ข่าวลิเวอร์พูล

ไม่ใช้งั้นขอ!! เบติส กาหัว “สเตอร์ริดจ์” เป้าหมายเสริมทัพซัมเมอร์

“ฟรองซ์ ฟุตบอล” สื่อดังแดนน้ำหอมรายงานว่า เรอัล เบติส กาหัว ดาเนียล สเตอร์ริดจ์ กองหน้าของลิเวอร์พูลคือเป้าหมายเสริมทัพของพวกเขาในซัมเมอร์นี้

ดาวเตะวัย 29 ลงเล่นให้กับหงส์แดงในฤดูกาลนี้ 20 นัดแต่ส่วนมากเป็นแค่ตัวสำรองคอยเปลี่ยนเกม

และสัญญาของเขาก็กำลังจะหมดลงในซัมมเอร์นี้ ทำให้เขาสามารถย้ายไปเล่นให้กับทีมไหนก็ได้ ซึ่งเรอัล เบติส ก็แสดงตัวให้ความสนใจแข้งรายนี้ทันที

ปัจจุบัน เบติส รั้งอันดับที่ 8 ของตารางลาลีกาสเปน และห่างกับพื้นที่แชมเปียนส์ลีกหรือท็อปโฟร์เพียงแค่ 4 แต้มเท่านั้น

Related posts

ยังมีลุ้น! เอเยนต์ ‘โกเร็ตซ์ก้า’ ปัดข่าวตกลงซบเสือใต้

แอนดี้ โรเบิร์ตสัน : “แรงดูถูกพลักดันให้ผมอยากพิสูจน์ตัวเอง”

‘น้าซาร์’ เผยครั้งหนึ่งเคยเกือบซบหงส์แต่เปลี่ยนใจกระทันหัน

14 comments

of coconut oil 26 November 2019 at 00:21

Why viewers still use to read news papers when in this technological globe everything is presented on net?

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 12:07

Aw, this was a really good post. Taking a few minutes and actual effort
to make a good article… but what can I say… I put things off a lot and never manage to get anything done.

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 07:09

First of all I want to say superb blog! I had a quick question which I’d like to
ask if you don’t mind. I was curious to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
I have had a tough time clearing my thoughts in getting my ideas out.

I truly do take pleasure in writing but it just seems
like the first 10 to 15 minutes are generally
lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
Appreciate it!

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 08:56

hi!,I really like your writing very much! percentage we communicate extra approximately your post on AOL?
I require an expert on this house to resolve my problem.
May be that’s you! Having a look ahead to see you.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 14:04

Hello, i think that i saw you visited my weblog so i came to return the want?.I’m attempting to find
things to enhance my website!I suppose its ok to make use of a few of your concepts!!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 10:13

Everyone loves what you guys tend to be up too. Such clever work
and reporting! Keep up the good works guys I’ve you guys
to blogroll.

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 13:27

Hello, i read your blog occasionally and i own a similar one
and i was just wondering if you get a lot of spam remarks?
If so how do you protect against it, any plugin or anything you can suggest?
I get so much lately it’s driving me crazy so any help is very much appreciated.

Reply
ps4 games 11 December 2019 at 07:56

Thanks on your marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you are
a great author. I will be sure to bookmark your blog and may come
back later on. I want to encourage you continue your great work,
have a nice holiday weekend!

Reply
coconut oil 18 December 2019 at 03:49

Hello everyone, it’s my first pay a visit at this site, and paragraph is genuinely fruitful for
me, keep up posting these articles.

Reply
coconut oil 21 December 2019 at 18:02

It’s a pity you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this outstanding blog!
I guess for now i’ll settle for book-marking
and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will talk about this site
with my Facebook group. Talk soon!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 09:04

I constantly spent my half an hour to read this web site’s
content every day along with a cup of coffee.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 09:33

We’re a gaggle of volunteers and starting a new
scheme in our community. Your web site offered us with helpful info to work
on. You have done an impressive process and our whole
group will probably be thankful to you.

Reply
sling tv 19 January 2020 at 05:41

I have been exploring for a little for any high quality articles or weblog posts on this
sort of house . Exploring in Yahoo I at last stumbled upon this website.

Studying this information So i am glad to express that I
have an incredibly just right uncanny feeling I discovered just what I needed.
I such a lot definitely will make certain to
don?t disregard this site and provides it a look on a constant basis.

Reply