ข่าวลิเวอร์พูล

เป็นอะไรไป!! ซาลาห์ ปิดโลกโซเชียลติดต่อทุกช่องทาง

ไม่รู้เป็นอะไรไปสำหรับ โมฮาเหม็ด ซาลาห์ ปีกจอมถล่มประตูของ “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล หลังปิดโซเชียลงดการติดต่อทุกช่องทาง

ดาวเตะวัย 26 ปีกำลังอยู่ในช่วงเก็บตัวที่ดูไป ในยูเออีกับทาง “หงส์แดง” ลิเวอร์พูล

แต่ล่าสุดเจ้าตัวก็ทำให้สาวกเกิดข้อสงสัยว่าเป็นอะไรหรือเปล่าหลังจากปิดโซเชียลมีเดียที่เขาเล่นทั้งหมด

ไม่ว่าจะเป็น อินสตาแกรม, เฟสบุ๊ค หรือ ทวีตเตอร์ ส่วนตัวของเขา ตอนนี้ไม่เห็นอีกแล้ว

บ้างก็คาดกันว่าอาจเป็นเพราะได้คำสั่งจากทาง เยอร์เกน คลอปป์ กุนซือของทีม หรืออาจเป็นเพราะว่าเขาอยากมุ่งมั่นทำผลงานในสนามและเล่นฟุตบอลอย่างเดียว

Related posts

เก็บตกสถิติที่ ‘ซาลาห์’ ทำลายไปเมื่อคืนนี้หลังยิง 29 ลูก

อาการหนัก!! หงส์เฟิร์มโกเมซข้อเท้าเดี้ยงพักยาว 6 สัปดาห์

JK แจงเหตุ “ซีดุม-มิลเนอร์-ฟาบินโญ” ชวดซ้อมครั้งแรก

14 comments

that coconut oil 26 November 2019 at 04:19

Pretty! This was an extremely wonderful post. Thank you for supplying this
information.

Reply
ps4 games 29 November 2019 at 05:11

I just couldn’t depart your site before suggesting that
I extremely enjoyed the usual info an individual supply on your visitors?

Is gonna be again ceaselessly to investigate cross-check new posts

Reply
quest bars cheap coupon twitter 3 December 2019 at 03:39

Nice post. I used to be checking constantly this blog
and I am inspired! Very helpful information particularly the final
part 🙂 I deal with such information a lot. I was seeking
this particular information for a long time. Thank you and best of luck.

Reply
ps4 games 6 December 2019 at 10:57

Do you mind if I quote a few of your posts as long as I
provide credit and sources back to your blog?

My blog is in the exact same niche as yours
and my visitors would definitely benefit from a lot of the information you present here.

Please let me know if this alright with you.
Cheers!

Reply
ps4 games 7 December 2019 at 00:38

This paragraph will help the internet users for creating new webpage or even a blog from start to end.

Reply
quest bars cheap 7 December 2019 at 21:36

Great post but I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
I’d be very grateful if you could elaborate a little
bit further. Cheers!

Reply
coconut oil 16 December 2019 at 06:03

It’s in fact very difficult in this active life to listen news on Television, thus I just use world wide web for that reason, and get the most recent news.

Reply
plenty of fish vs match.com free trial 30 December 2019 at 20:42

As the admin of this web site is working, no uncertainty very soon it
will be well-known, due to its quality contents.

Reply
match.com free trial 31 December 2019 at 01:27

Please let me know if you’re looking for a article writer for your blog.
You have some really good articles and I think
I would be a good asset. If you ever want to take some of the load off, I’d really like to write some content for your
blog in exchange for a link back to mine. Please send me
an email if interested. Cheers!

Reply
free trial match.com 1 January 2020 at 04:58

That is really interesting, You’re an excessively professional blogger.

I have joined your feed and look ahead to in search of extra of your wonderful post.
Additionally, I have shared your web site
in my social networks

Reply
asksylphoflight.tumblr.com sling tv 5 January 2020 at 11:04

Terrific work! That is the type of information that should be shared around the web.
Shame on the search engines for no longer positioning this post higher!
Come on over and discuss with my site . Thanks =)

Reply
sling tv 15 January 2020 at 20:14

Hey I know this is off topic but I was wondering
if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet my
newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like
this for quite some time and was hoping maybe you would
have some experience with something like this.
Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and
I look forward to your new updates.

Reply
sling tv best package 2020 25 January 2020 at 01:04

WOW just what I was searching for. Came here by searching for sling tv best package 2020

Reply
sling tv 29 January 2020 at 10:35

I was wondering if you ever considered changing the structure of your site?
Its very well written; I love what youve
got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people
could connect with it better. Youve got an awful
lot of text for only having one or 2 images. Maybe you could
space it out better?

Reply