• Home
  • ข่าวลิเวอร์พูล
  • ฟานไดค์ รู้อยู่แล้วมาหงส์ลุ้นแชมป์แน่ รับสุดบ้าแต้มขนาดนี้ยังไม่ได้แชมป์
ข่าวลิเวอร์พูล

ฟานไดค์ รู้อยู่แล้วมาหงส์ลุ้นแชมป์แน่ รับสุดบ้าแต้มขนาดนี้ยังไม่ได้แชมป์

เวอร์จิล ฟานไดค์ กองหลังค่าตัวแพงของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ยอมรับว่าเขารู้อยู่แล้วว่าสโมสรนี้คือสโมสรที่เหมาะสมสำหรับเขา พร้อมกับชี้ว่าแต้มรวมขนาดนี้แต่ยังไม่ได้เป็นแชมป์พรีเมียร์ลีก

ปัจจุบันหงส์แดงมี 82 แต้มนำหน้า แมนเชสเตอร์ ซิตี้ 2 แต้ม โดย ฟานไดค์ ชี้ว่าคะแนนขนาดนี้แต่ยังไม่การันตีแชมป์แม้แต่น้อย

“ผมรู้สึกทันทีเลยนะว่านี่คือสโมสรที่เหมาะสมสำหรับผม ผมรู้สึกได้เลยด้วยนักเตะที่เรามีที่นี่รวมถึงผู้จัดการทีมและแฟนบอลรอบๆสโมสร” ฟานไดค์ กล่าว

“ผมรู้สึกว่าเราสามารถท้าทายแชมป์ได้ ผมมาเมื่อช่วงหน้าหนาวปีก่อนและได้เล่นรอบชิงแชมเปียนส์ลีกทันทีมันเซอร์ไพรส์เล็กน้อยสำหรับตัวเองแต่มันเป็เนื่องที่ผมต้องการให้เกิดขึ้นอยู่แล้ว

“ตอนนี้เรามีทีมในลีกที่กำลังเล่นได้ดีและมันก็บ้านิดหน่อยที่แต้มรวมของเราทั้งคู่มันเยอะมากและหนึ่งในนั้นยังไม่ได้เป็นแชมป์”

Related posts

ต้องลองดู!! ‘ฟาน ไดค์’ ลั่นพร้อมจับคู่โกเมซยาวๆ คุยรู้ใจกันดี

คล็อปป์ลั่นขอทุ่มทุกอย่างที่เพื่อล่าแชมป์ปีนี้

เฮียแลมพ์ พูดถึง JK หลังพาหงส์เข้าโหมดยิงไส้แตก

10 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 20:15

Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
You obviously know what youre talking about,
why throw away your intelligence on just posting videos to your weblog when you could be giving us something informative to read?

Reply
that coconut oil 26 November 2019 at 04:56

It’s hard to come by well-informed people in this particular subject,
however, you seem like you know what you’re talking
about! Thanks

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 01:20

I have been exploring for a bit for any high quality articles or weblog posts
on this kind of space . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this web site.
Studying this info So i’m happy to exhibit that I’ve
an incredibly good uncanny feeling I came upon exactly
what I needed. I such a lot indisputably will make certain to do not overlook this website and provides it a glance regularly.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 04:25

It’s very trouble-free to find out any topic on net as compared
to textbooks, as I found this article at this
web site.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:58

Your style is really unique in comparison to other people I’ve read stuff from.

Many thanks for posting when you’ve got the opportunity, Guess I will just bookmark this site.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 09:28

Good day I am so grateful I found your blog page, I really found you by
accident, while I was searching on Askjeeve for something else, Anyways I am here now and
would just like to say cheers for a marvelous post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t
have time to look over it all at the minute but I have saved it
and also added your RSS feeds, so when I have time
I will be back to read a lot more, Please do keep up the fantastic work.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 12:31

My spouse and I stumbled over here coming from
a different website and thought I might as well check things out.
I like what I see so now i’m following you. Look
forward to looking into your web page repeatedly.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 07:10

It’s very simple to find out any matter on net
as compared to books, as I found this post at this web page.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 12:51

Ahaa, its nice dialogue on the topic of this
paragraph here at this webpage, I have read all that, so at this time me also commenting at this place.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 19:14

Fastidious response in return of this difficulty with real arguments and
telling all about that.

Reply