ข่าวลิเวอร์พูล

เป๊ป ถึงกับอุทาน เผยความรู้สึกหลังหงส์ได้ประตูชัยดับไก่

เป๊ป กวาร์ดิโอลา กุนซือของแมนเชสเตอร์ ซิตี้ เผยความรู้สึกหลังจากที่ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ได้ประตูเฉือนเอาชนะ สเปอร์ส 2-1 เมื่อสุดสัปดาห์ที่ผ่านมา

หงส์แดง มาได้ประตูชัยในช่วงท้ายเกมจากการทำเข้าประตูตัวเองของ โทบี อัลเดอร์ไวรัลด์ ทำเอาเป๊ปถึงกับเซ็งไปตามๆกันโดยเจ้าตัวกล่าวว่า

“เมื่อคุณเห็นพวกเขาคุณจะบอกว่า แม่งเอ้ย แต่ไม่มีใครบอกว่ามันคงจะง่ายหรอกที่จะเป็นแชมป์ ไม่มีใครการันตีได้ เรารู้ ผมก็รู้” เป๊ป กล่าว

“มันเป็นความท้าทายที่มากขึ้นกว่าเดิม หลังจากผ่านไปสักพักคุณบอกว่ามันคงจะอเมซิงกับสิ่งที่เราทำตอนนี้ นี่คือทีมที่เหลือเชื่อที่พร้อมจะต่อสู้เพื่อล่าแชมป์”

Related posts

‘อลอนโซ’ เผยเหตุทำไม ‘เจอร์ราร์ด’ อาจคุมหงส์แดง

ตรงประเด็น! อดีตผอ.หงส์วอนเจ้าของหงส์ทุ่มล่าแชมป์เพื่อแฟนบอล

แฟนอุ่นใจ! ‘บริวสเตอร์’ ตกลงสัญญาอาชีพกับหงส์แล้ว

11 comments

Slot Online Depo Pulsa 29 May 2020 at 23:31

You really make it seem so easy with your presentation but I find
this topic to be really something which I think I would
never understand. It seems too complicated and extremely broad for me.
I’m looking forward for your next post, I’ll try to get the hang of it!

Reply
berita saham hari ini 6 June 2020 at 21:56

We absolutely love your blog and find nearly all of your post’s to be just what I’m looking for.

can you offer guest writers to write content in your case?

I wouldn’t mind composing a post or elaborating on some
of the subjects you write regarding here. Again, awesome weblog!

Reply
https://tinyurl.com/rsacwgxy g 22 June 2020 at 13:50

Hello would you mind sharing which blog platform you’re using?
I’m planning to start my own blog in the near future but I’m having a difficult
time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
The reason I ask is because your design seems different
then most blogs and I’m looking for something completely
unique. P.S Sorry for being off-topic but I had
to ask!

Reply
Digna Gawith 24 June 2020 at 20:38

They phone the author Shonda although she doesn’t actually like staying named like that. Managing folks has been his job for some time and his wage has been truly fulfilling. California is exactly where I’ve generally been dwelling but I will have to move in a 12 months or two. I am genuinely fond of carrying out inside layout but I don’t have the time recently.

Reply
www.ctwhitetailassociation.com 26 June 2020 at 09:53

My family all the time say that I am wasting my time
here at net, except I know I am getting familiarity every day by reading
thes fastidious content.

Reply
play games 26 June 2020 at 17:58

Excellent beat ! I wish to apprentice whilst you amend your site, how
can i subscribe for a weblog web site? The account aided me a applicable deal.
I have been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright transparent
concept.

Reply
viper.anarchygaming.uk 27 June 2020 at 09:25

Howdy! I know this is kinda off topic but I’d figured
I’d ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
My site discusses a lot of the same topics as yours and
I feel we could greatly benefit from each other. If you are interested feel
free to send me an e-mail. I look forward to hearing from you!
Great blog by the way!

Reply
cbd oil that works 2020 28 June 2020 at 09:21

Thanks for sharing such a good opinion, paragraph is good,
thats why i have read it fully

Reply
cbd oil that works 2020 29 June 2020 at 16:41

Hi all, here every person is sharing these kinds of knowledge, therefore it’s pleasant to
read this blog, and I used to pay a visit this webpage all the time.

Reply
Ping Scrim 1 July 2020 at 00:38

The identify of the author is Jere and he entirely digs that name. My task is an workplace clerk. My wife doesn’t like it the way I do but what I actually like performing is to foundation soar but I don’t have the time currently. California is wherever my house is and I don’t prepare on changing it.

Reply
Rocco Gory 4 July 2020 at 05:50

I was able to find good advice from your articles.

Reply