ข่าวลิเวอร์พูล

แดงเดือดนอกสนาม!! หงส์เปิดศึกผีล่าตัว “ฮาเมส”

“ทอล์กสปอร์ต” สื่อดังรายงานว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล กำลังทำศึกแดงเดือดนอกสนามกับ “ผีแดง” แมนเชสเตอร์ ยูไนเต็ด ล่าตัว ฮาเมส โรดริเกซ กองกลางของบาเยิรืน มิวนิก ไปร่วมทีม

ดาวเตะวัย 27 ปีจะหมดสัญญายืมตัวกับทางบาเยิร์น มิวนิก ในซัมเมอร์นี้ และทางบาเยิร์นจะไม่ซื้อขาดทำให้ ฮาเมส จะย้ายกลับไปยังสโมสรแม่อย่าง เรอัล มาดริด

อย่างไรก็ตามการเข้ามาคุมทีมอีกครั้งของ ซีเนอดีน ซีดาน อาจทำให้ ฮาเมส โรดริเกซ หมดอนาคต และทางราชันชุดขาวก็พร้อมที่จะขายแข้งรายนี้โดยมี แมนเชสเตอร์ ยูไนเต็ด และ ลิเวอร์พูล ให้ความสนใจ

ตามรายงานอีกสื่อจากสเปนอย่าง “เอลคอนฟิเดนเชียล” ระบุว่า เรอัล มาดริด ต้องการได้ค่าตัวแข้งรายนี้ที่ 70 ล้านปอนด์ แต่ทั้งคู่พร้อมจะจ่ายในราคาเพียง 50 ล้านปอนด์เท่านั้น

Related posts

‘คล็อปป์’ พูดถึงตลาด 4 วันสุดท้ายจะมีอะไรเกิดขึ้นบ้าง

‘ชากิรี่’ เผยแล้ว ไอดอลยามเด็กคือใคร ???

‘ฮามันน์’ เชื่อ ‘ฟาน ไดค์’ ปะทะ ‘ลูกากู’ คีย์สำคัญแดงเดือด

7 comments

tinyurl.com 25 November 2019 at 01:36

Awesome post.

Reply
coconut oil was 25 November 2019 at 20:06

What’s up Dear, are you truly visiting this web site on a regular basis,
if so afterward you will absolutely take pleasant experience.

Reply
coconut oil for 26 November 2019 at 00:32

Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other websites?
I have a blog based on the same information you discuss and would really like to have you
share some stories/information. I know my audience would enjoy your
work. If you are even remotely interested, feel free
to send me an e-mail.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 05:45

Useful information. Lucky me I found your site accidentally, and
I am surprised why this accident didn’t happened in advance!
I bookmarked it.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 03:43

Wow! This blog looks just like my old one! It’s on a
totally different subject but it has pretty much the same
layout and design. Wonderful choice of colors!

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 20:35

I’m extremely impressed together with your writing skills as well as with the layout for your blog.

Is that this a paid subject or did you customize it your self?
Either way stay up the excellent high quality writing, it is rare
to look a great blog like this one nowadays..

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 01:50

Hi! I just would like to offer you a big thumbs up for the excellent information you’ve got here on this post.
I’ll be coming back to your web site for more soon.

Reply