• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • เปิดสถิติที่น่าสนใจหลังเกมหงส์ดับสิงห์ “ซาลาห์” ยิงนอกกรอบเข้ารอบปี
ข่าวลิเวอร์พูล

เปิดสถิติที่น่าสนใจหลังเกมหงส์ดับสิงห์ “ซาลาห์” ยิงนอกกรอบเข้ารอบปี

อ็อพต้า เจ้าพ่อสถิติชื่อดังเปิดเผยสถิติที่น่าสนใจหลังเกมที่ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล เปิดบ้านเอาชนะ “สิงห์บลู” เชลซี ไป 2-0

– ลิเวอร์พูลชนะในพรีเมียร์ลีกไปแล้ว 26 นัดในฤดูกาลนี้ทาบสถิติปี 2014 ที่ได้รองแชมป์ ส่วนชัยชนะต่อฤดูกาลนี้มากกว่านี้ต้องย้อนไปฤดูกาล 1978-79 ที่เอาชนะไป 30 เกม

-นับตั้งแต่ฤดูกาลก่อน ซาลาห์ ยิงประตูรวมทุกรายการไปแล้ว 66 ประตูมากสุดเหนือนักเตะคนใดที่เล่นในพรีเมียร์ลีก

– ซาลาห์ ยิงนอกกรอบเป็นประตูหนแรกนับตั้งแต่เดือนมกราคมปี 2018 ที่เจอกับแมนเชสเตอร์ ซิตี้

– ซาดิโอ มาเน ยิงไปแล้ว 21 ประตูรวมทุกรายการในฤดูกาล 2018/19 มากกว่านักเตะคนไหนในอังกฤษ

-ลิเวอร์พูล ปลดล็อกเอาชนะเชลซีในพรีเมียร์ลีกได้ครั้งแรกรอบ 7 นัดหลังก่อนหน้านี้เสมอ 4 และแพ้ 2

Related posts

เผยแล้วผู้อยู่เบื้องหลังชักจูงเปแอสเชสอย ‘คูตี้’ มกราคมนี้

ต้องแบบนั้น! คาริอุส ยันไม่เคยคิดชิ่งหงส์แม้เจอช่วงลำบาก

ดรั๊กเลอร์ไหมล่ะ!! ยูฟ่าชี้ ‘เปแอสเช’ ขายนักเตะ 53 ล้าน

22 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 08:37

Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in accession capital to assert
that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 23:46

Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
I mean, what you say is valuable and everything.
But imagine if you added some great pictures or video clips
to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and
videos, this site could certainly be one of the best in its field.
Superb blog!

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 14:58

Excellent, what a blog it is! This webpage provides helpful facts to us, keep it up.

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 13:57

It’s an remarkable post designed for all the web visitors; they will take benefit from it I am sure.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 05:18

I loved as much as you will receive carried out right here.
The sketch is attractive, your authored material stylish.
nonetheless, you command get got an impatience over that
you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 07:48

Hi there! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d ask.

Would you be interested in trading links or maybe guest
writing a blog article or vice-versa? My blog covers a lot of the same topics as
yours and I believe we could greatly benefit from each other.
If you might be interested feel free to send me an e-mail.

I look forward to hearing from you! Wonderful blog by the way!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 15:18

Hi there to every one, the contents existing
at this site are genuinely remarkable for people knowledge, well, keep up the good work fellows.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 18:46

WOW just what I was searching for. Came here by searching for ps4 games

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 13:06

Hi, Neat post. There is a problem together with your site in internet explorer, would test this?
IE still is the market leader and a good element
of people will miss your excellent writing due to this problem.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 15:12

Hi, i think that i saw you visited my blog so i came to
“return the favor”.I’m attempting to find things to enhance my site!I suppose its ok to use a few
of your ideas!!

Reply
ps4 games 14 December 2019 at 09:38

Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the pictures aren’t
loading correctly. I’m not sure why but I think its a linking issue.
I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same results.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 17:33

An interesting discussion is definitely worth comment.

I think that you should publish more on this topic, it may not be a taboo matter
but usually people don’t talk about such topics.
To the next! Many thanks!!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 04:58

Just desire to say your article is as amazing.
The clearness to your submit is just spectacular and that i can suppose you’re a professional on this
subject. Well with your permission let me to snatch your feed to keep up to date with
forthcoming post. Thanks 1,000,000 and please
continue the gratifying work.

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 15:26

Hey there! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?
My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing months of hard work
due to no back up. Do you have any methods to stop hackers?

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com/ sling tv 5 January 2020 at 05:15

You are so awesome! I don’t believe I’ve truly read
through a single thing like this before. So nice to find another person with a few original thoughts on this subject.
Seriously.. thank you for starting this up.
This website is one thing that is needed on the web, someone with a little originality!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 08:19

My brother recommended I might like this blog. He was entirely
right. This post truly made my day. You cann’t imagine just how much time I had spent
for this info! Thanks!

Reply
sling tv asksylphoflight 7 January 2020 at 20:31

hey there and thank you for your information – I have certainly picked
up anything new from right here. I did however expertise a few technical points using
this web site, since I experienced to reload the site a lot
of times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK?
Not that I am complaining, but slow loading instances times will very frequently affect your placement in google and can damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords.

Well I’m adding this RSS to my email and could look out
for much more of your respective intriguing content.
Ensure that you update this again very soon.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 15:29

It’s great that you are getting ideas from this piece of writing as well as from our
dialogue made here.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 16:14

bookmarked!!, I like your website!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 22:44

When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment is added
I get several emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service?
Bless you!

Reply
sling tv 19 January 2020 at 05:27

Hello there! I could have sworn I’ve visited this web site
before but after going through a few of the articles I realized
it’s new to me. Anyways, I’m definitely delighted I stumbled upon it and
I’ll be book-marking it and checking back often!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 09:08

Simply wish to say your article is as amazing. The clearness
in your post is just excellent and i could
assume you are an expert on this subject. Well with
your permission allow me to grab your RSS
feed to keep up to date with forthcoming post.
Thanks a million and please keep up the enjoyable
work.

Reply