ข่าวลิเวอร์พูล

“ลียง” พร้อมขาย “เฟคีร์” หงส์ขึ้นแท่นตัวเต็งดึงร่วมทัพ

“เลอกิ๊ป” สื่อดังแดนน้ำหอมรายงานว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล กลายเป็นตัวเต็งคว้าตัว นาบิล เฟคีร์ กองกลางของลียงมาร่วมทีมอีกครั้ง

ดาวเตะวัย 25 ปีเกือบจะย้ายมาเล่นให้กับหงส์แดงเมื่อซัมเมอร์ที่ผ่านมากระทั้งมีปัญหากับการตรวจร่างกายของเขารวมถึงค่าตัวที่แพงถึง 53 ล้านปอนด์

ทำให้ หงส์แดง เริ่มลดระดับความสนใจแข้งรายนี้ และทางเชลซี รวมถึง เอฟเวอร์ตัน ก็ตกเป็นข่าวกับกองกลางทีมชาติฝรั่งเศสแทน

อย่างไรก็ตามล่าสุดจากสื่อดังกล่าวเผยว่า หงส์แดง ยังเป็นตัวเต็งคว้าตัวแข้งรายนี้ไปร่วมทีม และทางลียงก็พร้อมขายแข้งรายนี้หลังเจ้าตัวไม่ยอมต่อสัญญาฉบับใหม่ออกไป

Related posts

หงส์จ้าก!! ยักษ์ร่วมลีก โผล่แจมล่าตัว ‘ฟานไดค์’ มกรานี้

จัดมา!! หงส์เกทับเสือเหลืองหวังเช็กบิล “อาซาร์ด” ซัมเมอร์นี้

ชาบู!! เผย “มาเน” ซัด 4 เกมพรีเมียร์ลีกติดต่อกันครั้งแรกในชีวิต

12 comments

plenty of fish dating site 26 November 2019 at 20:45

Howdy! This post couldn’t be written any better!
Reading through this post reminds me of my old room
mate! He always kept talking about this. I will forward
this post to him. Pretty sure he will have a good
read. Many thanks for sharing!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 07:31

Hi there to all, it’s in fact a good for me to go to see this web page, it consists of valuable Information.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 00:10

magnificent issues altogether, you simply won a emblem new
reader. What might you recommend in regards to your
submit that you made some days ago? Any certain?

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 16:29

Spot on with this write-up, I actually feel this website needs a lot more attention. I’ll probably be back again to
read through more, thanks for the advice!

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 20:55

Hey very nice blog!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 10:41

You really make it appear so easy with your presentation but I to find this matter to be really one thing which I think I’d never understand.
It seems too complex and very wide for me. I am looking ahead for your next publish, I’ll
try to get the hang of it!

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 06:10

I’m truly enjoying the design and layout of your blog. It’s a very easy on the eyes
which makes it much more enjoyable for me to come here
and visit more often. Did you hire out a developer to
create your theme? Great work!

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com/ sling tv 5 January 2020 at 12:16

Every weekend i used to pay a visit this site, because i wish
for enjoyment, as this this site conations genuinely fastidious funny data too.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 06:50

These are actually enormous ideas in on the topic of blogging.
You have touched some fastidious factors here.

Any way keep up wrinting.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 19:50

It’s awesome to pay a visit this web site and reading the views of all
colleagues regarding this piece of writing, while I am also keen of getting know-how.

Reply
sling tv 19 January 2020 at 10:12

Hey there would you mind stating which blog platform you’re using?
I’m looking to start my own blog in the near future but I’m having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design and style seems
different then most blogs and I’m looking for something completely unique.

P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!

Reply
sling tv best package 2020 24 January 2020 at 23:34

Hi there, I found your website by means of Google even as looking for
a comparable topic, your site got here up, it appears to be
like great. I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, just became alert to your blog through Google, and located that it is really informative.
I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate
if you happen to proceed this in future. A lot of other folks will likely be benefited out of your
writing. Cheers!

Reply