ข่าวลิเวอร์พูล

อลิสซอน ลั่นหงส์ทะเยอทะยานซิวแชมป์ลีก แต่ยกเรือใบตัวเต็ง

“ตอนนี้ ลิเวอร์พูล มีศักยภาพพอที่จะต่อสู้เพื่อแย่งแชมป์ที่ดีที่สุดไม่มีข้อกังขาถึงเรื่องนั้น” อลิสซอน กล่าว

“แต่หนทางของเรายังอีกยาวไกลและมันเป็นเรื่องสำคัญที่ทำให้แน่ใจว่าเรากำลังไปที่ตรงไหน

“ซิตี้พิสูจน์ว่าพวกเขาแข็งแกร่งจริงๆหลังจากคว้าแชมป์ลีกแบบง่ายดายเมื่อปีก่อน พวกเขายังคงลงทุนต่อเนื่องเพื่อฤดูกาลนี้

“ดังนั้นทีมของเขาตอนนี้ก็ดีขึ้นกว่าเดิม พกวเขาเป็นคู่แข่งที่ยากมากและเป็นตัวเต็งแชมป์อย่างแท้จริง

“อย่างไรก็ตามเรามีความทะเยอทะยานที่จะคว้าแชมป์ลีกในฤดูกาลนี้และผมเชื่อในศักยภาพของเราที่ไปตะลุยไปข้างหน้า

“แต่เราต้องคิดไปทีละสเต็ปและทำให้แน่ใจว่าเราจะรักษาฟอร์มในสนามให้ดีต่อเนื่องยิ่งขึ้นไป”

Related posts

งามไส้ละ! ผอ.ม้าลาย ยันสน ‘ชาน’ จริงไม่พอจะเอาเป้าหงส์ด้วย

ขนาดนั้น! คล็อปป์เชื่อตัวเองเป็นกุนซือที่มีเกมรับที่ดี

ไม่ผ่านโปร! หงส์เตรียมไม่ต่อสัญญา โมเรโน่ ปล่อยฟรีหน้าร้อนหน้า

19 comments

tinyurl.com 24 November 2019 at 17:01

It’s very straightforward to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this piece of writing at this web site.

Reply
plenty of fish dating site 26 November 2019 at 19:44

Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to
say that I’ve truly enjoyed surfing around your blog posts.
In any case I will be subscribing to your feed and I hope you write
again soon!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 4 December 2019 at 02:25

Have you ever considered about including a little bit more than just your
articles? I mean, what you say is valuable and all. Nevertheless
just imagine if you added some great visuals or videos to give
your posts more, “pop”! Your content is
excellent but with pics and video clips, this blog could undeniably be
one of the greatest in its field. Fantastic blog!

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 02:34

It’s really a great and helpful piece of info. I’m happy
that you simply shared this useful information with us. Please stay us informed like
this. Thank you for sharing.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 23:51

I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed
about my problem. You are incredible! Thanks!

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 03:02

I am in fact happy to glance at this webpage posts which
carries plenty of helpful data, thanks for providing such statistics.

Reply
ps4 games 12 December 2019 at 06:14

Thanks for some other wonderful article. Where else may anyone get that type of info in such an ideal way of writing?
I’ve a presentation subsequent week, and I’m on the look for such information.

Reply
ps4 games 15 December 2019 at 06:47

Hey there, You’ve done a fantastic job. I’ll
certainly digg it and personally suggest to my friends.
I am sure they’ll be benefited from this website.

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 17:28

Stunning story there. What happened after? Take care!

Reply
coconut oil 15 December 2019 at 17:34

whoah this blog is excellent i like studying your articles.
Keep up the great work! You realize, lots of people are searching around for this info, you could aid them greatly.

Reply
coconut oil 17 December 2019 at 04:30

Wow! After all I got a web site from where I be able to truly get
helpful facts regarding my study and knowledge.

Reply
match.com free trial 30 December 2019 at 04:49

Thanks for the auspicious writeup. It in reality was a entertainment account it.
Glance advanced to far delivered agreeable from you!
By the way, how could we communicate?

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 17:04

Hey very interesting blog!

Reply
sling tv 7 January 2020 at 08:41

Superb website you have here but I was curious about if you knew of any community forums that cover
the same topics discussed here? I’d really like to be a part of group where I can get feed-back from other knowledgeable people that share the same interest.
If you have any suggestions, please let me know. Many
thanks!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 13:41

This paragraph is in fact a nice one it helps new net
viewers, who are wishing in favor of blogging.

Reply
sling tv 14 January 2020 at 20:56

Useful information. Lucky me I found your site unintentionally, and I am shocked why
this accident didn’t happened earlier! I bookmarked
it.

Reply
sling tv 17 January 2020 at 06:10

Greetings from Idaho! I’m bored at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break.
I love the info you provide here and can’t wait to take a look when I
get home. I’m shocked at how quick your blog loaded on my cell phone
.. I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, very good site!

Reply
sling tv best package 2020 25 January 2020 at 05:03

I was recommended this web site by my cousin. I’m not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed
about my problem. You’re amazing! Thanks!

Reply
sling tv 29 January 2020 at 09:19

Heya i am for the first time here. I came across this board and I find It really helpful & it helped me out much.
I hope to give one thing again and aid others like you aided me.

Reply