ข่าวลิเวอร์พูล

โคตรหล่อ!! ซาลาห์ เที่ยวทะเลเขียนข้อความ YNWA บนชายหาด

หล่อจริงๆสำหรับ โม ซาลาห์ ปีกของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล หลังไปเที่ยวทะเลพร้อมกับสลักข้อความบนชายหาดว่า YNWA สัญลักษณ์ของหงส์แดง

ซาลาห์ ถอนตัวจากทีมชาติอียิปต์ทำให้สุดสัปดาห์นี้เขาว่างไม่มีเกมการแข่งขันที่ต้องลงสนาม

ก่อนที่เจ้าตัวจะเดินทางไปทะเล ก่อนจะโพสต์รูปภาพลงในอินสตาแกรมของตัวเองโดยเป็นรูปภาพที่เขาเขียน YNWA บนชายหาด ทำเอาสาวกหงส์แดงถึงกับถูกใจอย่างมาก

ซาลาห์ กำลังมีฟอร์มที่ย่ำแย่จนมีเสียงวิพากษ์วิจารณ์ แต่การกระทำแบบนี้ของเขาทำให้สาวกเดอะค็อปอาจมองเขาในแง่บวกยิ่งขึ้น

 

View this post on Instagram

#YNWA

A post shared by Mohamed Salah (@mosalah) on

Related posts

โกรธอะไรมา! ‘เนวิลล์’ จวก ‘ชากิรี่’ ไร้ความมืออาชีพ

คงไม่ได้กลับมา!! ค้อนสนดึง “ไคลน์” 15 ล้าน

สื่อเลี่ยนปูด “หงส์แดง” ยังสนใจดึง “เฟคีร์” เดือนนี้

14 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 08:09

I am now not certain where you are getting your information, but great topic.
I must spend some time studying more or understanding more.
Thank you for magnificent info I was on the lookout for this information for my mission.

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 17:20

First of all I want to say fantastic blog!
I had a quick question which I’d like to ask if you do not mind.

I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
I’ve had trouble clearing my mind in getting my thoughts out.
I do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost
just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
Cheers!

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 00:37

Thanks very interesting blog!

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 01:49

I got this web page from my friend who told me on the topic of this site
and at the moment this time I am browsing this web page and reading very
informative articles at this time.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 14:14

I could not refrain from commenting. Well written!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 19:02

Your mode of telling the whole thing in this post is
really pleasant, every one can effortlessly be
aware of it, Thanks a lot.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 05:13

Fantastic goods from you, man. I have understand
your stuff previous to and you are just extremely excellent.
I really like what you’ve acquired here, certainly like what you’re stating and the
way in which you say it. You make it enjoyable and you still take care of to keep it wise.

I cant wait to read much more from you. This is actually a
great web site.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 10:17

Greetings from Idaho! I’m bored to death at work so I decided to browse your site on my
iphone during lunch break. I enjoy the information you present here and can’t wait to take a look
when I get home. I’m shocked at how fast your
blog loaded on my phone .. I’m not even using WIFI, just 3G ..
Anyhow, amazing blog!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 05:21

Whoa! This blog looks exactly like my old one! It’s on a totally
different topic but it has pretty much the same page layout and design.
Great choice of colors!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 11:52

My partner and I stumbled over here from a different page and thought I might check things out.
I like what I see so now i am following you.

Look forward to exploring your web page for a second time.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 22:50

Hi! I’m at work browsing your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts!

Keep up the fantastic work!

Reply
sling tv 17 January 2020 at 09:20

I loved as much as you’ll receive carried out right here.
The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
nonetheless, you command get got an nervousness over
that you wish be delivering the following.
unwell unquestionably come more formerly again since exactly the same
nearly very often inside case you shield this increase.

Reply
Kenny 15 February 2020 at 23:48

Hello, this weekend is good in favor of me, since this time i am reading this fantastic informative
piece of writing here at my house.

Reply