ข่าวลิเวอร์พูล

ได้ 2 เสีย 1!! ปูดหงส์เล็ง “ดิบาลา-เฟลิกซ์” สืบทายาท ซาลาห์

“caughtoffside” สื่อชื่อดังรายงานว่า “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล เล็งคว้าตัว เปาโล ดิบาลา เพลย์เมกเกอร์ของยูเวนตุส รวมถึง โจเอา เฟลิกซ์ ปีกของเบนฟิกา หากต้องเสีย โม ซาลาห์ ออกจากทีม

ซาลาห์ ตกเป็นข่าวอย่างหนักกับทาง ม้าลาย ยูเวนตุส ตลอดสัปดาห์ที่ผ่านมา ซึ่งทางม้าลายก็พร้อมทุ่มข้อเสนอส่งตัว ดิบาลา บวกเงินจำนวนหนึ่งแลกกับ ซาลาห์ สตาร์เบอร์ 1 ของหงส์แดง

ตามรายงานเผยว่า หงส์แดง เริ่มคิดพิจารณาข้อเสนอนี้เนื่องจากพวกเขาก็ให้ความสนใจ เปาโล ดิบาลา อยู่เช่นกัน

นอกจากนี้ หงส์แดง ยังให้ความสนใจในตัว โจเอา เฟลิกซ์ ปีกอนาคตไกลของทางเบนฟิกาอยู่ด้วย ซึ่งเอเย่นต์ออกมาโวเองเลยว่านักเตะในความดูแลของเขาเจ๋งพอที่จะคว้าบัลลงดอร์ในอนาคต

ซึ่งคาดว่าค่าตัวของปีกรายนี้ที่มี แมนเชสเตอร์ ยูไนเต็ด เป็นอีกทีมที่สนใจจะอยู่ที่ราวๆ 105 ล้านปอนด์เลยทีเดียว

Related posts

เฉือนนิดเดียว!! ซาลาห์ ซิว MOM เกมหงส์บุกเชือดไบรท์ตัน

โบ้ยเฉย!!!บัลเบร์เด้ชี้ต่างดาวอดแชมป์บอลถ้วยเพราะพ่ายหงส์สุดช็อค

JK โคตรปลื้มแนวรับหงส์โชว์สปิริตพาทีมชนะเบิร์นลี่ย์สุดดราม่า

13 comments

http://tinyurl.com/quest-bars-cheap-29875 23 November 2019 at 23:57

Excellent post but I was wondering if you could write a litte
more on this topic? I’d be very thankful if you could elaborate a little bit
further. Thank you!

Reply
ps4 games 28 November 2019 at 14:09

I like what you guys tend to be up too. This sort of clever work and reporting!

Keep up the awesome works guys I’ve added you guys to our blogroll.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 10:40

This blog was… how do you say it? Relevant!!
Finally I’ve found something which helped
me. Many thanks!

Reply
quest bars cheap 30 November 2019 at 17:05

Excellent post. I was checking continuously this weblog and
I am impressed! Extremely useful information specially the last phase 🙂 I handle such info a
lot. I used to be seeking this certain info for a very lengthy time.
Thanks and good luck.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 16:38

Thanks for sharing your thoughts about ps4 games.
Regards

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 01:39

Ridiculous quest there. What occurred after? Take care!

Reply
coconut oil 20 December 2019 at 06:14

Wonderful goods from you, man. I have consider your stuff previous
to and you’re just too fantastic. I really like what
you have got right here, really like what you’re stating and the way
in which you say it. You are making it entertaining and you still care for to keep
it wise. I can’t wait to read far more from you. That is actually a terrific website.

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 03:27

I don’t even know the way I finished up here,
however I assumed this post was great. I don’t recognize who
you might be however certainly you’re going to a famous blogger should you aren’t already.
Cheers!

Reply
https://russellwebster.tumblr.com/ 1 January 2020 at 15:18

I am really inspired along with your writing abilities as well
as with the layout for your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?

Anyway keep up the excellent quality writing, it’s
uncommon to peer a great blog like this one these days..

Reply
http://tinyurl.com/sling-tv-90590 2 January 2020 at 17:47

Hi there to all, the contents present at this site are genuinely amazing for people experience,
well, keep up the nice work fellows.

Reply
sling tv 15 January 2020 at 17:23

Thanks for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts
and I will be waiting for your next write ups thank
you once again.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 06:05

Hey there! I know this is somewhat off topic but
I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my
comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m
having problems finding one? Thanks a lot!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 09:16

Hey! Someone in my Facebook group shared this site with us
so I came to look it over. I’m definitely loving the information.
I’m book-marking and will be tweeting this to my followers!
Exceptional blog and amazing style and design.

Reply