ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่รอด!! JK โดนปรับอื้อวิจารณ์เปาเกมเจ๊าค้อน

สมาคมฟุตบอลอังกฤษหรือเอฟเอสั่งปรับเงิน เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล หลังไปวิจารณ์ผู้ตัดสินในเกมที่เสมอกับเวสต์แฮม ยูไนเต็ด 1-1

เหตุการณ์ดังกล่าวเกิดขึ้นตั้งแต่ช่วงต้นเดือนที่ผ่านมา หลังคลอปป์ไปวิจารณ์การปฏิบัติหน้าที่ของ เควิน เฟรนด์ ผู้ตัดสินในเกมดังกล่าว

ทำให้สมาคมฟุตบอลอังกฤษตั้งข้อหาวิจารณ์การปฏิบัติหน้าที่ของผู้ตัดสินโดยอคติ และล่าสุดทางคลอปป์ก็ยอมรับข้อกล่าวหา

ซึ่งทางเอฟเอก็จัดการลงโทษด้วยการปรับเงิน 45,000 ปอนด์กับกุนซือชาวเยอรมันรายนี้ แต่ข่าวดีคือเขาไม่ถูกลงโทษห้ามคุมทีมข้างสนามแต่อย่างใด

Related posts

ยังนำฝูง!! JK ยักไหล่หงส์แพ้เรือไม่ใช่เรื่องใหญ่อะไร

ไม่ต้องไปไหนไกล!! เผย 3 แข้งแซมบ้าหงส์ซ้อมอุ่นเครื่องที่อังกฤษ

อย่าเชียวนะ! บาร์ซ่า เมิน คูตี้’ เบนเป้าล่า’มาเน่’

8 comments

tinyurl.com 23 November 2019 at 18:07

When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added”
checkbox and now each time a comment is added
I get four emails with the same comment. Is there any
way you can remove me from that service? Thanks!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 15:33

Asking questions are truly fastidious thing if you are not understanding anything fully, except
this paragraph offers pleasant understanding yet.

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 05:52

I think this is among the most significant information for me.
And i am glad reading your article. But want to
remark on few general things, The site style
is perfect, the articles is really nice :
D. Good job, cheers

Reply
match.com free trial 29 December 2019 at 13:27

This is really attention-grabbing, You are an excessively
professional blogger. I’ve joined your feed and stay up for in search of extra of your wonderful post.

Additionally, I’ve shared your site in my social networks

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 22:46

There is definately a great deal to learn about this issue.
I love all the points you have made.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 13:49

When someone writes an paragraph he/she maintains the
plan of a user in his/her brain that how a user can be aware of
it. Thus that’s why this piece of writing is outstdanding.
Thanks!

Reply
sling tv 18 January 2020 at 21:35

Hi, this weekend is fastidious for me, because this occasion i am reading this wonderful educational paragraph here
at my home.

Reply
sling tv 29 January 2020 at 12:22

These are genuinely wonderful ideas in regarding blogging.
You have touched some nice points here. Any way keep
up wrinting.

Reply