you’ve got here on this post.
I’ll be returning to your site for more soon.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 18:28

It’s really a cool and helpful piece of info. I’m glad that you simply shared this helpful information with us.
Please keep us informed like this. Thanks for sharing.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 16:36

I’m really enjoying the design and layout
of your site. It’s a very easy on the eyes which makes it much
more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?

Outstanding work!

Reply
sling tv 17 January 2020 at 08:13

Does your blog have a contact page? I’m having problems locating it but,
I’d like to shoot you an email. I’ve got some recommendations for your blog you might be interested in hearing.
Either way, great site and I look forward to seeing it improve over time.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 18:48

Hi, I do think this is an excellent blog. I stumbledupon it ;
) I may return once again since I saved as a favorite it.
Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

Reply
sling tv best package 2020 25 January 2020 at 00:03

Thank you for any other informative website.
The place else could I get that type of information written in such an ideal manner?
I’ve a project that I am just now running on, and I’ve been at the glance out for such info.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 07:59

continuously i used to read smaller articles or reviews that also clear their motive, and that is also happening with this post
which I am reading at this time.

Reply