ข่าวลิเวอร์พูล

ไปดีกว่า!! “ชิริเบญา” ดาวรุ่งหงส์อยากย้ายทีมถาวร

เปโดร ชิริเบญา ดาวรุ่งของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ยอมรับว่าเขาอยากย้ายออกจากถิ่นแอนฟิลด์ถาวร

ดาวเตะวัย 21 ปีผิดหวังในการย้ายไปเล่นให้กับทีมในลีกสองของสเปนอย่าง เอ็กซ์เตรมาดูราในช่วงเดือนมกราคมที่ผ่านมาหลังไม่ค่อยได้รับโอกาสลงสนามเท่าที่ควร

ไม่เพียงแค่นี้ในยุคของ เยอร์กเน คลอปป์ เจ้าตัวก็ได้รับโอกาสลงสนามครั้งสุดท้ายต้องย้อนไปถึงเดือนพฤษภาคมปี 2016

ล่าสุดทำให้เจ้าตัวยอมรับว่าเขาต้องการย้ายออกจากทีมในซัมเมอร์นี้

ทั้งนี้ ชิริเบญา เคยตกเป็นข่าวกับทาง เชลติก จ่าฝูงลีกสกอตแลนด์ด้วย

Related posts

คดีพลิก! สเตอร์ริดจ์ เหมือนจะไม่ได้ซบ ‘เบซิคตัส’ เพราะเหตุนี้

ขอบคุณฟ้า! ‘ซาลาห์’ ผ่านความฟิตทันเจอเรือใบอาทิตย์นี้

รอลุ้น!! ฟานไดค์ควงมาเน ติดโผ 6 แข้งชิงยอดเยี่ยมแห่งปี PFA

10 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 03:41

It’s an amazing paragraph for all the web viewers; they will obtain benefit from it I am sure.

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 20:54

Wow, fantastic blog layout! How long have you been blogging for?
you make blogging look easy. The overall look of your
site is great, let alone the content!

Reply
http://tinyurl.com 25 November 2019 at 09:31

Keep on writing, great job!

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 18:03

This info is worth everyone’s attention. How can I find out more?

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 12:11

What’s up, I would like to subscribe for this webpage to obtain latest updates, so where can i do it please assist.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 23:47

I think the admin of this website is genuinely working hard for his
site, for the reason that here every material is quality based data.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 14:11

I got this web site from my buddy who informed me on the topic of
this website and now this time I am browsing this web page and reading very informative articles at this time.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 06:08

Hi there Dear, are you actually visiting this site on a regular basis, if so then you will absolutely take pleasant know-how.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 22:30

If you want to obtain much from this post then you have to apply these methods
to your won blog.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 19:08

You’ve made some good points there. I checked on the web for additional information about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

Reply