ข่าวลิเวอร์พูล

เชื้อพันธุ์ดี!! อลิสซอน ประกาศภรรยาท้องลูกคนที่สอง

อลิสซอน เบกเกอร์ นายด่านหน้าหล่อของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล ประกาศว่า นาตาเลีย ภรรยาของเขา กำลังตั้งครรภ์บุตรคนที่สองแล้ว

ก่อนหน้านี้ ทั้งคู่ มีลูกด้วยกัน 1 คนชื่อ เฮเลนา เพศหญิง และล่าสุดเจ้าตัวก็โพสต์รูปภาพลงในอินสตาแกรมของตัวเอง เป็นรูปครอบครัวโดยภรรยาของเขาโชว์ว่าเขาท้องลูกอีกคนแล้ว

“เรามีความสุขมากที่จะประกาศว่าบ้านของเราได้รับพรอีกครั้งเพราะเด็กน้อยคนที่สองกำลังมาแล้ว ของขวัญมหัศจรรย์จากพระเจ้าอะไรกันเนี่ย!!

“เฮเลนา เจ้าจะเป็นพี่สาวคนโตแล้วนะ

 

Related posts

กลัวที่ไหน!! หงส์จับติ้ว 16 ทีมชปล.ชนพี่เสือ

รักจริง! สื่อเผย ‘คล็อปป์’ ไม่ยอมแพ้วาง ‘แวร์เนอร์’ หอกเบอร์ 1 หน้าร้อนนี้

เช็ความพร้อม! ส่องทีมที่คาดหงส์เกมเยือนสวอนซี, VVD รีเทิร์น

16 comments

a coconut oil 26 November 2019 at 05:33

I think that is one of the such a lot vital information for me.
And i’m glad studying your article. But should statement on few common things,
The site style is ideal, the articles is actually excellent : D.

Good process, cheers

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 09:05

Excellent post. I used to be checking continuously this blog and I
am inspired! Very useful information specifically
the closing part 🙂 I maintain such information much.
I used to be looking for this certain info for a
very lengthy time. Thank you and best of luck.

Reply
ps4 games 5 December 2019 at 09:02

Howdy this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have
to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding skills so I wanted to
get advice from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 18:49

I believe this is among the such a lot significant info for me.
And i’m satisfied studying your article. But should statement on some common issues, The website taste is wonderful, the articles
is actually great : D. Just right process, cheers

Reply
quest bars cheap 10 December 2019 at 02:24

Hello, I would like to subscribe for this blog to obtain newest
updates, therefore where can i do it please help out.

Reply
ps4 games 13 December 2019 at 09:49

What’s up, I log on to your blogs regularly. Your story-telling style is witty, keep up the good work!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 05:20

I like the valuable information you provide for your
articles. I will bookmark your weblog and
take a look at once more right here regularly.
I am reasonably sure I’ll learn plenty of new stuff right here!
Good luck for the following!

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 22:22

This is a very good tip especially to those fresh to the blogosphere.
Simple but very accurate information… Appreciate your sharing this one.

A must read article!

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 07:08

Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be
waiting for your next post thank you once again.

Reply
https://asksylphoflight.tumblr.com 31 December 2019 at 13:28

Sweet blog! I found it while surfing around
on Yahoo News. Do you have any tips on how to
get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
Thank you

Reply
sling tv 2 January 2020 at 21:59

We stumbled over here by a different page and thought I might check things
out. I like what I see so now i’m following you. Look forward to going
over your web page repeatedly.

Reply
sling tv 3 January 2020 at 10:34

What’s Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely useful and it has
helped me out loads. I’m hoping to contribute & aid other users like its aided me.
Good job.

Reply
sling tv 7 January 2020 at 12:13

Hello! I know this is kinda off topic however , I’d figured I’d ask.
Would you be interested in trading links or maybe guest authoring
a blog article or vice-versa? My blog covers a lot of the same subjects as yours
and I believe we could greatly benefit from each other. If you happen to be
interested feel free to send me an email. I look forward to hearing from you!
Wonderful blog by the way!

Reply
tinyurl.com 7 January 2020 at 20:18

Hello there, I discovered your blog via Google at the same time
as looking for a similar topic, your site got here up, it appears great.
I have bookmarked it in my google bookmarks.
Hi there, just changed into alert to your weblog via Google, and
located that it’s really informative. I’m gonna be careful for brussels.
I’ll appreciate when you continue this in future.
A lot of folks might be benefited out of your writing.

Cheers!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 10:53

My coder is trying to persuade me to move to .net
from PHP. I have always disliked the idea because of
the expenses. But he’s tryiong none the less.
I’ve been using Movable-type on various websites for about a year
and am nervous about switching to another platform.
I have heard excellent things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it?
Any help would be really appreciated!

Reply
sling tv 14 January 2020 at 21:30

Fantastic goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you’re just too fantastic.

I really like what you’ve acquired here, really like what you’re stating
and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to
keep it wise. I can not wait to read far more from you.
This is really a wonderful web site.

Reply