ข่าวลิเวอร์พูล

เทพเซิ้งนำทัพ!! เผย 3 แข้งหงส์ไม่ได้ไปต่อฤดูกาลหน้า

“เดอะ ไทมส์” สื่อชื่อดังเกาะอังกฤษเปิด 3 รายชื่อของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ที่จะไม่ได้ไปต่อกับทีมในฤดูกาลหน้า

สามแข้งของหงส์แดงดังกล่าวประกอบด้วย “ดาเนียล สเตอร์ริดจ์, อัลแบร์โต โมเรโน และ ซิมง มินโญเลต์

ทั้งสามรายเป็นตัวสำรองของทีมในฤดูกาลนี้ โดย สเตอร์ริดจ์ ตกกระป๋องเป็นแค่กองหน้าลำดับที่สามต่อจาก โรแบร์โต ฟีร์มิโน และ ดิวอก โอริกี

ส่วน โมเรโน ก็เป็นตัวสำรองของ แอนดรูว์ โรเบิร์ตสัน ในตำแหน่งแบ้กซ้าย และ มินโญเลต์ ก็เป็นแค่ตัวสำรองในตำแหน่งนายทวารต่อจาก อลิสซอน เบกเกอร์

ทำให้ทั้งสามรายนี้อาจไม่ได้ไปต่อในช่วงซัมเมอร์ ซึ่งคลอปป์กำลังวางแผนปล่อยตัวทั้งสามรายนี้ออกจากทีม

Related posts

บีบีซี ประกาศทีมยอดเยี่ยมพรีเมียร์ลีกนัด 12 แข้งหงส์ติด 2 คน

คล็อปป์ ขำหนักกุนซือ คาร์ดิฟฟ์ อวยหงส์เกินจริง

มินนี่ รับไม่ง่ายเลยนั่งตบยุงรอโอกาส ลั่นเข้ากันดีกับอลิสซอน

25 comments

for coconut oil 25 November 2019 at 22:12

Great info. Lucky me I found your site by accident (stumbleupon).
I have book-marked it for later!

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 09:24

Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be
waiting for your further write ups thank you once
again.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 08:50

Wonderful beat ! I would like to apprentice at the same time as you amend
your web site, how can i subscribe for a blog site?

The account aided me a appropriate deal. I were tiny bit acquainted of this
your broadcast offered shiny clear idea

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 20:18

I have read so many articles on the topic of the blogger lovers but this paragraph is genuinely a fastidious article,
keep it up.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 07:52

An interesting discussion is definitely worth comment. There’s no doubt that that you should write more on this subject, it may not be a taboo matter but typically folks don’t speak about these subjects.

To the next! Cheers!!

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 15:47

You need to be a part of a contest for one of the finest sites on the net.
I will highly recommend this website!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 03:46

Appreciate the recommendation. Will try it out.

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 31 December 2019 at 17:11

It’s very simple to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found
this article at this website.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 06:10

I’m not sure why but this weblog is loading incredibly
slow for me. Is anyone else having this issue or is it a issue on my end?
I’ll check back later on and see if the problem still exists.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 06:44

Pretty! This was a really wonderful post. Thanks for providing these details.

Reply
sling tv 18 January 2020 at 20:19

May I just say what a comfort to find somebody who genuinely understands what they’re talking about over the internet.
You certainly realize how to bring a problem to light and make it important.
More people ought to check this out and understand this side of the story.
I was surprised you are not more popular because you definitely have the gift.

Reply
sling tv 19 January 2020 at 10:40

Good info. Lucky me I ran across your website by chance (stumbleupon).
I have book-marked it for later!

Reply
think g 11 June 2020 at 08:28

I want to to thank you for this very good read!! I definitely
enjoyed every bit of it. I have got you book marked to check out new things you post…

Reply
g these 12 June 2020 at 03:34

Do you have a spam issue on this website; I also am a blogger, and
I was wanting to know your situation; we have developed some nice methods and we
are looking to exchange techniques with other folks, please shoot me
an e-mail if interested.

Reply
g who 13 June 2020 at 01:25

Hi, I think your blog might be having browser compatibility
issues. When I look at your blog in Safari, it looks fine
but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, amazing blog!

Reply
g 13 June 2020 at 09:00

I love what you guys are usually up too. This kind of clever work and
reporting! Keep up the terrific works guys I’ve included you guys to our blogroll.

Reply
http://tinyurl.com/y8348kyk 15 June 2020 at 02:53

When someone writes an paragraph he/she maintains the plan of a user in his/her mind that how
a user can know it. Therefore that’s why this post is great.

Thanks!

Reply
g https://tinyurl.com/rsacwgxy 24 June 2020 at 00:00

Hi there, I desire to subscribe for this web site to get latest updates, so where can i do it please help out.

Reply
tinyurl.com 26 June 2020 at 19:53

Ahaa, its fastidious discussion on the topic of this post here
at this website, I have read all that, so at this time me also commenting here.

Reply
cbd oil that works 2020 27 June 2020 at 15:47

Having read this I believed it was very enlightening.

I appreciate you finding the time and energy to put this article together.
I once again find myself personally spending way too much time both reading and commenting.
But so what, it was still worthwhile!

Reply
https://littleworldgifts.weebly.com/ 4 July 2020 at 15:35

This is really interesting, You are a very skilled blogger.
I have joined your feed and look forward to seeking more of your great post.
Also, I have shared your web site in my social networks!

Reply
web hosting company 22 July 2020 at 08:01

Hurrah! After all I got a web site from where I be capable of
genuinely get useful information concerning my study and knowledge.

Reply
best web hosting company 23 July 2020 at 11:02

I do trust all the ideas you’ve offered in your post. They are very convincing and will definitely work.
Nonetheless, the posts are too short for starters. May just you please lengthen them a little from subsequent time?
Thank you for the post.

Reply
cheap flights 2020 28 July 2020 at 09:06

Hi! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new project
in a community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have done a outstanding job!

Reply
website hosting companies 6 August 2020 at 21:00

whoah this weblog is fantastic i love studying your posts.
Stay up the good work! You recognize, lots of individuals are searching round for this
information, you can aid them greatly.

Reply