ข่าวลิเวอร์พูล

กลับหงส์มั้ย!! “ซัวเรซ” รับอยากร่วมงาน “คลอปป์”

หลุยส์ ซัวเรซ ดาวยิงฟันไม่เข้าของบาร์เซโลนา ยอมรับว่าเขาก็เป็นนักเตะอีกคนที่อยากร่วมงานกับ เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของลิเวอร์พูล

ซัวเรซ เคยค้าแข้งกับลิเวอร์พูล ก่อนจะย้ายไปเล่นในถิ่นคัมป์นูเมื่อปี 2014 ตามความฝัน

อย่างไรก็ตามล่าสุดเมื่อเขาถูกสัมภาษณ์จากทาง 11 ฟรอยด์ สื่อเยอรมนีเผยว่าเขาอยากร่วมงานกับกุนซือหงส์แดงตอนนี้หรือไม่

ซัวเรซ ตอบแบบไม่ลังเลว่า “ผมมั่นใจเลยว่าไม่มีนักเตะคนไหนที่ไม่อยากมาฝึกปรือฝีเท้ากับ เยอร์เกน คลอปป์ หรอก

“ผมเชื่อว่านักเตะที่เคยเล่นให้กับลิเวอร์พูลมาไม่มีคนไหนที่จะไม่ติดต่อกับสโมสรเก่าของเขา เพราะความผูกพันกับสโมสรนี้ไปตลอดชั่วชีวิต

“ตอนนี้พวกเขาเป็นทีมที่เล่นได้น่าทึ่ง และผมก็หวังว่าพวกเขาจะทำอะไรตามที่พวกเขาหวังไว้ได้นะ”

Related posts

อัพเดทตลาดขาย! ‘กรูยิช-มิโญเลต์’ ยังไม่ชัวร์จะได้ไปอิตาลีหรือไม่

เบาใจได้! ‘กูรูสเปน’ ชี้ ‘ซาลาห์’ ไม่ได้อยู่ในลิสต์ ‘กาลาติกอส’ ชุดขาว

เจิดเจิม! เผยเหตุทำไมไม่แปลกใจ อาร์โนลด์ ฟอร์มเก่งขึ้นเรื่อยๆ

11 comments

tinyurl.com 23 November 2019 at 18:35

I’m not that much of a online reader to be honest but your sites really nice, keep it up!

I’ll go ahead and bookmark your site to come back down the road.
All the best

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 09:20

Great post however , I was wondering if you could write a litte
more on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a
little bit more. Bless you!

Reply
tinyurl.com 24 November 2019 at 17:20

This blog was… how do you say it? Relevant!!
Finally I have found something that helped me. Thanks a lot!

Reply
for coconut oil 25 November 2019 at 14:05

Someone essentially lend a hand to make significantly articles I’d
state. This is the first time I frequented your web page and up to now?

I surprised with the research you made to create this actual submit amazing.
Great process!

Reply
coconut oil with 25 November 2019 at 20:52

Greetings from Carolina! I’m bored at work so I decided
to browse your site on my iphone during lunch break. I enjoy the info you present here and can’t wait to take a look when I get home.
I’m surprised at how fast your blog loaded on my phone ..
I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, superb blog!

Reply
plenty of fish dating site 27 November 2019 at 02:58

I am not positive the place you are getting your information, however great topic.
I needs to spend some time learning much more or working
out more. Thank you for magnificent information I used to
be looking for this info for my mission.

Reply
quest bars cheap 2 December 2019 at 16:11

I just like the valuable information you provide to your articles.
I will bookmark your blog and test again right here frequently.
I’m fairly certain I will be told plenty of new stuff proper here!
Best of luck for the next!

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 14:01

I used to be recommended this website by my cousin. I am no longer positive whether this post is written by means of him as nobody
else know such exact about my trouble. You are incredible! Thank you!

Reply
quest bars cheap 4 December 2019 at 16:33

Hmm is anyone else encountering problems with
the pictures on this blog loading? I’m trying to
find out if its a problem on my end or if it’s the blog.
Any suggestions would be greatly appreciated.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 17:30

Hi my loved one! I wish to say that this post is awesome, great written and include almost all important infos.
I’d like to look more posts like this .

Reply
quest bars cheap 9 December 2019 at 15:13

Right now it sounds like Expression Engine is the top blogging platform
out there right now. (from what I’ve read) Is that what you
are using on your blog?

Reply