ข่าวลิเวอร์พูล

องค์ลง!! “ฟานไดค์” ซูฮกเทพกี้ ยิงได้ไม่พอ เล่นโคตรดีไปอีก

เวอร์จิล ฟานไดค์ กองหลังค่าตัวแพงของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ซูฮกฟอร์มการเล่นของ ดิวอก โอริกี ที่ยิงได้ 1 ลูกในเกมที่ผ่านมา

โอริกี ซัดลูกที่สามให้กับหงส์แดงในเกมที่เอาชนะ วัตฟอร์ต ขาดลอย 5-0 ซึ่งเกมนี้เขาได้โอกาสลงตัวจริงแทนที่ โรแบร์โต เฟอร์มิโน ที่ได้รับบาดเจ็บ

หลังเกม ฟานไดค์ ออกโรงชื่นชมดาวยิงชาวเบลเยียมรายนี้ว่า

“มันเป็นลูกยิงที่ยอดเยี่ยมต่อหน้าสาวกเดอะค็อป เราเห็นกันแล้วว่า โอริกี นั้นมหัศจรรย์แค่ไหน

“เขาเล่นได้แบบมีชีวิตชีวา และผมก็ยินดีอย่างยิ่งที่เขายิงประตูได้ในเกมนี้”

Related posts

สุดตีน! ‘ซาลาห์’ ซิวยอดเยี่ยมพรีเมียร์-หงส์กุมภาพันธ์ควบสอง

เสริมหน่อย!!!หงส์เตรียมเดินหน้ายื่น 80 ล้านยูโรล่าตัวเปเป้ล่าตาข่าย

ต้องได้แล้ว!! ก็อด ลั่นหงส์แดงมีโอกาสซิวแชมป์พรีเมียร์แบบนอนมา

15 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 16:48

Hello, yes this article is really nice and I have
learned lot of things from it on the topic of blogging.
thanks.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:20

When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a comment
is added I get three emails with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?

Thank you!

Reply
quest bars cheap 1 December 2019 at 01:51

Admiring the commitment you put into your blog and detailed information you offer.
It’s good to come across a blog every once in a while that isn’t the same
old rehashed material. Great read! I’ve bookmarked your
site and I’m adding your RSS feeds to my Google account.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 08:14

For the reason that the admin of this site is working,
no hesitation very rapidly it will be famous, due to its feature contents.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 04:18

I just like the helpful information you supply in your
articles. I will bookmark your blog and check again right here regularly.
I’m rather certain I will be informed a lot of new stuff right here!

Good luck for the following!

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 16:17

Howdy! This is kind of off topic but I need some help from
an established blog. Is it hard to set up your own blog?
I’m not very techincal but I can figure things
out pretty quick. I’m thinking about creating my own but I’m
not sure where to start. Do you have any tips or suggestions?
Thank you

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 07:04

You’ve made some really good points there.
I checked on the internet to learn more about the
issue and found most individuals will go along with your views on this
web site.

Reply
http://sinnedbeyondhelp.tumblr.com/ 28 December 2019 at 11:00

Hi, Neat post. There’s an issue along with your
web site in web explorer, could check this? IE still is the
market chief and a huge component of other folks will leave
out your excellent writing due to this problem.

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 06:25

Right now it looks like Movable Type is the best blogging platform
out there right now. (from what I’ve read) Is that what you’re using on your blog?

Reply
asksylphoflight 31 December 2019 at 21:45

Hey there fantastic blog! Does running a blog similar to this take a great deal of work?
I’ve virtually no expertise in coding however I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, if
you have any recommendations or techniques for new blog
owners please share. I know this is off subject however I just wanted to ask.
Thanks!

Reply
http://tinyurl.com/ 2 January 2020 at 20:31

This is very interesting, You’re a very skilled blogger.

I have joined your feed and look forward to seeking more of your magnificent post.
Also, I have shared your website in my social networks!

Reply
sling tv 3 January 2020 at 12:00

I’m impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog
that’s both equally educative and entertaining, and without a doubt, you’ve hit the nail on the head.
The issue is an issue that too few folks are speaking intelligently about.

I’m very happy I came across this during my search for something regarding this.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 05:37

Awesome site you have here but I was curious if you knew of any community forums that
cover the same topics discussed in this article?
I’d really love to be a part of community where I can get opinions from
other knowledgeable individuals that share the same interest.
If you have any suggestions, please let me know.
Cheers!

Reply
sling tv 15 January 2020 at 18:43

Very good information. Lucky me I recently found your
blog by chance (stumbleupon). I’ve bookmarked it for later!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 22:53

You should be a part of a contest for one of the best websites on the internet.
I am going to recommend this blog!

Reply