ข่าวลิเวอร์พูล

“อลิสซอน” วอนอย่านำตนไปเทียบ “นอยเออร์” รับยังห่างชั้นอีกเยอะ

อลิสซอน เบกเกอร์นายทวารของลิเวอร์พูล ถ่อมตนวอนอย่านำตนไปเปรียบเทียบกับ มานูเอล นอยเออร์ นายด่านของบาเยิร์น มิวนิก โดยยอมรับว่า นอยเออร์ นั้นเหนือกว่าและตลอด 10 ปีที่ผ่านมาอาจเป็นโกลที่ดี่สุดก็ว่าได้

“ผมเปรียบเทียบกับนอยเออร์ไม่ได้หรอก” นายประตูหงส์แดงกล่าว

“เขาคือหนึ่งในโกลที่ดีที่สุดในรอบ 10 ปีบางทีอาจจะดีที่สุดเลยด้วยซ้ำ

“เขาคว้าแชมป์ทุกอย่างมาแล้วและผมก็แค่เพิ่มเริ่มต้นเอง เขาเป็นคนที่ผมนำมาเป็นตัวอย่างและเป็นคนที่ยอดเยี่ยม

“การต่อกรกับเขาเหมือนเป็นฝันที่แท้จริง”

Related posts

JK อัพเดตอาการเดี้ยง “เกอิตา” โดนเปลี่ยนออกระหว่างเกม

ลอว์โร วิเคราะห์เจาะลึก “หงส์แดง” เปิดบ้านชนเบิร์นลีย์

เสริมกระดูก! หงส์แดงปล่อย ‘โย่งกรูยิช’ ซบ ‘คาร์ดิฟฟ์’ ยืมตัว

18 comments

plenty of fish dating site 27 November 2019 at 01:57

Hello would you mind letting me know which hosting company you’re
utilizing? I’ve loaded your blog in 3 different web browsers and I must say this blog loads a lot faster
then most. Can you suggest a good internet hosting provider at a fair price?
Thanks a lot, I appreciate it!

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 15:11

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets
I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter
updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite
some time and was hoping maybe you would have some
experience with something like this. Please let
me know if you run into anything. I truly enjoy reading
your blog and I look forward to your new updates.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 11:21

Hi there mates, how is the whole thing, and what you wish for to say
regarding this piece of writing, in my view its
truly amazing for me.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 07:11

Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I was wanting
to know your situation; many of us have created some nice methods and we
are looking to exchange methods with others, be sure to shoot me an email
if interested.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 03:42

Excellent goods from you, man. I’ve understand your
stuff previous to and you’re just too great. I really like what you
have acquired here, really like what you are stating and the way in which you say it.
You make it enjoyable and you still care for to keep it wise.
I can not wait to read much more from you. This is really a tremendous site.

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 14:20

Nice replies in return of this question with genuine arguments and describing the whole
thing regarding that.

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 01:46

Tremendous issues here. I am very satisfied to see
your article. Thanks a lot and I am taking a look forward to touch you.
Will you please drop me a mail?

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 01:08

Nice answer back in return of this issue with firm arguments
and telling all regarding that.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 10:38

I am truly grateful to the owner of this web page who has shared
this fantastic post at at this time.

Reply
coconut oil 21 December 2019 at 13:31

Spot on with this write-up, I actually believe that this amazing site
needs much more attention. I’ll probably be back again to read through more, thanks for the
information!

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 18:21

My brother recommended I might like this blog. He was entirely
right. This publish actually made my day. You can not consider just how a lot time I had spent for this info!
Thank you!

Reply
http://asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 20:46

This is really fascinating, You are an excessively professional
blogger. I’ve joined your feed and look ahead to
searching for extra of your excellent post. Additionally, I have shared your website in my social networks

Reply
free trial match.com 1 January 2020 at 08:26

Hi, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.I’m
attempting to find things to improve my website!I suppose its
ok to use some of your ideas!!

Reply
sling tv 2 January 2020 at 18:19

I like looking through an article that can make people think.
Also, thanks for allowing for me to comment!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 08:57

Hey There. I discovered your blog the usage of msn. This is a very well written article.
I’ll make sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful info.
Thank you for the post. I’ll definitely comeback.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 22:19

I’ll immediately grasp your rss as I can not to find your email subscription link or newsletter service.
Do you’ve any? Please let me recognise so that I may subscribe.
Thanks.

Reply
sling tv 19 January 2020 at 11:20

Hi there! This post couldn’t be written any better!
Going through this article reminds me of my previous
roommate! He always kept preaching about this. I’ll send this information to him.
Pretty sure he’s going to have a good read.
I appreciate you for sharing!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 09:06

I’m really loving the theme/design of your blog. Do you ever run into
any internet browser compatibility problems? A small
number of my blog readers have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any advice to help fix this problem?

Reply