ข่าวลิเวอร์พูล

สื่อเบียร์ปูด “หงส์แดง” หวนไล่ล่า “บรันด์ท” อีกรอบ

“บิลด์” สื่อดังประเทศเยอรมนีรายงานว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล รื้อแฟ้มกลับมาไล่ล่าตัว ยูเลียน บรันด์ท ปีกของเลเวอร์คูเซนอีกครั้ง

ดาวเตะวัย 22 ปีตกเป็นข่าวกับ หงส์แดง ตั้งแต่ซัมเมอร์ก่อน จากนั้นเจ้าตัวก่อต่อสัญญาฉบับใหม่กับทีมออกไปทำให้หงส์แดงล้มเลิกความสนใจ

อย่างไรก็ตามด้วยฟอร์มที่ยอดเยี่ยมของเขาในฤดูกาลนี้หลังจากลงสนามไป 32 นัดทำให้หงส์แดงกลับมาให้ความสนใจอีกรอบ

โดย เยอร์เกน คลอปป์ กำลังมองหากองกลางรายใหม่เสริมแกร่งให้กับทีม ซึ่งคาดว่าค่าฉีกสัญญาของเขาอยู่ที่ 21.6 ล้านปอนด์เท่านั้น

Related posts

เนื้อหอมสุดๆ!!!สิงห์ผยองเตรียมร่วมวงชิงตัวบรูวส์เตอร์เสริมคมแบบยืมตัว

เอ้าฮา! เจิดยิงมุขเรื่องอดีตอันหอมหวานหลังซิว UCL ปี 2005

ต้องแบบนั้น!! คล็อปป์ เตือนหงส์ไม่คิดประมาทแม้นำจ่าฝูงยูซีแอล

11 comments

http://tinyurl.com/quest-bars-cheap-39003 23 November 2019 at 16:14

Great blog here! Also your site loads up very fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
I wish my site loaded up as fast as yours lol

Reply
http://tinyurl.com 24 November 2019 at 22:28

Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find
It truly useful & it helped me out much. I
hope to give something back and help others like you aided me.

Reply
coconut oil was 25 November 2019 at 16:24

Quality articles or reviews is the key to invite the viewers to pay a quick visit
the web page, that’s what this site is providing.

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 03:09

Howdy very cool website!! Guy .. Excellent ..
Superb .. I’ll bookmark your website and take the feeds also?
I am satisfied to find numerous useful information here in the publish, we want develop extra techniques in this
regard, thank you for sharing. . . . . .

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 02:55

If some one desires to be updated with most recent technologies afterward he
must be visit this web site and be up to date everyday.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:57

you’re in reality a just right webmaster. The site loading
pace is amazing. It sort of feels that you are doing
any unique trick. Also, The contents are masterpiece. you have done
a wonderful job in this topic!

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 01:13

I’m not certain where you are getting your info,
but great topic. I must spend a while learning more or working out more.
Thanks for wonderful info I used to be on the lookout for this information for my
mission.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 12:10

Hi there, yup this piece of writing is genuinely nice and
I have learned lot of things from it on the topic of blogging.
thanks.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 11:32

Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
I’ll make sure to bookmark it and come back to read more of your useful info.
Thanks for the post. I will definitely return.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 18:30

I wanted to thank you for this very good read!!
I certainly enjoyed every little bit of it. I’ve got you
bookmarked to look at new stuff you post…

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 16:29

This info is priceless. When can I find out more?

Reply